Намаления – Зима 2019 / 2020 г. и Пролет 2020 г.

  • 110 447
  • 739
# 480
Сутринта получих пратката от Дъглас. Всичко което поръчах, но без нито една мостра Laughing Над 100 лв. е, уж по принцип 2, а сега 5. Няма. Не съм предполагала че и този магазин се излага, факт.
Виж целия пост
# 481
Аз си получих поръчката с 2 мостри вътре
Виж целия пост
# 482
Е...как може така да лъжат и да се излагат? Close
Виж целия пост
# 483
Сестра ми поръча и бяха 2 мострите.
Виж целия пост
# 484
Предната седмица пуснах 2 поръчки през ден от дъглас. Едната дойде бързо, с 2 мостри. Другата се позабави, но днес дойде, без мостри 😁
Виж целия пост
# 485
Май никой не е получил 5 мостри Bowtie Някои и по 2 не са...
Виж целия пост
# 486
Единственият път в който съм пазарувала от дъглас останах доста разочарована от обслужването им. Поръчах два парфюма в две отделни поръчки, първо за да взема за всеки мостра, второ имах гифт карта която покриваше малко повече от единият парфюм. Та след няколко дена ми се обадиха да отида до мола да си взема поръчката, оказа се че само единият парфюм е там и трябва да ходя втори път за другия, отказаха да ми издадат от техните карти защото видиш ли не съм купила от магазина, а онлайн, нищо че имат да оставиш точно коментар за издаване ба такава карта. От там една седмица чаках да ми звъннат отново да отида за другата поръчка, но никой не звънна, за късмет имам приятелка която работи там и я помолих да провери дали е при тях вече, оказа се там, но мострите, които заявих че искам бяха други . Комуникацията по фб с тях е ужасна. Извинявам се за дългия пост, но много ме бяха напрегнали,  затова и сега пропускам тяхното  намаление!
Виж целия пост
# 487
Аз в новите придобивки писах, на мен ми пристигна поръчката. Мисля че към 9 работни дни им отне, със сиг бяха повече от 6. Аз им писах мейл, отговориха ми на другият ден, в инстаграм им писах вчера с друг въпрос, за половин час ми отговориха, но в соц. мрежи не съм сигурна до колко хората, които ги обслужват имат връзка и с продажбите, за това мисля, че мейл е по-добрият вариант. Иначе за мострите, пратиха ми две, нищо общо с тези, които исках.
Виж целия пост
# 488
Аз имах проблем с един разтекъл се серум на Ординари,писах им никаква обратна връзка от тяхна страна.
Но инъче при една поръчка ,някаква мостра била изчерпана ми се обадиха да ме уведомят че я няма....
Също и при един опит от Еконт да се свържат с тях ,беше неуспешен ..
Виж целия пост
# 489
Аз си поръчах парфюм на 08 март на 12 беше в Еконт, аз го взех на 16-ти. Имаше си 2 мостри и бях приятно изненадана, защото в магазин никога не са ми давали по 2 мостри. Сестра ми си беше поръчвала предния месец и на нея й бяха сложили мострите. Сега обаче е тъпо защото навсякъде пише 5 мостри, а се оказва, че те дори не ги слагат.
Виж целия пост
# 490
А защо не пишете като коментари във ФБ това с липсата на мостри под поста им ?
Изключително тъпо от тяхна страна !
Виж целия пост
# 491
Мострите на ппарфюми ли са, или други продукти?
Виж целия пост
# 492
На парфюми .
Виж целия пост
# 493
Мострите на ппарфюми ли са, или други продукти?

При мен на края на поръчката можеше да си избирам. Фон дьо тен и парфюм избрах.
Виж целия пост
# 494
Ако някой се интересува на сайта на морфи има намаление на четките на Джаклин Хил и Джефри - 60 процента
Скрит текст:
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия