Работа, CV-та, HR-и, съвети - 67

  • 21 227
  • 742
# 60
За Холандия става въпрос. Има осигурен бонус, който покрива лизинг, такси и гориво... Единствен проблем е това пътуване, общо около два часа и половина дневно ми звучи тежко, но не знам дали наистина е така.
Виж целия пост
# 61
За Холандия става въпрос. Има осигурен бонус, който покрива лизинг, такси и гориво... Единствен проблем е това пътуване, общо около два часа и половина дневно ми звучи тежко, но не знам дали наистина е така.

Щом не е в БГ тогава е друго.
Със собствен автомобил ли ще пътуваш?
Помисли си сега колко време прекарваш в път и колко ти е комфортно то време за шофиране. Дали ще си изморена след работа много и как ще ти се отразява това време за път на връщане.
Виж целия пост
# 62
Бихте ли приели предложение за работа с прекрасни условия, но с недостатък пътуване до/от работното място в порядък 2—2.5 часа дневно? Свиква ли се изобщо с подобно всекидневно пътуване?

Ами дъщеря ми като ходеше на ДГ в другия край на града, понеже друга опция нямаше, и повече време ми е минавало в път. Сумарно над 3 ч. на ден.

Работила съм и с работно място в гр. Кардам, т.е. всеки ден пътувахме от Варна до Кардам, но беше временен проект, аз току-що завършила и изобщо не ме бъркаше. Сутрин пътувах с автобус до центъра - 12 мин., откъдето ме взима служебен автомобил до Кардам. Със 160 км/ч успявахме да минем пътя за един час.

Проблем би било, ако се случи нещо непредвидено (напр. с детето) и не можеш да отреагираш бързо заради разстоянието. Ако другият родител или някой друг може да покрие такива случаи, не е кой знае какво - да, губиш време, но си съпоставяш плюсове и минуси.
Ако нямаш деца, не мисля, че е пречка, зависи колко желаеш работата.

Имала съм колега, който всекидневно пътуваше за своя сметка от Шумен до Варна. След като в Шумен няма достатъчно атрактивна позиция.
Виж целия пост
# 63
Като нямах деца, съм пътувала толкова и не ми е било проблем, но сега с деца, не бих приела подобна работа, освен ако алтернативата е да стоя без доход.
Виж целия пост
# 64
За чужбина вече е друга бира.
Първо пътищата там нямат нищо общо с нашите. Това е много важно, защото по магистрала се стига в пъти по-бързо в сравнение с един двулентов път.
Второ, предлагат се някакви бонуси, поема се и гориво доколкото прочетох. Проблемът остава със свободното време, ако е свободен човек по-лесно се преживява, ако има деца и няма помощ обаче...има много променливи величини в уравнението.

На по-предишната работа имах 5 колеги, които пътуваха всеки ден по около 50 км. до близкия град, от който са, а шефката ми 100 /и в двете посоки/ до друг град. Laughing Всички продължават да работят на същото място. Говоря за период от 15 години. Като всички са семейни с деца. Тъй че зависи от много неща.
Виж целия пост
# 65
Аз  като започнах ме забутаха в едно село на 50 км по магистрала, защото бях софиянка, а моите началници имаха "афинитет" към софиянци, та пътувах по два часа и то две - три години. Бях на зор и неопитна, приех, но сега абсурд. Виж, за Западна Европа май е различно, то те имат и добре изградена транспортна инфраструктура.
Виж целия пост
# 66
И тук, и в чужбина - не. Мразя да губя време в пътуване към и от работата. Иначе обожавам да пътувам, но за кеф, в личното ми време. Една от причините да сменя компанията преди два месеца беше именно локацията: до старата пътувах твърде много. Изгубено време, което никой никога няма да ми върне.
Виж целия пост
# 67
С малко дете съм, което трябва да бъде вземано и водено от/до училище. Така че за работата гледам и локацията, макс до 30 мин. път. По-нататък може и да се замисля за по-далечен офис, ако заплатата е много добра.
Виж целия пост
# 68
Аз пък точно в Холандия бих приела подобно предложение. Ако може с влак, ще е още по - добре Blush
Виж целия пост
# 69
3 часа път в едната посока значи, че няма да имам изобщо време за сън. Rolling Eyes Не е за мен това.
Виж целия пост
# 70
Аз лично имам особено виждане по въпроса. Едно е да имаш осигурен транспорт или да си с градския, друго е ти да караш. За мен е натоварващо, затова и не съм шофьор още. Малко или много изтощава. Друго е да си седнеш, макар и с миришещите в метрото хора да си пътуваш и да не го мислиш.

Гугъл, не е доцент. Ама е на 40+. Сигурно е главен асистент (има ли още такива?) Ходи и по командировки.
На мен ми стана интересно- когато избра това, което следваш, знаеше ли, че няма да се реализираш на сносна заплата в България или по- късно се усети? Или просто държеше да учиш нещо, което ти е страст с ясната мисъл, че може би нямад да го работиш. Simple Smile
Виж целия пост
# 71
Аз живея в близост до града, но ползвам междуградски автобуси. Сутрин добре, но вечер ще е с такси. Около 130 лв. на месец. Но няма как.
Но със заплатата може да си го позволя. Ей, ще имам ТД, утре да съм си носила документите.
Виж целия пост
# 72
С личен автомобил се пести време. Затова има много коли по улиците. Ако от вкъщи до центъра шофирам за примерно 20-25 мин., с метро/гр. транспорт ми е минимум час.
Първо, докато отидеш до спирката, после - чакаш поне 10-ина минути в най-добрия случай и т.н. Единственото предимство на метрото е, че няма задръствания.
Виж целия пост
# 73
Гугълчето е млада, около 30, бъркаш се.
Виж целия пост
# 74
За мен до 1 - 1.15ч в едната посока е удачно да се губи за пътуване, особено ако работата отговаря на други изисквания и липсват деца. Аз не съм шофьор и не мога да кажа до колко е изморително да се шофира за такъв период от време, но ако придвижването е с градски или междуградски транспорт, не мисля, че се отразява толкова.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия