Частни училища - информативна тема 28

  • 31 053
  • 759
# 345
Можех да използвам "Агнешки главички", но пък не знам кой и защо ги е кръстил така.
Виж целия пост
# 346
Ето, например назад някой се изказа позитивно за училището на Иванови. А за мен записването на дете в казармата Иванови, в която и да е от формите, в които се е подвизавала в годините, е вид родителски садизъм. Smirk 'Ми, различни сме.

Изказването беше, че когато това училище е имало екипа от отлични преподаватели (минало свършено време), е могло да се пренебрегнат лошата база, липсата на храна и други отрицателни детайли.
Аз съм този садистичен родител, който след като детето посещаваше школата и само поиска да бъде прехвърлено в училището му, записа детето си там. За година и половина многократно съм брояла не до 10, а до много повече, но детето се чувстваше прекрасно и отказваше да го махна от там.
Госпожата -майка по БЕЛ ( така я наричаха и обожаваха), прекрасните учители по математика, химия, география и тн, приятелчетата и задружността им, явно компенсираха казармените условия. Не ми се коментира за условията, не отричам, че са ужасни, но пък децата ги намираха за забавни.

Ще дам един пример: Предмет, който не ни влизаше в полезрението - химия. Тя е 7 клас и тече подготовка за кандидатстване и въобще не ми е до химия. Иванов ми казва: "Дъщеря ви в събота е на олимпиада!". Аз му казвам, че имаме други ангажименти за уикенда, това не ми е приоритет и тя няма да отиде. Той ме заплаши, че ако не отиде , в понеделник да не му я водя на училище. Ясно е в какъв бяс изпадам и , че не мога по средата на 7 клас да си местя детето. А детето имаше урок и пробен изпит за АК , което в този момент беше много по-важно за нея.
Казах на детето, че отива на олимпиада и излиза в мига , в който свършва задължителното време. Чакам я и я закарвам на урок. Не помня колко е било задължителното време, но имахме разправия с нея, че трябва да я водя и на втори кръг олимпиада- беше с около 95т.
Пиша горното, за да дам пример на какво ниво му бяха учителите.
Както и да съм се чувствала аз, факт е, че детето се чувстваше добре и щастливо ( написало е няколко позитивни коментара на сайта му, че и есе).
Така че гледната точка наистина може да е различна.

Сега, като й припомням за Иванови, се разсмива сладко и нищо не казва. По едно време си мислеше да ходи да го види.
*
Скрит текст:
Често се чудех как го търпи Тодор Батков и как още не го е осъдил
Виж целия пост
# 347
Россс, не споря, дадох го като пример за различноста на хората, което е нещо прекрасно всъщност.
Виж целия пост
# 348
Шарки, ти още ли си в неведение за Фенси  Mr. Green

Различни сме наистина и имаме различни изисквания. Добре е да се пише за повече училища, а не само за едно-две. Така че в последно време темата е интересна с ТЕ и Изи.

Да си довърша коментара за дивите деца. Ето за мен е неприемливо да са мокри и в рискови условия на училище или градина. Като искам, ще си пускам детето да се валя в кал или да се катери на 6-7метра през останалото време с мен. Санака споменава нашето детство, но тези неща се случваха ваканциите или най-много след училище/детска градина. Пък в училище все пак го пращам да учи, не да стои мокро или да излиза по пантофи и без яке в снега само защото някоя учителка в пук групите е бляла.


Имаме познато приятелско семейство с изкласил преди година-две седмокласник на СС. Приет в едно от най-елитните ДУ и АК. Предпочел ДУ. Та основната трудност на детето беше, че не е свикнал да пише домашни през седмицата. И започнал сериозно да изостава по езика, защото през седмицата не учи думи и граматика. Та липсата на някакви седмични учебни задължения може и за някои деца да е нож с две остриета. Аз лично карам моето детете през седмицата да научи разказвателните предмети за около час след училище. Така тя знае, че има задължения и формира навик.
Това за съжаление започнах да го усещам отдавна.
Според мен не е зле още от пети-шести клас децата да се връщат един ден от седмицата по обяд и да им се дават разумни домашни за този ден. Някой ме беше излъгал, че ще е така в шести, но се оказа, че едва в седми клас един ден са до обяд.

Затова подкрепям да има някакви домашни за събота и неделя, но не и през седмицата, когато са по цял ден. Вечер е време за почивка и нищо правене. А събота и неделя и нас не ни стига за съжаление.

Относно това колко време отнемат домашните е доста субективно. Много деца просто се разсейват през повечето време. Други пък са много бързи и не толкова старателни. Общо взето мисля, че до 3ти клас е около час и половина сумарно концентрирано писане по трите основни предмета.
В четвърти и пети клас по БЕЛ домашните са големи и отнемат час, а мат. и англ. един час общо, ако детето няма затруднения по мат.
И идва ред на домашните по география и оцветяване на контурни карти, и попълването на едни... тетрадки. Който е по-хитър и бърз, го прави някъде между другото, в буса или в час, ако има време. Останалите дерзаят уикенда или получават двойка за без домашно Simple Smile
Мен определено последните ми идваха в повече. При положение че имаха география към стотина пъти седмично, не виждах защо и вкъщи трябваше да се пише нещо.
Виж целия пост
# 349
И преди съм писла, че намирам домашните за уикенда за излишни. Не съм им фен. Фенси, случаят за който говориш е по-скоро въпрос на дете. Повечето нямат никакъв проблем с преминаването към ежедневна самоподготовка. Дори не съм забелязала да има период на свикване, съвсем естествено си става. Нямат никакъв проблем с организацията на времето и съм сигурна, че и без съботно-неделните домашни нямаше да имат. Дори, след СС и целодневната форма на обучение, в 8-ми клас имат твърде много свободно време. Включително децата, продължили в АК.
Виж целия пост
# 350
Всъщност, единстввните споделили мнение сме аз и рейни, останалите си коментирате, а някои дори вменявате идея за неистинност на казаното от мен!
Това ли ви е призива за споделяне?!
Да защитите споделеното от един, но да възразите от споделеното от друг?!не може дс не ми направи неприятно впечатление как прегърнахте споделянето на рейни с отворени обятия, но отсъдихте моето като нвалидно! Странна представа имате за споделяне! На това в света на пресата му се вика “цензура”.
Щастливите да се явят, имат право на споделяне! Заповядайте, сцената е ваша!

Прочетох какво каза, но понеже нямаше доводи и обяснение и за това на Рейни информацията повече я прегърнах. Писах ти и на лични да ми кажеш причините, защото ме интересува. Но не ми отговори. Аз бих искала да знам наистина причините, защото иначе увисва леко.
е_to, рядко някой успява да ме изкара от нерви тук! Поздравления!

Малко след като ми писа на лични, открито споделих настигналото ме негативно мнение!
Тоест не мисля, че съм те оставила без отговор. На този, който съм преценила съм отговорила на лични, дори само за да отговоря и да не увисва в празна дискусия.
Не ми е по вкуса да отговарям на лични на потребител, който към момента е имал 16 мнения (не съм убедена в точната бройка, но долу-горе) и всичките са оставяли у мен впечатлението за не най-откровеното създание на света.
До момента си с 28 мнения, от които само няколко не касаят Изи или спорове за изчистване името на Изи.....
Мога да бъда още по-директна, искаш ли?

Рейни, истински се радвам на това, което споделяш! Радвам се и много ми харесва,  че излъчваш спокойствие и доброта! Това са златни години за едно дете и ви пожелавам от сърце да расте усмихнато и любознателно. Институциите нямат особено значение, когато виждаш детето си усмихнато. Дори няма значение дали е развит по най-най най- добрия начин потенциала му.

Санака, не, не са никак млади и неопитни родители....Напротив, твърде опитни бих казала, може би затова твърдата решителност.
От зор да се защити нещо, направихте на училището лоша услуга. Би трябвало да се сетите, че "едното бързо обаждане" от моя страна е просто светване на лампичката, че съществуват И такива развои.

И ако не сте разбрали, понеже никой не попита за личното ми мнение - аз харесвам идеята на Изи.
Но между идея и хора боравещи с нея, а еле пък хора изпълняващи и развиващи я, има разлика!

Начинанието е ново, и точно сега ще е най-трудния му период. Ще подлежи на всякакви критики- основателни или не, няма значение. Важното е как ще интерпретират и използват получената информация. А, че ще запушат или не устата на Амели във форума, не е голям успех! На Амели и все тая!
Виж целия пост
# 351
Моят син все още е в процес на адаптация към ежедневните домашни. Тъй като свършва училище значително по-рано отколкото до миналата година у него има усещане за ужасно много време до края на деня, което той успява качествено да пропилее и чак след това се сеща че има и домашни за следващия ден.

П.П. Никога не съм го виждала да прави домашно по география - контурни карти и т.н. Явно е бил от хитреците, които са го сглобявали през междучасието
Виж целия пост
# 352
Като искам, ще си пускам детето да се валя в кал или да се катери на 6-7метра през останалото време с мен. Санака споменава нашето детство, но тези неща се случваха ваканциите или най-много след училище/детска градина. Пък в училище все пак го пращам да учи, не да стои мокро или да излиза по пантофи и без яке в снега само защото някоя учителка в пук групите е бляла.
Какви детски градини, какви 5лв. ПУК-а беше полудневен, работата на родителите - целодневна. Ключ от вкъщи на ластик на врата, списък за пазаруване с пари на масата в кухнята и строителните площадки на строящият се софийски квартал до тъмни доби. 6-7 метра... покрива на 8 етажен блок. Някой оставаше без сръбска телевизия, а някой се сдобиваше с прекрасна тръба за фунийки...
Няма леко облекло. Има недостатъчно движение. Калта ни беше екологически чиста Wink Леките поступвания, докато се изгради йерархията бяха нещо нормално. Единствените напътствия от родителите - "не си бъркайте в очите, не ритайте паднал и не ползвайте предмети". От 6-ти клас ходех сам на ски по Витоша. От 8-ми - на Боровец и Банско (с първия и последния автобуси). И не бях изключение.
Е, оцеляхме някак си. И родителите ни не питаха защо нямаме приятели и ни липсва търпение. Нито пък виняха учителите и училището за нашите резултати.
Виж целия пост
# 353
Скоро си говорихме с човек, чието мнение изключително ценя за алергиите.
Питах го защо вече не познавам дете без алергия. Реакция на имунната система било.
Добре де лошата храна ли, замърсеният въздух ли, кое е причината?
А той ме попита " Я се замисли циганин с алергия познаваш ли?"

Някой има ли с пресни мнения за Златарски?
Виж целия пост
# 354
И средата е много по-замърсена от преди. А организмът ни не е приспособен да елиминира бързо тези замърсявания.
Иначе има и цигани с алергия. Но това не им е приоритет. Други са им приоритетите.
Виж целия пост
# 355
Един нов искрен, позитивен потребител ще има, който има желание да споделя и не се страхува да опита ново училище, и вие ще направите всично възможно да й загорчи с анализи и критика дума по дума, за всяка дреболия, която е споделила... Не разбирам какво се печели така и защо просто не кръстим темата “фенове на СС”, а не “Частни училища-информативна тема”.


Браво Пипииии, само СС или никое друго!
Виж целия пост
# 356
Хмм, при мен първи клас беше сутрин и следобед. Помня, че се прибирах и после пак ходех. Строежи и пр. не съм помирисвала. Само фасове, намерени на земята, пушихме един път Sick Ваканциите беше друго, катерехме по околните бараки и пр.и стояхме до късно навън.
...И родителите ни не питаха защо нямаме приятели и ни липсва търпение...
Това някакъв позитив ли трябва да е?

За алергиите едно от обясненията е прекалено стерилната среда и използването на много препарати.
А циганите са масово болни, споделено от лични наблюдения на  познати лекари.
Виж целия пост
# 357
Скрит текст:
Един нов искрен, позитивен потребител ще има, който има желание да споделя и не се страхува да опита ново училище, и вие ще направите всично възможно да й загорчи с анализи и критика дума по дума, за всяка дреболия, която е споделила... Не разбирам какво се печели така и защо просто не кръстим темата “фенове на СС”, а не “Частни училища-информативна тема”.


Браво Пипииии, само СС или никое друго!

Сериозно?! Това ли успя да извлечеш като обобщение от последните няколко страници? Joy
Виж целия пост
# 358
Скрит текст:
Един нов искрен, позитивен потребител ще има, който има желание да споделя и не се страхува да опита ново училище, и вие ще направите всично възможно да й загорчи с анализи и критика дума по дума, за всяка дреболия, която е споделила... Не разбирам какво се печели така и защо просто не кръстим темата “фенове на СС”, а не “Частни училища-информативна тема”.


Браво Пипииии, само СС или никое друго!

Сериозно?! Това ли успя да извлечеш като обобщение от последните няколко страници? Joy

Разбира се че не е сериозно Mask
Виж целия пост
# 359
Всъщност, единстввните споделили мнение сме аз и рейни, останалите си коментирате, а някои дори вменявате идея за неистинност на казаното от мен!
Това ли ви е призива за споделяне?!
Да защитите споделеното от един, но да възразите от споделеното от друг?!не може дс не ми направи неприятно впечатление как прегърнахте споделянето на рейни с отворени обятия, но отсъдихте моето като нвалидно! Странна представа имате за споделяне! На това в света на пресата му се вика “цензура”.
Щастливите да се явят, имат право на споделяне! Заповядайте, сцената е ваша!

Прочетох какво каза, но понеже нямаше доводи и обяснение и за това на Рейни информацията повече я прегърнах. Писах ти и на лични да ми кажеш причините, защото ме интересува. Но не ми отговори. Аз бих искала да знам наистина причините, защото иначе увисва леко.
е_to, рядко някой успява да ме изкара от нерви тук! Поздравления!

Малко след като ми писа на лични, открито споделих настигналото ме негативно мнение!
Тоест не мисля, че съм те оставила без отговор. На този, който съм преценила съм отговорила на лични, дори само за да отговоря и да не увисва в празна дискусия.
Не ми е по вкуса да отговарям на лични на потребител, който към момента е имал 16 мнения (не съм убедена в точната бройка, но долу-горе) и всичките са оставяли у мен впечатлението за не най-откровеното създание на света.
До момента си с 28 мнения, от които само няколко не касаят Изи или спорове за изчистване името на Изи.....
Мога да бъда още по-директна, искаш ли?

Рейни, истински се радвам на това, което споделяш! Радвам се и много ми харесва,  че излъчваш спокойствие и доброта! Това са златни години за едно дете и ви пожелавам от сърце да расте усмихнато и любознателно. Институциите нямат особено значение, когато виждаш детето си усмихнато. Дори няма значение дали е развит по най-най най- добрия начин потенциала му.

Санака, не, не са никак млади и неопитни родители....Напротив, твърде опитни бих казала, може би затова твърдата решителност.
От зор да се защити нещо, направихте на училището лоша услуга. Би трябвало да се сетите, че "едното бързо обаждане" от моя страна е просто светване на лампичката, че съществуват И такива развои.

И ако не сте разбрали, понеже никой не попита за личното ми мнение - аз харесвам идеята на Изи.
Но между идея и хора боравещи с нея, а еле пък хора изпълняващи и развиващи я, има разлика!

Начинанието е ново, и точно сега ще е най-трудния му период. Ще подлежи на всякакви критики- основателни или не, няма значение. Важното е как ще интерпретират и използват получената информация. А, че ще запушат или не устата на Амели във форума, не е голям успех! На Амели и все тая!

Да, така е. От скоро се престраших да пиша. Четях известно време. От скоро всъщност ме интересува темата, защото ми предстои избор тази година за ПУК. Все някога се почва да се пише. Това колко поста имам не знам дали има значение. И да, за Изи са повече от другите защото тук съм намерила за какво да пише, а и ме интересува за момента. За другите училища, които ме и тересуват има толкова инфо, че няма какво да пиша. Едва ли това има значение колко поста и за какво имам за когото и да било.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия