Пазаруване от Aliexpress.com 58

  • 34 367
  • 722
# 705
Лично не ми се е налагало , но така съм чел по форумите . Но по добре да сте подготвени за по лошия вариант . Изчакайте и други мнения . Ill
Виж целия пост
# 706
Цялата сума ми върнаха, заедно с доставката. Така я бях написала като повдигнах диспут, така ми я върнаха.
Виж целия пост
# 707
Лично не ми се е налагало , но така съм чел по форумите .
И кучето гледало, но касапин не е станало... Да беше го написал заедно с предишния коментар, защото така заблуждаваш хората.
Всъщност с просто „Да“ или „Не“ не може да се отговори.
Виж целия пост
# 708
Голямо заблуждение . Чакаш малко пари а получаваш повече . Обратното щеше да е по лошо . Тука съм го чел някъде . Аз къде да се оплача , че са ме заблудили . Даже спор също се водеше . Май темата за митници . Не си спомням вече . Да се добави на първа страница , защото и друг ще попита да се знае .
Виж целия пост
# 709
преди връщаха без транспорта, но сега и транспорта - може би си имат някакви критерии за това, защото гледам продукти с фри доставка намаляха (а преди търсих точно това, транспорт включен е цената на продукта, за да може ако стане фал да ми върнат цялата сума)
Виж целия пост
# 710
преди връщаха без транспорта, но сега и транспорта
Да уточним кога е било това „преди“?
Виж целия пост
# 711
преди връщаха без транспорта, но сега и транспорта
Да уточним кога е било това „преди“?
някъде около 2 години
Виж целия пост
# 712
Връщат малко по-малко отколкото си платил, но това май е заради банкови такси.
Виж целия пост
# 713
ние говорим не за банката а за - ако стоката е 2 долара и транспорта 1 долар 2 или 3 долара ще ти даде сайта като рефънт
Виж целия пост
# 714
преди връщаха без транспорта, но сега и транспорта
Да уточним кога е било това „преди“?
някъде около 2 години
Поредната грешна информация. И тогава връщаха парите за доставка.

Явно тази тема няма да има положително развитие. Все същите въпроси, все същите грешни отговори. Никаква промяна.
Има тема за проследяване на пратките. Има тема за митницата. В тези теми е описано и написано почти всичко, което му е нужно на човек, ако само прочете първия пост, но не. В тази тема основно се пита точно това.
П.П. Бях спрял да я следя, но реших да проверя дали има промяна. Не си заслужава губенето на време в тази тема.
Виж целия пост
# 715
Напротив. Има смисъл. Оттук се информирам каква драма е да се забави пратка за $0.99 и как веднага трябва да се пусне диспут ако не дойде до ден 60.

В четвъртък пуснах две неща с доставка от Европа. На едното транспорта е 1/3 от общата цена. Дайте някаква идея как да ги получавам в разумни срокове на нормална цена за транспорт?
Виж целия пост
# 716
Имам две поръчки, от 23.06. и двете от един и същ продавач. Днес влязох в Али-то да проверя какво се случва с тях, дава ми, че  на 03.07. "shipment cancelled by seller". Как е възможно това, след като те вече бяха изпратени и какво следва сега?  Нямам никакви съобщения от продавача.
Виж целия пост
# 717
Имам две поръчки, от 23.06. и двете от един и същ продавач. Днес влязох в Али-то да проверя какво се случва с тях, дава ми, че  на 03.07. "shipment cancelled by seller". Как е възможно това, след като те вече бяха изпратени и какво следва сега?  Нямам никакви съобщения от продавача.
И на мен ми се случи  преди 2 седмици.Повдигнах диспут и чакам да ми върнат парите.
Виж целия пост
# 718
Имам две поръчки, от 23.06. и двете от един и същ продавач. Днес влязох в Али-то да проверя какво се случва с тях, дава ми, че  на 03.07. "shipment cancelled by seller". Как е възможно това, след като те вече бяха изпратени и какво следва сега?  Нямам никакви съобщения от продавача.
И на мен ми се случи  преди 2 седмици.Повдигнах диспут и чакам да ми върнат парите.

каква причина се посочва за диспута? Защитата не е изтекла, има още 75 дни.
Виж целия пост
# 719
Имам две поръчки, от 23.06. и двете от един и същ продавач. Днес влязох в Али-то да проверя какво се случва с тях, дава ми, че  на 03.07. "shipment cancelled by seller". Как е възможно това, след като те вече бяха изпратени и какво следва сега?  Нямам никакви съобщения от продавача.
И на мен ми се случи  преди 2 седмици.Повдигнах диспут и чакам да ми върнат парите.

каква причина се посочва за диспута? Защитата не е изтекла, има още 75 дни.
Писах първо на продавача  и той ми каза да повдигна диспут, за да ми върнат парите. Като причина  избрах Първата опция.т.е не съм получила пратката си.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия