Пазаруване от Aliexpress.com 58

  • 34 544
  • 722
# 600
ако говориш за непроследима неможеш - просто чакаш да свърши дадения срок
Аз за съжаление имам такава - вече 15 дни е в България по проследяване, обаче от пощите не се обаждат. А има още 2 месеца до изтичането на срока. Вместо да си ползвам топ лака, ще чакам нашите охлюви
като че ли китайците тотално отрязаха, малките непроследими пакетчета с китайските пощи
 тамън китаеца ме светна как се следя и край това бе последната с такъв номер

http://www.empsexpress.com/IrobotBox/TrackingNoSerach/Index.aspx … gNo=UT862994017CN

https://t.17track.net/bg#nums=UT862994017CN
Виж целия пост
# 601
Ако отиде на митница ще се оскъпи още.
Те всички минават митница . Няма как да го задържат на митница идва от полски склад .

Здравейте!
Ако правилно съм разбрала, ако си поръчаш от Aliexpress, но от техен склад в Полша - реално доставката ще е от Пошла, няма да се плаща ДДС, мито и подобни?
Артикула, който съм харесала има доставка от Китай, Пошла и Русия - от първите две страни доставят до България, но от Полша не би трябвало да има ДДС (до 50$ е стоката).
Някой поръчвал ли е така? Не знам какво е ДДС-то в Полша и да не се налага изравняване в БГ Disappointed Relieved
Виж целия пост
# 602
Здравейте! За пръв път поръчвах и не съм много наясно как седят нещата. Днес получих изветсие от приложението на Алиекспрес, че пратката ми е пристигнала (Arrived at destination country/Region), но в пощата нямаше нищо. Случвало ли се е при вас?
Виж целия пост
# 603
Ако правилно съм разбрала, ако си поръчаш от Aliexpress, но от техен склад в Полша - реално доставката ще е от Пошла, няма да се плаща ДДС, мито и подобни?
Да, правилно си разбрала.
Виж целия пост
# 604
Здравейте! За пръв път поръчвах и не съм много наясно как седят нещата. Днес получих изветсие от приложението на Алиекспрес, че пратката ми е пристигнала (Arrived at destination country/Region), но в пощата нямаше нищо. Случвало ли се е при вас?
При мен стоеше така от няколко седмици,писах на китаеца и ми прати скрийншот ,че е на митницата в Русе.
Звъннах им,трябва да им пратя писмо ,със скрийншота на поръчката за да потвърдят, че е под 30 лв и щели да я освободят.
Трябвало да заплатя около 5 лв ,но не разбрах къде.
Но при вас може просто да бавят поръчката.
Сега трябва да се занимавам с глупости за 10 долара...
Виж целия пост
# 605
Здравейте! Предварително се извинявам, че не съм чела назад, може да е коментиран проблемът. По принцип отдавна пазарувам от Али-то, без проблем. При последните пратки обаче наблюдавам нещо неприятно - когато изтече времето и дойде момент за диспут, започвайки го, ми изписва, че според тракинга стоката се намира в България и в най-скоро време мога да я очаква - т.е. не ми позволява да завърша диспута, а ме "съветва" да чакам. И то без друга опция - не мога да го завърша по никакъв начин Sad А стоките от поръчката ги няма и не вярвам, че ще се появят. Докато се усетя за новия проблем, пих една студена вода за една пратка - изненадващо видях, че е потвърдена (аз не съм потвърждавала), но е приключена, явно поради същата причина - изтекло е времето за диспут и те автоматично са я потвърдили.
От друга страна - невъзможно ми е да се свържа с реален човек, все излиза някакъв бот, с който не може нищо да се разберем. Вчера по някаква случайност ми се включи агент, но веднага след това изчезна... Смея да твърдя, че английският ми е на добро ниво, технически също съм грамотна, а сега се чувствам като идиот предвид комуникационните проблеми с тях. Може ли да ударите едно рамо със съвет, ако сте попадали в същата ситуация? Или да споделите някакъв мейл, на който мога да им пиша за съдействие? Предварително благодаря!
В скрит текст поставям скрийншот на това, за което говоря при опит диспутът да бъде направен:
Скрит текст:
Виж целия пост
# 606
Кое време е изтекло?
Виж целия пост
# 607
Времето, в което може да се повдигне диспут - изтекло беше за другата пратка, за която казвам, че е била автоматично потвърдена като получена. А за тази, за чиито диспут се боря в момента, не е с изтекло време, но те твърдят, че според тяхната информация се намирала вече в страната на получателя и според техния опит предстояло да си я получа. И поради това не мога да пусна диспут.
Виж целия пост
# 608
Според мен, когато изтече времето би трябвало да се отвори опция за диспут.
Виж целия пост
# 609
Според мен, когато изтече времето би трябвало да се отвори опция за диспут.
до 15 дена след изтичане на защитата

преди да изтече срока, ако се мисли че има надежда да дойде стоката се иска от продавача на ЛС да увеличи срока на защитата
Виж целия пост
# 610
Според мен - хубаво си виж сроковете за защита, кога изтичат.
Дори да е потвърдена, до 15 дена след това може да се отвори диспут. Нещо сроковете изпускаш сякаш - трябва стриктно следене и влизане редовно, ако трябва всеки ден, за да не ги пропуснеш.
Виж целия пост
# 611
Момичета, аз, че явно едната съм я проспала - сигурно е така, но тази, на която защитата ѝ е до днес (23.06), нямам никакъв механизъм, по който да им сигнализирам, че не е получена - затова качих скрийншота - в ограденото кръгче е това, което ми казват - ето, ще го копирам:
Цитат
Our records show that your order has arrived at its destination country and is currently in transit. According to our past experience, the majority of the packages will be delivered within the time frame promised by the seller. If your package does not arrive by , please open dispute and we will handle this immediately. We appreciate your patience.
Хем да съм търпелива, хем изтича байър протекшъна, а пък не става.... Уф, много ми е тъпо. Не, че са големите пари, ама принципно ме е яд.
Виж целия пост
# 612
И мен нещо ме мотат от Алито. На 15,06,2020 изтичаше защитата на пратката. От 24,4,20 нямаше никакво движение и за това на 5,6,2020 повдигнах диспут. Казаха да чакам още 10 дни.

 На 15,6,2020, след като пратката не беше помръднала , писах отново. Накараха ме да чакам още 8 дни. През това време поръчката ми придоби статус Finished. Писах, че не съм съгласна и че когато съм поръчвала стоката е пишело, че ако не я получа до 15,6,20 ще има full refund. Отговор никакъв не получих.

 Днес , изтичат 8-те дни и им писах, че не съм си получила пратката. През това време обаче пратката се е раздвижила.

  Сега очаквам пак да ме накарат да чакам. Ама мен вече не ме грее дали ще пристигне. Аз си купих каквото ми трябваше от БГ. За какво ми е този Buyer Protection , като само ме карат да чакам?! Той изтече, а те ме карат да си чакам Пфууу!
Виж целия пост
# 613
Дава че още е в транзит. Да не са 90 дни защитата, а не 60- на някои поръчки ги удължиха?

Виж там горе накъде ..трябва да пише кога изтича защитата.
Виж целия пост
# 614
Момичета, аз, че явно едната съм я проспала - сигурно е така, но тази, на която защитата ѝ е до днес (23.06), нямам никакъв механизъм, по който да им сигнализирам, че не е получена - затова качих скрийншота - в ограденото кръгче е това, което ми казват - ето, ще го копирам:
Цитат
Our records show that your order has arrived at its destination country and is currently in transit. According to our past experience, the majority of the packages will be delivered within the time frame promised by the seller. If your package does not arrive by , please open dispute and we will handle this immediately. We appreciate your patience.
Хем да съм търпелива, хем изтича байър протекшъна, а пък не става.... Уф, много ми е тъпо. Не, че са големите пари, ама принципно ме е яд.
Същото се получи и при мен, писах по-напред и не ми вярваха. Добре, че си направила скрийншот.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия