ВИЕНА тема 12

  • 49 414
  • 827
# 540
Моля за помощ в избирането на билет за Шьонбрун. Колебая се между:

Grand Tour , който включва обиколка на 40 стаи в двореца
Classic Pass - Grand Tour of the Schönbrunn Palace with audio guide, Privy Garden; Maze & Labyrinth; Orangery Garden; Gloriette
Classic Pass Plus - - всички изброени неща + зоологическата градина.

Ще бъдем само с мъжа ми, без деца. Ще съм благодарна и за съвети как да си разпределим времето за разглеждане.
Виж целия пост
# 541
Първи вариант,  при положение че си само с ММ. Минус е аудио гида.
Виж целия пост
# 542
моля за помощта ви за следния проблем. пътуваме в събота - 7.5 с райнеър - 4-ма възрастни без запазени места. чекирането е безплатно онлайн само за 24 ч.преди полета. в петък ще се чекираме без проблем тук за полета софия-виена, но за полета виена-софия трябва да осигурим принт копия на бордната карта във виена.  запитах райънеър във фейсбук има ли възможност да се чекираме на летището, но има сериозни глоби /which is 20£/€ per passenger/, ако не се представи принтвано копие. та въпросът е къде във виена бихме могли да ползваме услугата принтване? благодаря предварително!
Виж целия пост
# 543
На рецепцията на всеки хотел ще ви принтират безплатно.
Но имам съмнения, че грешно си разбрала. Чекиране и принтиране са различни понятия.
Виж целия пост
# 544
Ема, изтеглете си на телефоните приложението и от там ще се чекирате и няма да имате нужда от принтирана бордна карта, сканирате QR кода от телефона.
Виж целия пост
# 545
проблемът е, че за приложение не става дума.  и в отговора на райънеър пишат само за хартиено копие. тъй като сме в апартамент от букинг, нямаме достъп до рецепция.
намерих достъпа до приложението. много благодаря! голяма сила сте!
Виж целия пост
# 546
Ема, това само за Австрия ли е?

Летяхме миналата седмица с тях до Венеция и бяхме чекирани само през телефона. Има го и за Андроид и за Айфон-и. Трябва само да знаеш номера на резервацията си.

Виж целия пост
# 547
colibri, купих билетите през лаптоп, не бях видяла приложението.не се сещах как да реша проблема и затова питах райънеър във фб-страницата им. отговорът им визира само хартиено копие на борд-картата и глобата, ако го нямаш.  след твоята препоръка огледах и го намерих - свалих го на телефона си и се надявам да се чекираме без проблем с qr. добре,че ме насочи - много ти благодаря! предполагам,  че няма да има проблем и за виена.
Виж целия пост
# 548
Ние поне от 4 години се чекираме през приложението.
Инсталирай го и на другите телефони, при проблем да имаш поне още на един телефон.
Виж целия пост
# 549
Ние поне от 4 години се чекираме през приложението.
Инсталирай го и на другите телефони, при проблем да имаш поне още на един телефон.
да, разбира се, ще им инсталирам на всички телефони. а вие имахте ли запазени места? или от другите допълнително платени предимства?
Виж целия пост
# 550
Не, нямахме нищо заплатено от другите предимства и четиримата бяхме на различни места в самолета. Аз се смених с детето, защото го бяха сложили до авариен изход (това е забранено), не знам защо системата им не го отчита.
Виж целия пост
# 551
 За дете на 7 и 11г. трябва ли да се представя тест?
Виж целия пост
# 552
Преди трябваше, сега вижте да не би да има промени от 1.5.
Виж целия пост
# 553
Започнах да планирам нашето пътуване и се включвам с един малко глупав въпрос: за пътувалите с влак на ÖBB, как да знаем кои са ни местата във влака, при положение, че не сме доплащали за резервирани такива? На билетите ни нямаме разпределени някакви дори на случаен принцип - в такъв случай от къде да разберем в кой вагон можем да отидем и кои места можем да ползваме? Някой запознат? Благодаря Simple Smile
Виж целия пост
# 554
Пътувала съм преди 2 години и нямахме места.  След две седмици ще бъдем във Виена и проучвам отново транспорта от летището.  Късен ни е полета и се чудя такси от летището до Виена мите колко ще е?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия