Booking.com /Тема 3/

  • 36 751
  • 743
# 30
Благодаря за отзивите. Притеснява ме, че ми иска данните от кредитната карта. Ще помисля още малко
Това е нещо нормално. Дори и да се плаща в брой на място, кредитната карта е вид гаранция за неустойката в случай, че не отидеш. Винаги са ни искали номер на кредитна карта. Не сме имали проблем с некоректност, което не означава, че няма такива случаи. Но пък затова се дава кредитна, а не дебитна карта.
Виж целия пост
# 31
Аз винаги плащам с дебитна резервации в букинг, дори нямам кредитна
Виж целия пост
# 32
Аз винаги плащам с дебитна резервации в букинг, дори нямам кредитна
Да, може и с дебитна. Разликата е, че взимат твоите пари, а при кредитната от тези на банката. В случай на неправомерни тегления банката се разправя с измамниците.
Виж целия пост
# 33
Не съм пробвала да плащам или резервирам в Booking с карта Revolut, но ако става мисля, че това е едно много добро решение, за тези от вас, които не обичат да регистрират картите си в сайтове. Моят мъж си извади такава, дойде за няколко дни. Зарежда си вътре конкретна сума и я използва за онлайн разплащания. Има приложение и когато плащаш с нея, веднага получаваш съобщение, че за да мине плащането трябва да одобриш транзакцията през приложението. По този начин си защитен, защото само ти можеш да одобряваш плащанията. Няма такси, ако я изгубиш през приложението можеш да я блокираш. Като цяло във всеки един момент можеш да я настроиш примерно да не може да се тегли. Самата пластика е на Visa, но може и да са го променили, защото сега четох в сайта им, че май вече са Mastercard. Намислила съм си и аз да си извадя, защото определено ми се вижда по-сигурна.
Виж целия пост
# 34
Revolut предлагат избор за вида на пластиката. Напр. в холандия предлагат маестро, защото там е най-разпространена.
Виж целия пост
# 35
Че аз тези екстри повечето ги имам и за дебитната карта. Имам SMS известяване и обикновено преди да се извърши плащането, ми пращат еднократен код за покупка, така че пак трябва да одобря плащането. Веднага след плащането пак получавам съобщение. Много ми е удобно така, таксата ми за известяването беше само по левче месечно, а сега даже нямам. Плащала съм много пъти с тази карта не само в букинг, но и в други сайтове, да чукам на дърво, нямало е проблеми.
Виж целия пост
# 36
И аз имам SMS известяване и на дебитната и на кредитната. Но например : купувам билет от RYANIR - директно се теглят парите без СМС, със WIZZAIR си получвам СМС. И към други сайтове ми се е случвало да плащам и теглят парите без СМС, така че може би зависи от сайта.
Виж целия пост
# 37
Поствам Тук код за 10% отстъпка, ако на някой му върши работа.
8MGZ7P1MTG
кодът важи за резерваций до 05.02-- на мин стойност 100Евро.
Виж целия пост
# 38
Не е тук мястото май, ама Централна кооперативна банка са пуснали промоция за www.hotels.com

Всички картодържатели на карти Visa от Централна Кооперативна Банка могат да се възползват от отстъпка в размер на 8 % на Hotels.com до края на месец декември 2020 година.

За да се възползвате от офертата е необходимо да въведете кода за отсъпка - Visa8.
Виж целия пост
# 39
Записвам се и аз.Аз също ползвам сайта често и за чужбина и за у нас.При последната резервация обаче,или точно преди нея, прочетох,че е по-добре да резервираме от сайта на хотела.Така и направих,в Букинг  ми даваше цена от 1000лв,двама възрастни и дете,в сайта на хотела ,абонирах се за промоциите,препрати ме към сайт за резервации,който ми даде отстъпка и ми излезе 504лв за 4ри нощувки,в пет звезден хотел.Съветът ми е да пробвате първо през сайта,официалния на хотела,особено за чужбина.
Виж целия пост
# 40
Видях защо ми дава такава голяма цена,защото ме препраща в бунгала а не стая,както резервирах,сега поисках стая от букинг и отново ми я даде на по-висока от сайта на хотела цвна,разликата е 190лв.
Виж целия пост
# 41
Здравейте дами,
Преди 2 дни опитах да направя резервация на апартамент в Италия. Все още нямах цялата налична сума в кредитната карта (щях да я получа до 3-4 часа). Разчитах на някакво технологично време, но се оказа, че автоматично веднага се обработва. При натискането на бутона “Завърши резервацията” ми изписа, че не успели да приемат плащането ми. Веднага получих и смс със следното съдържание: Unsuccessful PURCHASE POS 341.00 EUR on ********* /номер на картата/ at Hotel on Booking.com on 29.01.2020 13:10:43. Available 79.26 BGN
Сумата за целия престой беше 401 EUR, ако има значение.
Въпросът ми е, възможно ли е да са блокирали някаква сума все пак и после да си я додръпнат, макар че по всичко личи, че нямам резервация? Миналата година се опарих така в Booking с тези кредитни карти и изгубих 300 лв., но това е друга история.. и малко ме е страх сега.
Питах и в банката вчера, но ми казаха, че ако са блокирани средства, при тях се отразявало след 3-4 дни, демек понеделник, което ни е късно, защото изпускаме оферти.. Disappointed
Благодаря ви предварително за съдействието Simple Smile
Виж целия пост
# 42
Когато се е случвало при мен, са ми давали срок за плащане. Като отидеш в твоите резервации в профила ти, какво виждаш?
Виж целия пост
# 43
Когато се е случвало при мен, са ми давали срок за плащане. Като отидеш в твоите резервации в профила ти, какво виждаш?
Няма абсолютно нищо, последно си стои една резервация от преди месеци.
Виж целия пост
# 44
Значи няма нищо. А блокираните пари се виждат веднага, не знам как не ги виждат в банката. Нали цялата идея е да ги блокират веднага, за да не можеш да ги изтеглиш. Сега се сетих, че при резервациите има и меню анулирани резервации. Там може да я има
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия