СЕДМИ клас 2019/2020 - тема 4

  • 24 761
  • 742
# 255
Средно точки за областта.
Виж целия пост
# 256
Средно точки за областта.
Егати, направо не мога да повярвам. Това ако е истина е направо страшно!

Допълвам: Това от 100 точки или от 50?
Виж целия пост
# 257
За това училище, което споменах мога да се допълня само, че до 4 клас, имаше по - добри и лоши математици, но се справяха. Е, след 7 клас разликата стана фрапираща. И от там излязоха знаещи, даже има 2 деца във випуска на сина ми в НПМГ, но в резултат на лични усилия и школи. Дали е заради учителя, самите деца, програмата не знам. Ясно е, че не всеки е математик, или литератор, но ето моя математик го добута до една прилична грамотност по БЕЛ, да кажем малко над 5, а масово по МАТ не могат да добутат до прилично ниво.
Виж целия пост
# 258
Средно точки за областта.
Егати, направо не мога да повярвам. Това ако е истина е направо страшно!

Допълвам: Това от 100 точки или от 50?

От 100.
Ако беше 50 щеше да е повече от чудесно, само отличници. Simple Smile
Виж целия пост
# 259
Има ли такава графика  за резултатите по по БЕЛ?
Виж целия пост
# 260
Майко мила, аз за БЕЛ за София ги изкарах 66,37! Дидева, това вярно ли е?
За момчета 64,78
за момичета 69,67
Виж целия пост
# 261
Като гледам графиката, нашата област доста добре се е справила на фона на общото ниво. В челната десятка сме, а аз си мислех, че гоним опашката. То, не че са за хвалене 30 точки, ама нали не са 20 😂
Оставам си обаче на мнението, че ако преди 30-40 години се правеха такива общонационални тестове, резултатите, специално по математика, щяха да са подобни.
Виж целия пост
# 262
Ако НВО е с по-сложни задачи, които значително надграждат училищния материал, тогава състезанието е между школи, възможности на родителите, свободно време на родителите. И е  нечестно спрямо повечето деца. Евентуално за математически гимназии би трябвало да се изисква по-голяма сложност, но при положение,че оценката по математика е балообразуваща и за езикови гимназии, според мен НВО трябва да покрива училищни знания . Предполагам, че е така в момента.Ако изпитването се усложнява, то е заради големите градове.
Виж целия пост
# 263
Като гледам графиката, нашата област доста добре се е справила на фона на общото ниво. В челната десятка сме, а аз си мислех, че гоним опашката. То, не че са за хвалене 30 точки, ама нали не са 20 😂
Оставам си обаче на мнението, че ако преди 30-40 години се правеха такива общонационални тестове, резултатите, специално по математика, щяха да са подобни.

И аз не мисля, че някога общото ниво е било особено високо.
Просто човек е склонен да надценява себе си, своето време и всичко, което си е "негово". Laughing
Човешко е. Всеки има потребност от висока оценка и самооценка. Не е добре, когато се отдалечи от обективността твърде много, обаче.

Ако НВО е с по-сложни задачи, които значително надграждат училищния материал, тогава състезанието е между школи, възможности на родителите, свободно време на родителите. И е  нечестно спрямо повечето деца. Евентуално за математически гимназии би трябвало да се изисква по-голяма сложност, но при положение,че оценката по математика е балообразуваща и за езикови гимназии, според мен НВО трябва да покрива училищни знания . Предполагам, че е така в момента.Ако изпитването се усложнява, то е заради големите градове.
Да, само върху училищен материал следва да бъде. Състезания от друг тертип да си правят извън учебните програми, щом за тях са нужни извънучилищни знания.

То и сега високите резултати са си плод на извънучилищното обучение и останалите фактори, които си посочила, като съвкупност.

И на мен по БЕЛ ми е интересно как са разпределени нещата.
Виж целия пост
# 264
Направо завиждам на тези, които са сигурни в годишните оценки (6) по БЕЛ и МАТ.
При нас ще има и тази мъка.
Виж целия пост
# 265
Направо завиждам на тези, които са сигурни в годишните оценки (6) по БЕЛ и МАТ.
При нас ще има и тази мъка.

Че има ли сигурни?
Виж целия пост
# 266
При нас едно е сигурно- няма нищо сигурно.
Виж целия пост
# 267
Виж целия пост
# 268
За моя син оценката по БЕЛ няма да има значение. За нито една от паралелките, които го интересуват, не влиза в балообразуването. Трябват му математика, физика, ИТ и евентуално английски за една паралелка в неговото училище. За ЕГ категорично не иска и да чуе.

Аз за друго си помислих. Ако МГ-та искат да съберат наистина математици, какво има пречи да включат в балообразуването си и олимпиадата по математика. Така както и НПМГ правят. Тогава по-лесното НВО по математика няма да играе толкова, защото на втория кръг на олимпиадата задачите са много по-трудни. Щом обаче не предприемат стъпки в тази посока, явно настоящата ситуация ги устройва.
Виж целия пост
# 269
Ако МГ-та искат да съберат наистина математици, какво има пречи да включат в балообразуването си и олимпиадата по математика. Така както и НПМГ правят. Тогава по-лесното НВО по математика няма да играе толкова, защото на втория кръг на олимпиадата задачите са много по-трудни. Щом обаче не предприемат стъпки в тази посока, явно настоящата ситуация ги устройва.
Защото олимпиадите по предметите, по които се провежда НВО не могат да бъдат балообразуващи. Трябва да се промени Наредба 10. Отдавна се чудя защо СМГ не правят нищо по въпроса за такава промяна. Но явно ги устройва 40% от техните деца, които са с по-задълбочени знания по математика да отпадат не по тяхно желание.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия