Въпроси всякакви за автомобилите и задволанните устройства - 2020г.

  • 49 328
  • 1 720
# 1 110
Голям боклук със скъпи части - сложна подръжка Абарт точно.
За какво ти е чак такова миниатюрно и мощно возило че пък и Фиат?

Тая марка ме пощурява и откакто съсипаха и великите Джийп с келявите си мотори ми се ще час по скоро да ги заличат от земята тези торински боклуци че да живне малко и джийп.
Виж целия пост
# 1 111
За града,като картинг ми е.
Виж целия пост
# 1 112
Аз пък съм чувала, че safety rating-a му бил потресаващ. Ама май зависи от годината.
Виж целия пост
# 1 113
Зависи много неща от годината....
първо  че   500 Абарт от 2008 г. се намира за 13 - 14 000....2018 г. скача на 50 бона.
Виж целия пост
# 1 114
Скрит текст:
Голям боклук със скъпи части - сложна подръжка Абарт точно.
За какво ти е чак такова миниатюрно и мощно возило че пък и Фиат?

Тая марка ме пощурява и откакто съсипаха и великите Джийп с келявите си мотори ми се ще час по скоро да ги заличат от земята тези торински боклуци че да живне малко и джийп.
Голям хейт по марката, но от личен опит знам, че точно Фиат с двигателите нямат някакви проблеми. Може иначе да са италиански боклуци - гният им яко ламарините.
Преди 20+ години имахме семеен Фиат, който му навъртяхме цялото семейство 500+ хил. км и не е бил отварян двигател заради някакъв проблем. Само обслужване - смяна на масла и филтри. Честно казано такъв здрав двигател почти не се виждат.
От друга страна на БМВ-то ми на около 100 хил. км се наложи да му се отваря мотора, заради някакъв валвторник мотор, който беше сдал багажа. Естествено eccentric camshaft-а, който сменяха заедно с валвтроник мотора (стандартна процедура) беше от "калена" пластмаса, каквоти и да значи това... Та аз все още не съм сменял накладки на този автомобил, но двигателя вече му е отварян. Да не говорим, че гарнитурата на капака на клапаните съм сменял 3 пъти и все пак си намира начин да капе масло по катализатора и да мирише на изгоряло и да пуши от капака... И това от голям бензинов мотор (N55).
Отплеснах се, но исках да покажа, че всъщност на Фиат двигателите не са даже лоши.
Виж целия пост
# 1 115
Аз съм с 500 и нямам представа от техническата част,но ММ казва,че засега е повече от доволен.
Виж целия пост
# 1 116
Аз след години тормоз с едно Пунто, не искам да чувам повече за Фиат, независимо от модела.
Виж целия пост
# 1 117
Скрит текст:
Голям боклук със скъпи части - сложна подръжка Абарт точно.
За какво ти е чак такова миниатюрно и мощно возило че пък и Фиат?

Тая марка ме пощурява и откакто съсипаха и великите Джийп с келявите си мотори ми се ще час по скоро да ги заличат от земята тези торински боклуци че да живне малко и джийп.
Голям хейт по марката, но от личен опит знам, че точно Фиат с двигателите нямат някакви проблеми. Може иначе да са италиански боклуци - гният им яко ламарините.
Преди 20+ години имахме семеен Фиат, който му навъртяхме цялото семейство 500+ хил. км и не е бил отварян двигател заради някакъв проблем. Само обслужване - смяна на масла и филтри. Честно казано такъв здрав двигател почти не се виждат.
От друга страна на БМВ-то ми на около 100 хил. км се наложи да му се отваря мотора, заради някакъв валвторник мотор, който беше сдал багажа. Естествено eccentric camshaft-а, който сменяха заедно с валвтроник мотора (стандартна процедура) беше от "калена" пластмаса, каквоти и да значи това... Та аз все още не съм сменял накладки на този автомобил, но двигателя вече му е отварян. Да не говорим, че гарнитурата на капака на клапаните съм сменял 3 пъти и все пак си намира начин да капе масло по катализатора и да мирише на изгоряло и да пуши от капака... И това от голям бензинов мотор (N55).
Отплеснах се, но исках да покажа, че всъщност на Фиат двигателите не са даже лоши.
Имам приятел с 2 броя Пунто, които повече време са разглобени отколкото сглобени. И си кара дъртото БМВ 7-ма серия дизел и не му дреме. Трябва да го питам дали не ги е продал фиатите.
За първа кола гледах Пунто по обяви и картинки (щото съм инат и исках като кифла да си купя първата кола заради хубавите стопове). После го видях наживо и разбрах защо ММ казва, че е "правено в час по трудово"... Ибизата ми беше лукс качество в сравнение с тоя таралясник Grinning
Виж целия пост
# 1 118
Скрит текст:
Голям боклук със скъпи части - сложна подръжка Абарт точно.
За какво ти е чак такова миниатюрно и мощно возило че пък и Фиат?

Тая марка ме пощурява и откакто съсипаха и великите Джийп с келявите си мотори ми се ще час по скоро да ги заличат от земята тези торински боклуци че да живне малко и джийп.
Голям хейт по марката, но от личен опит знам, че точно Фиат с двигателите нямат някакви проблеми. Може иначе да са италиански боклуци - гният им яко ламарините.
Преди 20+ години имахме семеен Фиат, който му навъртяхме цялото семейство 500+ хил. км и не е бил отварян двигател заради някакъв проблем. Само обслужване - смяна на масла и филтри. Честно казано такъв здрав двигател почти не се виждат.
От друга страна на БМВ-то ми на около 100 хил. км се наложи да му се отваря мотора, заради някакъв валвторник мотор, който беше сдал багажа. Естествено eccentric camshaft-а, който сменяха заедно с валвтроник мотора (стандартна процедура) беше от "калена" пластмаса, каквоти и да значи това... Та аз все още не съм сменял накладки на този автомобил, но двигателя вече му е отварян. Да не говорим, че гарнитурата на капака на клапаните съм сменял 3 пъти и все пак си намира начин да капе масло по катализатора и да мирише на изгоряло и да пуши от капака... И това от голям бензинов мотор (N55).
Отплеснах се, но исках да покажа, че всъщност на Фиат двигателите не са даже лоши.
Имам приятел с 2 броя Пунто, които повече време са разглобени отколкото сглобени. И си кара дъртото БМВ 7-ма серия дизел и не му дреме. Трябва да го питам дали не ги е продал фиатите.
За първа кола гледах Пунто по обяви и картинки (щото съм инат и исках като кифла да си купя първата кола заради хубавите стопове). После го видях наживо и разбрах защо ММ казва, че е "правено в час по трудово"... Ибизата ми беше лукс качество в сравнение с тоя таралясник Grinning
Аз никъде не твърдя, че са много готини коли Фиатовете. Казвам само, че от към двигатели нямат проблеми. И това за мен си е доказан факт. От към окачване, стабилност и лукс не съм и коментирал.
Виж целия пост
# 1 119
Да, де, ама неговите са разглобени не заради окачването. Може пък той да не разбира колкото мисли, че разбира и сам да се прецаква нещо. Но пък с БМВ-то няма никакви проблеми същия човек... Имате различен опит, не твърдя, че със сигурност Фиат е гадно. Лично мен наистина ме отказа по-скоро качеството на производството.
Виж целия пост
# 1 120
Изпуснала съм ви много, ама да си кажа, че като се завъртях с колата на мокрия асфалт беше без газ, на скорост. Колата беше с предно предаване, но не беше особено тежка като цяло, малко над един тон, може би тон и сто.

За следи от врати не ми се коментира, а Кията ми е с доста здрави ламарини, представям си какво блъскане е било, за да оставят такива следи, като надупчена.

Със старата кола паркирам на паркинг голям, пред един блок, чакам приятел. Идва той и говорейки си пред колата, паркира един пич до моята кола и жена му отваряйки задната врата така изджаса моята, че усетих просто как ми пада пердето за 0,1 секунди. Разбира се ги попитах не им ли стана неудобно първо, че съм ТАМ, второ, че не се извиниха и дори не погледнаха дали не са ми сгънали ламарината, както се и беше случило. Погледнаха ме с едни празни погледи тип ''а ти коя беше'' и си продължиха. Да де, ама явно им светна лампичката, пичът се върна, запали си колата и я премести. Аз не знам дали щях да направя нещо, ама моят приятел, който беше с мен със сигурност. Въобще не съм фен на такива селски ''отмъщения'' и тн, но някои направо си го просят.
Виж целия пост
# 1 121
Зуки Су,всеки път като ти прочета ника и си мисля за СУЗУКИ,не знам що ,ама е всеки път.
Да, ника ми е разбъркани буквите на Сузуки. Дълго се чудих как да се казвам. Пиша основно в Автомобилния форум и в котешката тема.  Тези две места са ми като къщичка - все се намира някой да помогне със съвет и агресия почти няма. Ако има спор той е учтив, всеки уважава чуждата гледна точка.

Идентифицирам се с нея защото ми е първа, защото е супер грозна, слаба, дървена, но е моя. Рядко срещан модел е, форума й отдавна е умрял, нямам фб. Като засека други водачи с това грозниче си вдигаме ръка  за поздрав и се усмихваме.


Не ми е пълно каското. Минимума е. Пълното е към 200 лв, това е 100.
Още не знам какво да правя.

Първото каско - януари 2019 ходих да ме снимат заради промяна на собствеността. Януари 2020 го платих няколко дни по - рано в SDI и не се снимах. Сега януари ще ми е за трети път и се чудя има ли смисъл да го правя. 100 лв на вятъра.

Виж целия пост
# 1 122
Според мен няма смисъл. По-добре ги дай тия пари за нещо друго по колата. Доколкото те чета, повече проблеми имаш по двигателя и т. н. Драскотините не ти пречат толкова, по-важно е да караш по-сигурна кола.
Виж целия пост
# 1 123
Моята кола е на година, стажа ми като шофьор и той е толкова. Миналата година зимата не карах. Колата беше по сервизи, а през другото време - мъгла, дъжд и аз просто не смеех. След това пандемията и никъде не карах. Сега като ви чета ще ме е страх да карам, ако падне малко сняг. Това ми е най-големия кошмар да закъсам на някое кръстовище и да преча на останалите. Иначе съм със сменени гуми, не се бутам, карам внимателно и не се паникьосвам, докато не сляза от колата.
Иначе съм я надраскала на най-различни места, с идеята да пазя колите на околните винаги драскам моята. Изхождам от това, че вината винаги е моя според мен и предпочитам да жулна моята кола, а не на друг човек. Хич не ми пука от тия драскотини.
Преди няколко дни ще си обръщам колата, че сутринта да ми е удобно за работа. Това го правя вечер към 11, че няма други коли и хора, да не ми се смеят... както карам назад, вече съм изправила колата, и се чува невероятен звук от удар на колата в стена. Не е като да не знам, че стената не е там. Даже и драскотина нямах.
Аз не бих тръгнала да си правя каско на моя таралясник. Бих вложила парите по колата, ако нещо ми се налага да поправя.
Виж целия пост
# 1 124
Sway911029 един съвет, качвай се и карай. Така никога няма да се отпуснеш да караш, за какво я взе тази книжка тогава?!
Ето ти пример бях на 1 месец шофьор с кола също на толкова, една баба не ме видя и така ме удари, че ме изхвърли на средата на кръстовището. Уплаших се, обадих се на ММ, дойде огледа колата и вика майната и ламарина е. Бабата беше с пежо, доста повече беше пострадала нейната кола от моята. Не викахме КАТ, моя е автотенекиджия, но така се уплаших, че не исках да карам повече. Мъжа ми се заинати и почна всеки ден с мен да шофира, за 6 месеца се ошлайфах добре...
За протокола толкова много карам, че ми се налага да сменям масло по 3 пъти в годината 🤣. А карам за удоволствие, не работя това.
Затова смело и зад волана, залепи си лепенки млад шофьор, така ще знаят другите, да пазят теб.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия