Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Пети клас 2019/2020

  • 16 042
  • 653
# 30
Т.к. първото ми дете е момиче, а след него момче, навремето сестра ми (със същата комбинация деца) ми беше казала, че след момиче в прогимназията, момчето ти се струва като бавно развиващо се. Това ме крепи до известна степен, но не съвсем.
Упражнението в учебната тетрадка е картинка на тъчаща на стан жена и отдолу: .........НА............ и трябва да се попълнят думите "тъче" и "стан". Той е прочел в учебника, че се развива занаята "тъкачество" и че използват сечивото "тъкачен стан" и решава да попълни, че жената ТЪКАЧЕСТВА НА ТЪКАЧЕН (от комбинацията тъкачен стан, първата част му се е видяла по-логично свързана).
Другата картинка е на жена, която коси със сърп и трябва да се попълнят думичките "коси" и "сърп". Нашият прочел, че се развива земеделието и написал, че жената ЗЕМЕДЕЛСТВА, но на сечивото се запънал и идва да ме пита. Казам му, че жената коси, а той: А-ха, значи това е "коса".
Колко кряках като му видях творчеството не е истина.
Виж целия пост
# 31
MIA, моите деца са обратно - момче (първо) и момиче. Синът ми се справя по-добре от дъщеря ми по отношение на ученето. Явно си е до дете и характер, не е до пол и поредност на детето.
Виж целия пост
# 32
Днес писа домашните. Утре разказвателните. По ЧиП пристигна учебната тетрадка миналата седмица и трябваше да я попълни за домашно. Мъка. 18 страници, като на някои от въпросите и аз се затрудних и търсих в гугъл.
Виж целия пост
# 33
Аз да похваля гарджето. Получавам в Школо похвала "Буден ум" по ЧП. И коментарът отдолу "Ученикът демонстрира висок интелектуален капацитет", бре. Само дето "капацитетът" така и не можа да ми обясни защо са го похвалили, той не беше и разбрал даже. Питам го какво са правили, на какви въпроси е отговарял, а той ми отговоря "Аз откъде да знам, не помня. Аз все си вдигам ръката". Общо взето се оказва, че участие вземат 3-4 деца. Учителката по история пък им казала малко да ги посмъкнат тези ръце, че щели да ги заболят, ако ги държат все вдигнати.
Виж целия пост
# 34
Ston, навремето имахме един учител, нейтив. Влиза му инспекция в часа, гора от ръце, а този човечец, вместо да се зарадва, направо ще се взриви. Следващото междучасие влиза, изригва някаква гневна тирада, която не разбираме и тряска вратата. Класът е в шок.
 Постфактум класната обяснява, че разни хора вдигали ръка, но с другата правели (на нивото на чина, да не се вижда отзад) жестове  да не ги вдига.
Виж целия пост
# 35
Вкъщи събота е свещен ден, особено ако се случи както днес да няма мач. Не искам да чувам за учене и домашни.
Когато започнаха мъките ни в първи клас, майка ми се оплаквака на нейна приятелка начална учителка и тя и казала да не се притеснява, че момчетата по-късно им идва акъла в главата и ако почват училище на 10г., а не на 7.всичко ще е ок. Като гледам моя след като навърши 10 започна да израства, а сега на 11 няма нищо общо. Ще вземе да се окаже права тая жена 😂
Виж целия пост
# 36
Така е. После в 8-9 клас ги тресват яко бесните, но до 11 влизат в час.
Виж целия пост
# 37
MIA, моите деца са обратно - момче (първо) и момиче. Синът ми се справя по-добре от дъщеря ми по отношение на ученето. Явно си е до дете и характер, не е до пол и поредност на детето.
И при нас е така. Синът ми е много по-съвестен и отговорен по отношение на ученето от малката си сестра. При нея трябва да има постоянен контрол, защото има къде по-интересни занимания от писането на домашни. Grinning
Виж целия пост
# 38
Дами, а аз какво да кажа като едната щерка беше писала на контролно за така популярния МАДАГАСКАРСКИ конник?
А другата пък за византийския император ХРИСТОФОР ?
Виж целия пост
# 39
Днес много ме развеселихте... Знам че не е за смях , но отстрани е смешно. Това ми напомня сина ми теста по ЧО , където е написал, че столицата на Велика Стара България е Фанагюрище .
Виж целия пост
# 40
И при нас е събота. Ревахме доста. Неделя предстои.
Преди малко ви прочетох и се разведрих истински.
Виж целия пост
# 41
Лятото дъщеря ми чете гръцката митология и стига до Троянската война. Идва и ни казва - Оф, дайте да отскочим до Троян да разбера на място за тая война, вместо да чета тия глупости. Grinning
То къде Троя, там и Троян.
Виж целия пост
# 42
Аз нямам друго дете, но от наблюденията ми поколението, което сега расте просто е много по-различно от преди 4-5 години. Не става въпрос дали са момичета или момчета, нито дали по-трудно се справят с усвояването на материала. Просто поколението е друго. Децата са различни, растат във време на технологии. Общуват по друг начин, телефони, компютри, игри в мрежа... Бързо им омръзва всичко, не знаят как да се забавляват без технология. Не знаят как да запълват времето си. Не им се учи, защото нямат стремеж към знания. Навремето нямаше интернет, нямаше интерактивни методи, но четяхме книги, енциклопедии, всеки имаше интереси и ги развиваше, като полага усилия. Сега се разчита на готовата, бързо достъпна информация от интернет. Но стремеж към знание липсва. Само се ползва и се захвърля. За да се обучават сегашните деца трябва тотално различен подход. Не знам какъв Simple Smile но със сигурност нещо различно.
Виж целия пост
# 43
Тонка, преди години голямата щерка изцепи на една приятелка от Троян:"А ти била ли си родена по време на Троянската война?".
Виж целия пост
# 44
Наскоро намерих един тест на моя от втория клас. В изречението " Песента на........... развълнува горските обитатели." На място на точките трябва да избере една от двете думи щуреца или штуреца. Обаче моят написал "Песента на Веселин Маринов развълнува горските обитатели."
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия