Пубертетът при момчетата - тема 7

  • 34 707
  • 753
# 540
Късен пубертет ли е това? Да го водя ли на някакви изследвания?
Момчетата се развиват по-бавно и растат скокообразно. И при нас е подобно положението, едва от няколко месеца гласът му започна да мутира и започна да расте, но много смешно, защото е с несъразмерно големи крака (41-и номер), а още е нисък. За твое успокоение, пусни на детето едно изследване на вит. Д, може да се наложи да попълвате дефицит.
Виж целия пост
# 541
Здравейте момичета. Как върви онлайн обучението при вас Simple Smile
Виж целия пост
# 542
При нас е пей сърце! Simple Smile Само да не му бяха давали да учи Опълченците на Шипка! Laughing
Виж целия пост
# 543
Привет,
Онлайн обучението е изненадващо добро решение за нас - толкова учене никога не е падало вкъщи, че и с желание го прави. Все едно някой ми смени детето - дори не ми се налага да го следя дали учи. Всичко си прави сам. Аз съм доволна и той също - по цял ден си стоял с официална пижама и му било супер удобно Joy
Виж целия пост
# 544
Бях се притеснила как ще се подреди новият начин на учене, но се оказа, че върви доста добре. Бих казала, успешно. Дори има своите предимства, защото неусетно сина ми усвоява нови умения по организиране на задачите си и начините на усвояване на материала. Има постоянна връзка със съучениците си по уатс ап групите, само с някои учители му липсва обратната връзка и по- директната комуникация.
Виж целия пост
# 545
Добре е и при нас. Хванах го един-два пъти да се скатава и да пропуска упражнения, но със заплахата, че вечер ще проверявам се разредиха случаите.
Виж целия пост
# 546
И при нас нещата са добре. Питах, защото масово родителите се оплакват, а пък аз няма от какво и реших да видя дали не е само при мен така Simple Smile
На мен това ДО ми помогна да видя цялостната картина в класа. Разбрах, че въпреки, че 3 години вече е в този клас той така и не е бил приет за един от тях. Разбрах и защо, след като прочетох съобщенията на част от съучениците му в школо след пост на учител /направо останах без думи колко брутални момичета и момчета има и се чудя тези родители четат ли какво пишат децата им в присъствието на учител/. Тайничко влизам през акаунта на синковеца, за да проверявам да не пропусне случайно срока на някое домашно и разбирам колко различен е той от тях, защото чета и неговите съобщения без той да знае. Но пък сега той е някак различен - по-уверен е в себе си, по-старателен е, предава всичко в срок, стриктен е. А бе накратко - доволна съм. Някак си и той, и аз се успокоихме, не сме под постоянно напрежение за предстоящото НВО, което преди това ни беше обсебило изцяло, успява и да си почине, не е пренатоварен, аз също покрай него. Доволна съм. Сега само чакам да видя министъра какво ще измисли, че като му слушам бисерите е ясно, че няма деца в прогимназиален етап. Даже вчера влязох в нета да проверя и наистина се оказа, че е така. Иначе съм сигурна, че друга песен щеше да пее Simple Smile
Виж целия пост
# 547
При моя син нещата върват много добре. Учителите веднага влязоха "в час" с технологиите, вкл филоложки на 50 +. Редуват се часове "на живо", с часове за самост работа в клас рум. Чувам децата, основно по АЕ и мога да направя сравнение къде е моето. При тази жива връзка за първи път виждам, че сравнението е в негова полза.
От 8 г учене, за първи път виждам старание и прилежност.
Синът ми стова в 7.30 вместо в 6.15 за училище, тоалет и закуска минават спокойно, няма блъскане по автобуси. В 8.15 е в3че "в клас" и най-късно в 17ч е с говови уроци и домашни. Това не е било никога досега, а по тетрадките за 2 седмици има повече
писано отколкото за целия първи срок
Физическото му липсва, но в междучасията вдига гири. Утре може да го пусна за молко да покора колело.

Иска ми се да има начин да се преосмисли цялата обр система и ДО да се въведе в опр дни като постоянен вид обучение.
Виж целия пост
# 548
Ох и аз в началото докато се усетят бях в групата им. Малеее. Страшна работа.
Много простотии, а учителите на цялото училище са в групата, вероятно начело да директор, и ги четат. Учителката им по Български език сигурно все е изчервена , много и грубо неграмотни.
Спокойно, ще се справят децата.
Виж целия пост
# 549
При нас обучението тръгна тромаво,с мейли и всичко на самотек.Наложи се да  помагам и таман свикна и хоп нова платформа.Но там пък имат връзка с учителите,разказват уроци и подпитват.Допадна му на младежа,за сега се старае и уж спазва сроковете за домашните.
От както е у дома забелязвам,че възмъжава все повече,дали защото се гледаме нон стоп или просто си си развива .Гласчето му е вече гласище,мъхчето над устните е доста видимо,пъпки избиват все повече и нервничи за щяло и нещяло.
Виж целия пост
# 550
Вчера, след купища отговори на учениците под учителския пост, учителката написа следното: "Сега се уверих, че някои от вас могат да надминат по простотия дори самите себе си. Браво!", след което заключи поста за дискусии.

Светкавица - съгласна съм с теб. Видях колко добре им се отразява на децата това да си правят сами плановете на уроците, да отговарят на зададени от учителите въпроси и да правят проекти. Специално по География, История и Биология. За кратко време научиха не само това, което им е в учебниците, но и много странични неща, които откриха в нета. По музика и рисуване също доста интересни теми развиха - чак аз ги четох с интерес. Доста им се обогати общата култура с това ДО по някои предмети според мен и е добре министъра да се замисли върху това, щом иска да промени системата в полза на уменията
Виж целия пост
# 551
Аз ще съм от оплакващите. Моля Ви, бъдете добри и не се хвалете, че съвсем ме хваща беса ooooh!

Големият (10 кл): Виртуалната стая просто я имаме. 2-3 деца висят в нея, даскала го няма. Иначе чинно всяка сутрин класната ги брои в Дискорд (добре, че е ДО, че разбрах някой платформи). Пускат се по Месинджъра някакви файлове - обяснения няма. Проверих го, пише си всичко, не мрънка.

 Малкото (4 кл) - с Класрум. Пускат им се някакви файлове и онлайн тестове. Да се оправят. Вечер проверям, обяснявам уроци- идилия. Англичанката пък хич не й е, че трябва да обяснява. Пуска граматика и нови думи и даже не иска да й ги пращат. Кой разбрал, разбрал. Добре, че имам някакво килийно образование по инглиш та тия простите неща успявам да обясня. Малкото лъже, хленчи и с 300-та зора пише дом.

При кръщелничките има даже и занималня следобед. С часове, с обяснения, качествено преподаване въпреки разстоянията. При нас е отврат.

Мдааа...
Виж целия пост
# 552
Моят хубавец обаче тези проекти направо си ги копира от нета. Нещо хич не ми харесва. Убедена съм, че и учителите разбират със сигурност, че е копирано. Ще видим дали ще му се отрази на оценката.
А някои подпитват да препишат дори и копираното. Падам от смях. Мислех, че рядко някой ще е по-мързелив от сина ми Joy
Виж целия пост
# 553
Ели, при нас в началото беше пълна лудница, едва се ориентирах кой какво иска и къде го праща, но за мое щастие детето си следи всичко сам и се оправя отлично. Аз съм на работа и едва ли бих могла да му реша някакъв проблем, затова съм доволна, че си ги решава сам. Откакто съм го оставила си се справя отлично - няма издънки до този момент.

Глухарче, не е добре с копираните проекти. Бяха ни предупредили, че за такива проекти пишат директно 2ки. Предпочитали да има 2 изречения собствена мисъл, вместо 2000 копирани знака.
Виж целия пост
# 554
Ясно ми е като бял ден, но не мога да го убедя. Поне постигнах да не е само една статия, а да взима по малко от няколко.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия