Изпитани сайтове за парфюми - 19

  • 54 890
  • 768
# 450
Влизам, за да изкажа възмущението си от parfumi-shop.net. Не съм от хората, които се "хващат" за дреболии, не търся излишни разправии, не гледам кодове, срокове и т.н. - пазарувам си от проверените сайтове и се радвам, че ги има, защото все още се намират изгодни предложения, много по-изгодни от реалните магазини и в тази връзка винаги "прощавам" някои пропуски на търговците. Днес обаче "чашата" преля за мен. В събота поръчах парфюм БО, като ползвах и кода им за 10% отстъпка. Поръчах го, заради отличната цена от 67 лв. Имам този парфюм пак от тях и исках още една бутилка, понеже първата я презполових, а много го харесвам. Потвърдиха ми поръчката. Днес ми се обадиха да ми кажат, че от този вид /БО/ имат само една единствена бройка, която е дефектна и не могат да ми я изпратят. Казаха, че другия понеделник ще получават стока и да проверя пак. Отговорих "благодаря, ще следя и приключихме разговора. Само да вметна, че не за първи път поръчвам, потвърждават и после се оказва, че нямат наличност. Това с дефектната бройка ми беше ясно, че го ползват като извинение, че отново нямат наличност на нещо, което стои в сайта им като налично, но им влязох в положение. След 5 мин. реших да вляза в сайта, за да видя актуализирали ли са си информацията, както и да избера нещо друго за покупка. И изненада - същият парфюм БО 67 лв. /който уж не е наличен и го чакаме другия понедеклник/ се появява наличен, с цена 103 лв.!!! Писах им мейл, отговориха ми, пак им писах...просто почувствах, че явно мислят клиентите си за бавноразвиващи, много обидно ми стана. Да бяха изчакали поне 2-3 дни, и тогава да ги правят тези "врътки", щеше да изглежда по-достоверно. Изключително "дребно" мислене показа за мен този търговец. Радвам се, че има тема като тази, където да се споделят впечатления и хората да си имат "едно на ум" за некоректни практики. Лично аз, при равни или сходни условия, не бих пазарувала повече от там. Все си мисля, че трява да се поощряват коректните фирми - трудно се прави бизнес в България по честен и правилен начин, с мисъл за клиента и собственото реноме. В това отношение от мен голямо "браво" за Венера и Елфрагранс - винаги на ниво до сега!
Съжалявам, че малко дълго стана, ще кача и кореспонденцията ми с парфюми шоп, на който му е интересно, да прочете за какви "тарикати" се мислят с глупвите си обяснения.
Скрит текст:
Здравейте,

Днес разговарях с представител на онлайн магазина, който ми заяви, че поръчаният от мен парфюм е една бройка и то дефектна и че не може да ми го изпратите. Не се случва за първи път. Но както и да е. Знаех, че това е просто извинение, и че няма дефектна бройка. Но пак, както и да е. Сега влязох в сайта, за да видя цената на същия продукт, но с опаковка, както и да разгледам други неща, за да направя нова поръчка. С голямо разочарование видях, че поръчаният от мен парфюм БО, е с почти двойно по-висока цена и си стои наличен /103 лв./. Пиша Ви като клиент, от тези разумните и коректните, които, поне според мен, търговската етика не позволява да "баламосвате" по този начин. Като сте решили да печелите по този начин, според мен губите повече. Не че за вас има голямо значение моето мнение, но държа да ви кажа, че доброто име се създава трудно, но се губи лесно  - а българският пазар не позволява много експерименти, просто не е толкова голям. От вашия онлайн магазин имам няколко поръчки, като в началото всичко беше изрядно, но с течение на времето нещата се променят и то в отрицателна посока.

Благодаря, ако все пак сте имали търпение и желание да изчетете написаното по - горе! Хабав и успешен /доходоносен/ ден!

Здравейте

благодарим ви за обратната връзка
за нас има значение какво казват нашите клиенти
това със изчерпаният продукт се случва понякога и след няколко дена  е възможно да се появи със нова цена от друг доставчик също така когато се окаже, че продукта е дефектен ние не го пращаме,
това се получава защото разликите във цените от различни доставчици може да са доста големи
извинете за причиненото неудобство
във момента имаме кампания за -10%
пращаме ви кода с който ще спестите
 10% от стойноста на всяка поръчка направена  до 14-12-2019 !

със този код :

DECEMBER2019

И аз благодаря за отговора, но ситуацията е съвсем различна. Днес ми беше казано, че продуктът е изчерпан и да проверя другия понеделник, щяло да има ново зареждане. 10 мин. след разговора, същият продукт явно долетя с нов доставчик на двойна цена и е в наличност Simple Smile За мен всичко е от ясно по-ясно, просто ми се видя много грозно и реших да ви дам обратна връзка. Дано някой ден търговията в България /а и всичко станало/ стигне едно по-високо ново, защото сега положението е ... много на дребно Simple Smile Успех!
Преди време споделих, че три пъти ми се случва това с този сайт и тук ме обвиниха, че леко се филмирам 😔
Виж целия пост
# 451
Много неприятно с parfumi-shop.net. Аз от доста време не бях поръчвал парфюм, защото пазарувам главно от физическия магазин на Венера в Пловдив. В неделя обаче поръчах два парфюма, защото бяха изгодни и естествено нацелих точно въпросния сайт. Наличност има, даже ми се обадиха утре да ги очаквам, обаче искам да питам откъм оригиналност на продуктите дали трябва да имам притеснения с този сайт? Някой досега имал ли е фалове с него?
Виж целия пост
# 452
И аз също имам лош опит с  parfumi-shop.net. По същия начин ми беше отказан парфюм защото бил последна бройка и дефектен  Peace
Виж целия пост
# 453
Наличност има, даже ми се обадиха утре да ги очаквам, обаче искам да питам откъм оригиналност на продуктите дали трябва да имам притеснения с този сайт? Някой досега имал ли е фалове с него?
Оригинални са продуктите им. Винаги досега са ми изпращали перфектни неща.
Виж целия пост
# 454
Аз получих преди 2 години Amor Amor In a Flash със съмнително качество, да не го нарека откровено менте. Веднага се обадих по телефона за рекламация. Дамата се опита да ми каже, че едва ли не не познавам аромата, но след като ѝ предложих да изпратя отливка от моя, заедно с техния млъкна. Не пазарувам оттам. Hands V
Виж целия пост
# 455
Поръчката ми от parfumi-shop.net пристигна по-рано от очакваното. Нямам абсолютно никакви съмнения в качеството на парфюма, само май не направих най-точния избор - имам Prada Luna Rossa Carbon, който е на 90% идентичен с Dior Sauvage, при това на доста по-приемлива цена. 😀
Виж целия пост
# 456
Много неприятно с parfumi-shop.net. Аз от доста време не бях поръчвал парфюм, защото пазарувам главно от физическия магазин на Венера в Пловдив. В неделя обаче поръчах два парфюма, защото бяха изгодни и естествено нацелих точно въпросния сайт. Наличност има, даже ми се обадиха утре да ги очаквам, обаче искам да питам откъм оригиналност на продуктите дали трябва да имам притеснения с този сайт? Някой досега имал ли е фалове с него?
Аз до момента /да "чукна" на дърво/ не съм имала съмнения за оригиналност, вярвам, че всичко ще е наред и с твоите парфюми.
Виж целия пост
# 457
Аз въпреки всичко много харесвам parfumi-shop.net. Нямам съмнение в продуктите и винаги, когато търся нещо, проверям техните цени. Allure edp го взех на 130лв. за 100ml. което е прекрасно, може би заради бач кода е била такава цената, но това не ме интересува. На 100% съм сигурна, че е оригинален и съм щастлива Simple Smile.
Виж целия пост
# 458
Аз въпреки всичко много харесвам parfumi-shop.net. Нямам съмнение в продуктите и винаги, когато търся нещо, проверям техните цени.

И аз така. Отказвали са ми и на мен продукт, защото не е наличен, но имат добри оферти и съм доволна от тях.
Виж целия пост
# 459
effe,как няма да си щастлива като си взела 100-ца от любимия ми Алюр EDP за 130 кинта.Аз си взех 50-ка от оторизиран магазин и дадох 181лв.
Виж целия пост
# 460
Старателно избягвам Парфюми-шоп, защото получих развален тестер преди време и отношението, което получих отсреща беше като на битака. Ами, благодаря, но при такава конкуренция, подобно отношение е недопустимо. Някой по-напред беше казал много точно, че българският пазар не е толкова голям и отношението към клиента не е за подценяване.
Виж целия пост
# 461
Старателно избягвам Парфюми-шоп, защото получих развален тестер преди време и отношението, което получих отсреща беше като на битака. Ами, благодаря, но при такава конкуренция, подобно отношение е недопустимо. Някой по-напред беше казал много точно, че българският пазар не е толкова голям и отношението към клиента не е за подценяване.
Да, да, аз бях Grinning поне като ще ме лъжат, да ме лъжат интелигентно Grinning нямам против да ми откажат поръчка, очаквам го...случва се. Но да ми откажат поръчка, под предтекст, че продукът е изчерпан или дефектен, че го чакат след 10 дни и т.н. и след 5 мин. да се появи наличен с близо 40 лв. отгоре....е, те това е, което е вбесяващо. Иначе аз съм напълно "за" да се пазарува, откъдето е най - изгодно. Иначе - при равни или сходни условия/5-10-15 лв. разлика в цената/, винаги избирам сайтът /или магазинът/ с най - коректно и адекватно отношение.
Виж целия пост
# 462
Най-най-накрая ми дойде Velvet Orchid от Дъглас - поръчан на черния уикенд или както там го бяха кръстили. Фъснах се и сега тъна в блаженство...бях забравила колко много го обичам. 108 лв. за 30 мл, предоволна съм, макар че се изчаках.
Виж целия пост
# 463
Аз имам върнат един парфюм към parfumi-shop.net, защото ароматът нямаше нищо общо с това, което бях пробвала в Дъглас преди покупка. И трайността беше минути. Беше тестер.
Сега отново имам този парфюм и отново смея да твърдя, че онзи парфюм не миришеше така. Трайността на този е около 12 часа. Не са ми правили проблем с връщането. Разбира се, опитаха се да ме убедят, че аз имам грешка, но не се получи. Жената на телефона сякаш говореше с акцент, вероятно рускиня.
Случката беше отдавна. След това съм имала още 1-2 покупки от тях на неща, които не съм намирала другаде. Вече често цените им не са конкурентни и някак престанах да купувам от тях.
Виж целия пост
# 464
Разбира се, опитаха се да ме убедят, че аз имам грешка, но не се получи. Жената на телефона сякаш говореше с акцент, вероятно рускиня.
Разговарях със същата служителка, която всъщност или е собственичка, или му е някаква, за да си позволява подобно отношение. Когато разговаряхме взе да ми вади от девет кладенеца вода, за да ме убеди, че парфюмът й бил оригинален и че за над 1000 продадени парфюма, не й се било случвало такова нещо. Даже вметна, че ако изпратим в лаборатория парфюма да го изследват, щели да потвърдят оригиналността. Смешното беше, че аз не твърдях, че е фалшив, а че е развален, но тя си знаеше нейното. Все едно разговарях с радиото. Пълна пародия...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия