"Селски" номера и пинизи - тема 2

  • 421 152
  • 6 239
# 6 045
То идеята е да се притеснят и да не те карат да ги чакаш повече. Едва ли някои би си тръгнал наистина.
Сигурна съм, че и такива има, които биха. Wink
Виж целия пост
# 6 046
За мен точно постовете по-горе са селски пинизи. Никой не е длъжен да ви плаща консумацията. И ако се налага да тръгвате, може да се направят много неща. Да се отиде до бара или както там е организирано заведението, да повторите, да поискате сметката от друг преминаващ сервитьори или при наличие на пари кеш- да оставите приблизително сумата на масата.

Ставала съм от заведения, но преди да ме обслужат. След като съм поръчала, може да се приготвя и изправя, но не и да очаквам да ме гонят със сметката.
Виж целия пост
# 6 047
Ок, отивам до бара - казват колегата ще дойде, минават още 10 мин и к'во прайм? Защото ми се е случвало? Е, ставам и си заминавам. Досега винаги някой е  притичвал да ме догони. Не се е случвало да не си платя.
Виж целия пост
# 6 048
Аз бих оставила приблизителна сума пари и че кажа, че не мога още да чакам. Ако стигат, стигат. Не съм в бранша и няма как да знам какво се случва, но си водя изводите, че за да е такова обслужването не достига персонал. Наличния такъв няма вина за това.

Ако видя, че сервитьора си играе на телефона примерно и аз го чакам е друго. Като цяло се опитвам да влезна в положение. Ако видя, че се бавят с поръчката- искам сметката по-рано.

Ако гоня график- независимо как обслужват си искам сметката, като донесат постъпката.

Редактирам се с допълнението на Тарталета- схванах, че така идват. Но въпроса ми е- защо трябва да ги притискате така, ако е видимо, че сервитьорите не смогват.
Виж целия пост
# 6 049
Отивам и казвам на бара – оставям сметката за еди коя си маса. Оставям парите и си тръгвам. Никой не ме е гонил досега.
Виж целия пост
# 6 050
Последните коментари не отразяват добре разказаната случка и не виждам никаква лоша умисъл.

Аз също съм го правила няколко пъти, в заведения, които обикновено са ми били за първи път и после не съм повторила,търся управителя, казвам че ще си платя само напитките и не искам вече храната, защото нямам повече време, мятам парите и си тръгвам.
Пише се за поръчка от обедно меню - то се очаква да е готово и сервирано веднага, та не си развихряйте въображението за лошия клиент.

Обедно време е от решаващо значение бързото обслужване. Голяма част от посетителите на ресторантите са работещи, които се хранят в обедна почивка и за тях времето е от значение. На обяд като минеш покрай едно заведение в центъра и веднага ти става ясно къде е добрата храна и обслужване - пълно ли е, значи е ок, ако са 2-3 маси само заети, значи не става, седнали са там защото не са намерили места.

Какво значи да криминализират,  че не търпиш някой скапан ресторантьор. Като не може да отговаря на стандарти, клиента го наказва и това също е един от начините.
Да се седи с детето си, за да им дойде яденето, детето да си изпусне урока, тя да закъснее за работа ли или да го плати и да си тръгне, без да го изядат - не са ми ок тези варианти.

По-скоро тук ще въведат, че ако не ти дават касова бележка имаш право да не плащаш, отколкото да криминализират, някоя неплатен асметка в ресторант.

Ресторантите,  в които съм получавала фиш са единици, обикновено ти бутат касов бон.
Виж целия пост
# 6 051
Аз съм си тръгнала по погрешка без да платя 🤣. Бяхме цяла компания де. Никой не ни догони. Ние се върнахме след два дни. Като ги питахме, защо не са ни викали, казаха, че сме редовни и знаели, че ще се върнем.
Иначе е много досадно да чакаш дълго да ти вземат поръчката, да я донесат и после и за сметката.
Скоро бях в заведение, в което се поръчва през апликация. По принцип е удобно, но....нямаше обхват. Голяма борба беше и накрая пак трябваше да дойде сервитьор.
Виж целия пост
# 6 052
Селския номер е да се фръцнеш вместо да идеш на бара да си платиш, както и да отидеш в евтиния ресторант с мързеливите келнери и да очакваш петзвездно обслужване (и да се фръцнеш като не го получиш, но задължително да им покажеш кой е по-по-най). Алеко го е описал, ама който разбрал разбрал😁
Виж целия пост
# 6 053
Изкарала съм толкова много лета по толкова много заведения като сервитьор - най-важното е сметката ! всички работим в това заведение да вземем парите! В момента който някой си поиска сметката, това е приоритет номер едно - да му бъде връчен касов бон, после моментално раздаваш ако има нещо излязло от кухнята, на отиване към масата със сметката взимаш нови поръчки ако има такива - няма оправдания някой да чака повече от 10мин да си получи касовия бон и повече от 10 мин да му бъде върнато рестото.


Работила съм в само едно едиствено хубаво заведение , в което имаше точно правило - 10 мин максимум/само в най-кошмарният случай/ да се даде сметката и 8 минути!! нито секунда повече, да прибереш парите.
Никой не е длъжен да те гони . Ако не си спазил това правило - ти плащаш сметката.
Повярвайте ми никое уважаващо себе си заведение няма да допусне някой да виси 30 мин за сметка и плащане и после да ви търси отговорност , че сте си тръгнали....
Никой не е длъжен да търчи след сервитьора за ДА СИ ПЛАТИ!
Виж целия пост
# 6 054
Селския номер е да се фръцнеш вместо да идеш на бара да си платиш, както и да отидеш в евтиния ресторант с мързеливите келнери и да очакваш петзвездно обслужване (и да се фръцнеш като не го получиш, но задължително да им покажеш кой е по-по-най). Алеко го е описал, ама който разбрал разбрал😁

Grinning  незнам къде живееш, но в центъра на София ресторантите, които работят на обяд са със сходни цени, другите луксозните работят само вечер.
Ако келнера си вършеше работата няма да се стига до такива случки.

П.с. Подозирам че може да си келнерка или работиш в бранша.
Виж целия пост
# 6 055
Много херцогини в България са принудени да сервират и да стават продавачки. Клиентите, вместо да са благодарни,че ги обслужва кралска особа,имат нахалството да ги притесняват за поръчка и сметка навреме,ужас някакъв.
Виж целия пост
# 6 056
Много херцогини в България са принудени да сервират и да стават продавачки. Клиентите, вместо да са благодарни,че ги обслужва кралска особа,имат нахалството да ги притесняват за поръчка и сметка навреме,ужас някакъв.
Бях очарована от сервитьорите в Сърбия. Бяха на възраст и страшно внимателни и точни и бързи. Хората си уважават професията и си я работят с удоволствие и професионализъм. Говорим за обикновенни заведения, не за нещо скъпо и престижно.
Само в България не е престижно да си сервитьор и се хващат всякакви младежи без опит и желание.
Виж целия пост
# 6 057
Само в България не е престижно да си сервитьор и се хващат всякакви младежи без опит и желание.
Хващат се младежи без опит, защото заплащането е символично и един човек ако трябва да работи това и да плаща сметки - ще умре от глад.
Виж целия пост
# 6 058
Ами то който го умее отива да работи на процент и си изкарва, но младежите не намират за нужно да го учат "занаята" и предпочитат на твърда заплата и меню тип обедно, дето не трябва да предлагаш, съветваш.
Виж целия пост
# 6 059
Има го това с нежеланието да се учи занаятът и да стават добри в това което правят. Има една част, които също както и продавачки в магазини, за тях това е някаква си там временна работа под нивото им и едва ли не услуга правят че я работят... Вижда се това отношение, знаете за какво говоря. Колко е временно, те си знаят, има доста които дълги години го работят, ама нали все така с отвращение.
Ами, с такова отношение няма и да изкарват проценти и бакшиши, което пък още повече ги кара да си мразят работата.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия