Дискусионна тема. Говорилник. Частно vs държавно образУвание. Училищен спамо-чат. Тема №6

  • 27 348
  • 746
# 15
Не е ли по-логично да става въпрос за черен списък, когато някой е недоволен?
Не, ако се търси правилния избор.
Виж целия пост
# 16
Не е ли по-логично да става въпрос за черен списък, когато някой е недоволен?
Не, ако се търси правилният избор.
това го схванах, но все пак ми е любопитно от кое училище са недоволни по принцип, защото шаранчета има доста.

Лейка, какви критерии за оценка би сложила?
Виж целия пост
# 17
Поиска някой нови рими,
Русалка явно е заета.
Затуй , Русалке, ти прости ми,
ще пусна няколко куплета.
Макар, че темата е прясна
и сила тя едвам набира,
нов бисер вече Ежко трясна
и другите му опонират.
Бял списък ще се публикува,
анкети ще се обновяват
два пъти майки ще умуват
кое школо да одобряват.
И по харпийски ще мъдруват
кое добро е за детето.
А други чакат и бленуват
класирането вече пето.
Напред, науката е слънце,
успех на темата ни спорен,
наздраве с бЕлото до дънце
системата ще я преборим.

Айде, да й върви на темата!


Виж целия пост
# 18
Лейка, какви критерии за оценка би сложила?
Не съм лейка, но ето един селекционен въпрос, на който една добра гимназия (според мен), трябва да е подготвила учениците си да могат да отговорят:
Посочете на картата населеното място, където се развива действието в "Под игото".
Simple Smile
Могат да бъдат ползвани текстът на романа и географската карта на България в електронен и/или хартиен вид, но не и Гугъл или Уикипедия.
Виж целия пост
# 19
Интересно. Не мисля, че много го разбират игото. И “Под игото”. Обаче ще ти посочат къде е най-добрата нарга.
Виж целия пост
# 20
Ежко, въпросът не е за гимназия, а за прогимназия. "Под игото" вече е в списъка за четене след пети клас. И освен това, въпросът изисква само зазубряне на факт, а не съждения, анализ, защита на теза, функционални умения и др, които следва една гимназия да дава...направо се зачудих как не спомена писането на мейли:) ама то и това се учи вече най-късно в 4-5 клас.
Виж целия пост
# 21
Ежко, въпросът не е за гимназия, а за прогимназия. "Под игото" вече е в списъка за четене след пети клас. И освен това, въпросът изисква само зазубряне на факт, а не съждения, анализ, защита на теза, функционални умения и др, които следва една гимназия да дава...
Сигурна ли си? Да не би да подценяш въпроса малко? Що не се пробваш да отговориш?
Виж целия пост
# 22
Ежко, въпросът не е за гимназия, а за прогимназия. "Под игото" вече е в списъка за четене след пети клас. И освен това, въпросът изисква само зазубряне на факт, а не съждения, анализ, защита на теза, функционални умения и др, които следва една гимназия да дава...
Сигурна ли си? Да не би да подценяш въпроса малко? Що не се пробваш да отговориш?

Ей, че си бе....
Сопот, на турски.

Това като запис.

Аз в класацията освен всичко останало, бих включила и въпрос: Колко пъти сте получавали реклами, обещания или уверения за нещо от училището и не са били изпълнявани? Wink
Виж целия пост
# 23
Малко ще им е трудничко, ако в момента не е включено в програмата обсъждането на това откъде идва името Бяла черква Simple Smile
Виж целия пост
# 24
Няма как черен списък да се направи, не е редно. Иначе едно ЧУ доста мога да го нашаря.
Виж целия пост
# 25
И аз мога, и не едно.
Виж целия пост
# 26
Да не изпусна темата.
Следя стриктно темата за 7 клас и НВО. Все повече ми се ще да не участвам в този цирк.
Почвам да търся варианти. Детето обаче и хабер си няма. Стриктно решава по 30 задачи на ден, пише по 2 страници по БЕЛ и чете по 50. Добре че поне книгите са по избор.
Виж целия пост
# 27
Хоуп, доста ми се струва...
Ужас
Виж целия пост
# 28
Ежко, въпросът не е за гимназия, а за прогимназия. "Под игото" вече е в списъка за четене след пети клас. И освен това, въпросът изисква само зазубряне на факт, а не съждения, анализ, защита на теза, функционални умения и др, които следва една гимназия да дава...направо се зачудих как не спомена писането на мейли:) ама то и това се учи вече най-късно в 4-5 клас.

Ами ето точно това със съжденията е проблем. В тази възраст (5-7 клас) на много деца все още им е трудно сами да правят анализи и тези на нивото на литературен критик. Затова много се заучава наизуст, което за мен е изкуствено. Въобще - бих дала ниска оценка на всяко училище, изискващо сухо учене наизуст.

А къде се развива действието в един роман е съвсем по силите на едно дете. Затова би било добре наистина в часовете по литература да се обсъди мястото на събитията, връзката с историята, защо трябва да се прочете тази книга и т.н.
Виж целия пост
# 29
Хоуп, седмокласник ли имаш?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия