?Въпроси всякакви? (2020г.)

  • 488 427
  • 13 836
# 13 680
Оня ден слушалки щях да връщам ,казаха че може,но накрая ги запазихме и взехме преход.Технополис Люлин. Пробвайте .
Виж целия пост
# 13 681
Защо на Fine Living пише "Fine Living will close after 31 December"? Спират канала ли?
Виж целия пост
# 13 682
Оня ден слушалки щях да връщам ,казаха че може,но накрая ги запазихме и взехме преход.Технополис Люлин. Пробвайте .
Не сме от София, но утре ще отидем до нашия магазин. Благодаря!
Но много глупаво са го измислили - ако го беше поръчал онлайн, нямаше да има проблем да го върнем, ама щом е от магазин - не става...
Виж целия пост
# 13 683
Хладилника ми издава багажа. Комбиниран е с фризер, десетина годишен. Беше направил як лед във фризерната част, размразихме го. В момента е на 1- ва степен и най- отгоре в хладилника има скреж (преди това беше на 3-та и дори в чекмеджетата морковите ми бяха замръзнали). Фризера пак започна да прави доста лед в най- горното чекмедже. Предполагам, че са му отишли оплътненията, от около месец забелязвам проблема с леда и заскрежаването.

В този ред на мисли имам два въпроса.
1. Възможно ли е да ми е вдигнал сметката за ток с 50лв? Имам и включен климатик, ама и миналия месец работеше климатика, а сметката ми беше малко над 60 лв, а тази е 120.

2. Трябва да купувам нов хладилник вероятно, от същия тип- горе хладилник, долу фризер. Бюджета ми е около 800лв. Какво да гледам? Благодаря.
Виж целия пост
# 13 684
От магазин за уреди с транспортни дефекти купихме подобен хладилник с фризер пролетта, за сума на 1/2 от това, което си приготвила. Летните месеци, при работещ само хладилник в жилището, сметката за ток беше 6-7 лева. Иначе не е малък, като вместимост, 440 литра е фризер и хладилник общо. А дефектът е една черта, от олющена боя, дълга около 5 сантиметра, но е от страната, която ни се пада към стената.
Виж целия пост
# 13 685
Електролукс ли е хладилникът?
Миналата зима сменихме нашият, поради същият проблем.
Взехме Беко, за нашата височина струваше 800-900 лв, не помня точно.
Не помня да сме имали по-висока сметка, поради заледяването, но в последните месеци, плащам повече ток, може би, заради това, че детето е постоянно вкъщи, като сметката спрямо миналата година ми е почти двойна.
Виж целия пост
# 13 686
Токът има увеличение.
И нашите сметки са по-високи от миналата година.
50 лв.само за хладилник ми се вижда абсурдно.
Дори и повреден.
Виж целия пост
# 13 687
Но много глупаво са го измислили - ако го беше поръчал онлайн, нямаше да има проблем да го върнем, ама щом е от магазин - не става...

Такъв е законът и причината за него е, че онлайн не можеш да видиш какво купуваш, освен на снимка, което е доста ориентировъчно. В магазина се предполага, че си огледал добре уреда.
Друг е въпросът, че в другите държави няма проблем да върнеш стока и от магазина, такава е масовата политика на търговците. Тук това се прави само в ограничен брой магазини. Бях пускала тема преди време - Магазини, в които стоките се връщат без проблем и обяснения. В лидл се връщат уреди без проблем, както и в някои други магазини.
Виж целия пост
# 13 688
В Кауфланд ми върнаха телевизор преди няколко години. Изобщо не погледнаха какво има в кашона... Можеше и празен да им го върна и да кажа, че връщам тв. Върнаха парите без никакъв проблем.
Виж целия пост
# 13 689
Зануси е. Аз нямам ограничение във височината, нямам нищо отгоре.
 До сега не се е развалял нито веднъж, като цяло съм доволна, десетина години работеше без проблем.
Високата сметка я свързах с хладилника, защото горе долу от месец може би е така, ама вероятно и климатика дърпа малко повече в сравнение с миналия месец.
ММ ми е дал задачата да избера друг, и иска тези дни да купуваме, а аз съм като в небрано лозе- нулеви Т, но фрост, някакви други неща..
Чудя да вземам ли най- базовия модел с повече гаранция или да гледам някакви "екстри".
Виж целия пост
# 13 690
Но фрост си е благодат. Освен външните размери, гледай опцията за промяна посоката на отваряне на вратата (ако те касае); вътрешния обем в литри, но и самото разпределение ; чекмеджетата (рафтове) във фризерната част, "машинка за лед". Разгледай сайтовете на производителите за подробности, после търси при търговците.
Виж целия пост
# 13 691
Ако е но фрост, провери тръбичката и филтъра. Може да е просто запушена.  Може да се вдигне потреблението на електричество от неизправни уреди.
Виж целия пост
# 13 692
Препоръчвам ноу фрост но не само в хладилна част, но и във фризерната.
Изцяло ноу фрост.
На късмет е с техниката, така че дългата гаранция за мен е излишна и е излишно оскъпяване.
Пари, цвят и ноу фрост изцяло...това гледах аз.
Виж целия пост
# 13 693
Препоръчвам ноу фрост но не само в хладилна част, но и във фризерната.
Изцяло ноу фрост.
На късмет е с техниката, така че дългата гаранция за мен е излишна и е излишно оскъпяване.
Пари, цвят и ноу фрост изцяло...това гледах аз.
Потвърждавам. И хладилникът, и фризерът вкъщи са NoFrost. От 93та година за 1ви път майка ми купиха такъв хладилник, в нашето жилище също друг не е влизал. Аристон са ни и двата, хладилникът е на 17 години, не е изключван. Фризерът е на 8. Нямам идея какво е размразяване.
Прости бели са Simple Smile
Виж целия пост
# 13 694
Кеф си е, да.

Да кажа само - навремето избирах аз да е с прозрачни чела на чекмеджетата във фризера, защото по картинките се виждаше какво е наредено вътре. На практика НЕ се вижда, защото се запотяват леко. Та и с плътно чело да бяха, все тая.

Казвам го ако някой попадне в моята чуденка тогава, да знае, че няма смисъл де ..все едно е. Joy

Прост Самсунг е моя. Но аз избирам по цена, цвят и ноу фрост цял.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия