Пазаруване от Aliexpress.com 58

  • 34 260
  • 722
# 465
На мен 2 пратки ми се губят от февруари насам. За едната получих обратно парите, другата вече над 60 дни чакам.
Алиекспрес направиха  гаранцията 90 дни за повечето поръчки. Дано се нормализират скоро пощенските пратки.

По тази логика могат и една година да направят гаранция. По време на плащането, съм приел условията за 60 дни. Така правилата излизат плаващи.  Мисля тази седмица да оспоря плащането.

3. Delivery Protection

If you do not receive your purchase within the stated delivery time** (60 days maximum), a full refund will be offered. Full refunds are not available if your order did not arrive due to factors within your control, or exceptional circumstances outside the control of sellers and buyers: e.g. if you refuse customs clearance, or because of natural disasters. View more
Виж целия пост
# 466
Здравейте, на 27 март поръчах дребни рибарски такъми от различни продавачи от сайта на стойност 14,15 паунда. Онзи ден дойде бележка по пощата и като отидох се оказа, че са само част от нещата. Това практика ли е в този сайт?
Не сте схванли логиката. Всеки продавач праща в отделен пакет. Нещо като пазар/базар всеки продавач праща/дава в "отделна" торбичка, но плащате на изхода, а али дава пари на продавачите за които сте потвърдили че стоката е получена (или не сте написали нещо 60 дена), но 15 дена по-късно за да можете да се оплачете за дефектна стока.
Виж целия пост
# 467
Kiril Nezkov, променят условията на новите поръчки. За предишните след 60-я ден може да се отвори диспут, който ще се реши във Ваша полза.
Аз лично в момента изчаквам с диспутите и след 60-я ден, заради лошите транспортни връзки поради пандемията.
Въпрос на лично решение и търпение.
Виж целия пост
# 468
Kiril Nezkov, променят условията на новите поръчки. За предишните след 60-я ден може да се отвори диспут, който ще се реши във Ваша полза.
Аз лично в момента изчаквам с диспутите и след 60-я ден, заради лошите транспортни връзки поради пандемията.
Въпрос на лично решение и търпение.
Аз лично си поръчвам стоки за след 6 месеца. Мислех даже да започна да поръчвам за 5 години напред. Наистина зная какво ще ми трябва за тогава.
Виж целия пост
# 469
няма забавяне само при  Cainiao Super Economy, там всичко ми пристига към 55-ти ден, явно влаковия транспорт не е засегнат
Виж целия пост
# 470
Подадох оспорване на плащането с картата на Револют. Процесът беше много лесен. Прилагат се малко снимки. Доста ги забавих. Очаквам развитие. Simple Smile
Виж целия пост
# 471
запитах сингапурските пощи относно, застоя на пратката ми със статус "2020-04-06 09:23 Information Received – Item En Route to Postal Facility" и ето отговора им
Цитат
This email subject line has a unique reference number pre-assigned to your email. All further interaction will be tracked via this reference and we kindly request you not to change the subject line in all subsequent correspondence so as to better manage your feedback and ensure a satisfactory resolution.

Dear Customer

Thank you for contacting SingPost on 23 May 2020.

Please be informed that as per the status the Registered Service RB**********SG has not arrived in Singapore and is not physically handed over to SingPost till now.

We would like to inform you that we have only received the information on 06 April 2020 that the item is despatched from the origin country.

For Registered Service to overseas, the scan events may differ from post to post. A scan event will be shown when and if it is provided by the destination postal administration.

Once the article arrives in the destination country, the delivery of the article is arranged by the destination postal administration.

COVID-19 has severely impacted international movement of people and goods as countries implement additional border controls and restrictions on international travel. As a result, airlines have drastically reduced international services, leading to a significant reduction in air freight capacity and frequency to and from Singapore to all international destinations.

Please note that shipments to and from overseas will result in substantial delay, even as we work round the clock with our partner airlines and posts.

If there is any delay in delivery of the article, you may request your sender to raise an enquiry with their local postal services. We will liaise with the destination postal administration and work towards the resolution.

We would like to inform you that your Registered Service is a transshipment item and the vendor used SingPost counter services to deliver the article to the destination country.

We thank you for your understanding and apologise for the inconvenience caused.

For faster response to your query chat with us (https://singpost.custhelp.com/app/chat/chat_launch/). Alternatively you may also reply to this email. We appreciate your understanding that our response may take up to 5 working days.
Виж целия пост
# 472
поръчах един смарт часовник, но съм объркала цвета
писах на продавача, но не ми отговаря
има ли друг вариант да променя цвета
Виж целия пост
# 473
ако не е пратен се отменя поръчката и се поръчва отново цвета който се иска
така поне може да се иска частично възстановяване, ако цвета е грешен
Виж целия пост
# 474
ако не е пратен се отменя поръчката и се поръчва отново цвета който се иска
така поне може да се иска частично възстановяване, ако цвета е грешен
Не е изпратен
Ако канселирам, ще ми въстановят ли парите
Ако не по-добре да го оставя
Виж целия пост
# 475
ако не е пратен се отменя поръчката и се поръчва отново цвета който се иска
така поне може да се иска частично възстановяване, ако цвета е грешен
Не е изпратен
Ако канселирам, ще ми въстановят ли парите
Ако не по-добре да го оставя
може би, да
, ще се иска и мнението на продавача
Виж целия пост
# 476
 Здравейте, както вече писах поръчах дребни неща преди 2 месеца от различни продавачи. Някои дойдоха, някои не. Гледам статута на поръчките и не намирам никаква логика, тези които дойдоха имат статут 'finished' и 'awaiting delivery'. Същият статут имат и непристигналите. Някой знае ли какво означава това?
Виж целия пост
# 477
Здравейте! При мен пък, след почти два месеца липса на всякаква информация, най-сетне се появи нещо, но ме озадачава бъдещата дата:

2020-05-23 00:01
SINGAPORE, SINGAPORE SO5, Send item abroad (EDI-received)
2020-05-17 12:04
SINGAPORE, SINGAPORE SO5, Insert item into bag (Otb) and Send item abroad

За първи път ми се случва и се чудя как да го разбирам? Някой да знае?Wink

Здравейте Роня,
Дали си получихте пратката? При мен има същия казус с бъдеща дата:
2020-06-02 00:01SINGAPORE, SINGAPORE SAL, Send item abroad (EDI-received)
2020-05-27 15:17 SINGAPORE, SINGAPORE SAL, Insert item into bag (Otb) and Send item abroad
Благодаря:)
Виж целия пост
# 478
Здравейте, гледам интересни смартчасовници се предлагат в Алито, но се чудя доколко са надеждни откъм батерия, водоустойчивост и здравина.
Повечето не им се сменяват батериите и ще е кофти ако сдаде багажа след няколко месеца.
Ето какво предлагат:
 https://www.aliexpress.com/w/wholesale-smart-watch-men.html?osf=shading
Виж целия пост
# 479
Купувала съм модел от там и не съм доволна, здрав е, но не мери вярно особено съня, показва, че спиш, когато не спиш и обратното, отклонението е часове. Имам за сравнение Шаоми гривната, която показваше приблизително точно. Часовникът има много повече функции и изглежда по-добре.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия