PayPal / ПейПал – 14

  • 41 412
  • 480
# 195
Няма такава опция. Само обратната операция е възможна.
Виж целия пост
# 196
А защо ти е необходимо това?
Виж целия пост
# 197
Здравейте !
Не мога да си вляза в сметката, искат ми потвърждение с код, изпратен на телефона, но няма как да стане, защото моб.тел., който е регистиран там не е актуален. Не мога и да им пиша, защото за да изпратя съобщение пак трябва да си вляза в акаунта. Някой бил ли е такава ситуация.
Виж целия пост
# 198
Пишете им от мейла, с който сте регистрирана!
Виж целия пост
# 199
Това го направих преди 3дни, но пак ме препращат в Help & Contact, където трябва да вляза  с парола.

 Thanks for contacting us.
We want to help you but we can’t answer emails sent to this unmonitored mailbox.
To get in touch by phone or email, go to www.paypal.com and click Help & Contact at the bottom of the page.
PayPal
This email is sent to you by the contracting entity to your User Agreement, either PayPal Inc, PayPal Pte. Ltd or PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A. Société en Commandite par Actions, Registered Office: 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg RCS Luxembourg B 118 349.

Ще търся начин да им звъня, явно с имейли няма да стане
Виж целия пост
# 200
Да, доста са ограничени начините за връзка. Пробвай и някой от тези:
1. You can click on help / contact and use the message centre option in the blue band at the top of the page (or the very bottom of the page dependent on country).
2. You can click on help / contact and use the phone option in the blue band top of the page (or the very bottom of the page dependent on country).
3. You can send them a personal message via their Facebook page @ www.facebook.com/PayPal
4. You can send them a personal message via their Twitter page @ AskPayPal for Twitter
5. You can use the message centre in your paypal account.
6. You can ask a question on here (answers from community members normally): https://www.paypal-community.com/t5/PayPal-Community/ct-p/en#
Виж целия пост
# 201
Здравейте !
Не мога да си вляза в сметката, искат ми потвърждение с код, изпратен на телефона, но няма как да стане, защото моб.тел., който е регистиран там не е актуален. Не мога и да им пиша, защото за да изпратя съобщение пак трябва да си вляза в акаунта. Някой бил ли е такава ситуация.

А защо не пробваш да си ресетнеш  паролата на акаунта от бутона за "Having trouble logging in" . Виждам че има опция да ти пратят нова на мейл, и ако пощата си е твоя и можеш да си влизаш в нея, би трябвало да стане.

"- If you decide to receive an email, enter the 6-digit security code that we emailed you and click Continue. You will probably be asked to confirm your card number. We will then ask you to create a new password (you will need to enter it twice)."

И така ще имаш отново достъп до профила си, и от там си актуализирай данните на тел.

Успех!
Виж целия пост
# 202
Пак не става, получавам код на пощата, успешно си променям паролата и като пробвам да вляза с новата пак стигам до код по телефона

Authentication required
As part of the PSD2 Strong Customer Authentication regulation, we need additional information to confirm it's really you.
 
Благодаря за съветите, ако успея да си влезна в сметката, ще пиша, защото наистина е много неприятно да те ограничават и да не може да пазаруваш или да си регистрираш нов акаунт..като се има предвид че тази сметка я имам от 5год. и редовно пазарувам и плащам през нея.

***************
Успях да се оправя през чата, предните дни не ми излизаше такава опция, не знам защо... Питаха ме за имейла, последните 2цифри на банк.с/ка, адрес по л.к, след което ми смениха телефона в акаунта и успях влезна с кода, който получих на новия тел.
Виж целия пост
# 203
Здравейте,търговец трябва да ми върне пари чрез пейпал. Колко време след пращането мога да ги видя в акаунта си ?По карта ли ще се върнат,или ще стоят като баланс в акаунта само ,дали може да се каже ? Благодаря!
Виж целия пост
# 204
Ще излязат като транзакция в акаунта ти веднага, т.е. в момента, в който търговецът ти пусне парите. Ще се върнат по картата ти, в рамките на 3-5 работни дни. Не знам отговора на третия въпрос.
Виж целия пост
# 205
Благодаря за скоростния отговор. Беше ми полезно !
Виж целия пост
# 206
По карта ли ще се върнат,или ще стоят като баланс в акаунта само ,дали може да се каже ?
Ще се върнат там, откъдето са изтеглени при самото плащане, тоест в PayPal баланса и/или в картата. Нямаш право на избор.
Виж целия пост
# 207
Здравейте,
в акауната си, който е на ЮЛ имам това съобщение:
"You have an account alert
You can't send or withdraw.
Some of your account info is missing, so you can't send or withdraw money right now. If we don't receive the info by Mar 5, 2021, you also won't be able to receive money."

Някой може ли да ми помогне какво точно трябва да направя. Какви документи трябва да изкарам и къде трябва да ги изпратя?
Виж целия пост
# 208
По карта ли ще се върнат,или ще стоят като баланс в акаунта само ,дали може да се каже ?
Ще се върнат там, откъдето са изтеглени при самото плащане, тоест в PayPal баланса и/или в картата. Нямаш право на избор.

Благодаря на всички,които ми помогнахте със съвети и информация,беше ми полезно. След неплодотворна комуникация с продавача,който твърдеше,че ми е върнал парите през Пейпал пуснах и спечелих диспут за сумата на неполучения артикул.
Виж целия пост
# 209
Здравейте! Тъй като бях писала преди и се чудех цели 2 седмици какво да правя, ще съобщя това което успях да разбера. ПЪРВО - Задължително пишете цялата информация, както си е по лична карта и въобще вашите данни. Имах проблем с моите и ако така стане, че продължите да използвате Пейпал акаунта си в един момент просто трябва да потвърдите с лична карта или друг документ. ВТОРО - Опитвайте се колкото се може повече да се справяте сами и да нямате нужда от екипа на Пейпал. Всичко става супер бавно и никой не ви съдейства. Никой не ви дава обяснения, трябва да стане нахални и да пишете пак, и пак. ТРЕТО - ако искате да се свържете с тях най-ефикасният начин е от акаунта си да отидете на Help Center след това на Message center и да отправите запитване към тях. Другият начин, който беше що годе полезен е през Туитър, да пишете на официалния им акаунт. Ако пишете теми със запитвания най-вероятно никой няма да ви отговори. Надявам се да съм помогнала!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия