REMIX (remixshop.com) - продават ментета?

  • 19 603
  • 80
# 45
И аз да се оплача - купих си черно кожено яке Зара от тях за 14,60 намалено с н% намаление. Преглед няма. Платих и като го видях удома м стана лошо - раздърпани ръкави и яка, целите в топчета. Кожата протрита, пълен потрес. Като поисках да го върна от платените 14,60 ми взимат 5,50 за куриер и щели да ми преведат 9лв. Не е въпросът в цената, сумата и тн. Потресена съм от боклуците, които пращат, макар и "евтини" в моят случай.
Виж целия пост
# 46
Аз преди години пазарувах от там доста , бяха добре дрехите .
Имаха хубави неща . Помня , че една пола имаше някаква забележка с ципа и доставката я поеха те за връщането , нещо такова беше .

Преди им пишех , когато искам да откажа направени поръчки и ги изтриваха , помня че една ми я изпратиха , аз уж щяха да я изтрият .
Виж целия пост
# 47
И аз да се оплача - купих си черно кожено яке Зара от тях за 14,60 намалено с н% намаление. Преглед няма. Платих и като го видях удома м стана лошо - раздърпани ръкави и яка, целите в топчета. Кожата протрита, пълен потрес. Като поисках да го върна от платените 14,60 ми взимат 5,50 за куриер и щели да ми преведат 9лв. Не е въпросът в цената, сумата и тн. Потресена съм от боклуците, които пращат, макар и "евтини" в моят случай.
При рекламация те поемат доставката 🙂
Виж целия пост
# 48
Колко струва връщането писах им два имейла, но никой не отговори вече втора седмица.
Виж целия пост
# 49
От Общите условия

В случай, че Потребителят упражни правото си на отказ от договора, Дружеството му възстановява заплатената стойност на върнатия продукт и цената на най-евтиния вид стандартна доставка, като поема банковите разноски, а Потребителят заплаща цената за транспорта и изпращането на върнатия продукт, която е за негова сметка. Дружеството използва куриерските услуги на Спиди АД, а заявката за куриер за връщане на артикул може да бъде направена от всеки потребител през профила му. В този случай цената за връщането , която трябва да бъде платена от Клиента,  зависи от теглото на продукта/ите, който/които се връщат и се формира, както следва:

- при тегло на върнатия/те продукт/продукти до 5 кг. включително – 5.29 лв.;

- при тегло на върнатия/те прокут/продукти над 5 кг. – сбора от 5.29 лв. плюс 1,50 лв. за всеки нови започнати 5 кг.

Дружеството няма задължение да възстанови допълнителните разходи за доставка на Продуктите, когато Потребителят изрично е избрал начин на доставяне на Продуктите, различен от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от Дружеството.
Виж целия пост
# 50
Би трябвало при пускане на заявка за връщане да се вижда колко струва.

Когато оформяте връщане, имате ли опция за взимане на пратката от адрес, или единствената опция е да я занесете до офис на куриер? Наскоро връщах една блуза, и опцията за взимане от моят адрес липсваше.
Виж целия пост
# 51
Сега като казахте пробвах, но в момента не искам да връщам, така че няма да продължавам нататък.
Виж целия пост
# 52
Някой знае ли в момента колко е срока за доставка? Поръчах в неделя, днес е втори работен ден, а няма никакво развитие. В сайта им не пише за забавяния на доставката, само за техн.проблеми
Виж целия пост
# 53
От 13.06 чакам поръчка. Вече трети ден се разправям по телефона, защото по имейл не става. Не че с разговор по телефона има развитие. Иначе девойките от кол центъра са любезни. Да очаквам поръчката. Кога, обаче, не се знае.
Виж целия пост
# 54
Би трябвало при пускане на заявка за връщане да се вижда колко струва.

Когато оформяте връщане, имате ли опция за взимане на пратката от адрес, или единствената опция е да я занесете до офис на куриер? Наскоро връщах една блуза, и опцията за взимане от моят адрес липсваше.

Да, и при мен беше така.
Нямаше я опцията взимане от адрес, носих в офис на куриер.
Явно е отпаднала.
Виж целия пост
# 55
Явно са решили да усложнят връщането. Хората се чудят как да направят нещата по-удобни за клиента, а те ги усложняват.
+ цената на доставката е по-висока вече.
Виж целия пост
# 56
Да, 6.39 е вече до офис на Спиди, при положение, че 1. доставката е 3+ дни, а допреди няколко месеца беше един, 2.доставката до Спиди е около 4.50, какво, печалба и от доставката ли си правят? Друга логика да е завишена с 2 лв. не виждам
Виж целия пост
# 57
Тези съвсем са откачили, безплатната доставка вече е за поръчки над 129лв, а доставката до офис и адрес съответно 7,20 и 7,40лв. Joy
Виж целия пост
# 58
Да, миналата седмица вдигнаха безплатната доставка от 90 на 100 лв, а сега са я сложили на 130. Куриерската такса е двойна от нормалните тарифи на Спиди. Наистина са полудели.

Между другото няколко пъти съм писала тук, че слагат фалшиви етикети, само и само да си продадат стоката като някаква марка. Ето няколко примера.


Това приличат ли ви на етикети, които биха сложили Valentino? На мен ми приличат на някакви етикети на едро от Китай или Турция. Внимавайте и се заглеждайте.
Виж целия пост
# 59
Вече се чудя дали не са преместили всичкият парцаляк в друга държава, те нали работят и в други страни.
Не намирам друго логично обяснение да направят доставката толкова скъпа, както и да отнема толкова дълго време да се достави. Последният път чаках цяла седмица.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия