СЕДМИ клас 2019/2020 - тема 10

  • 26 136
  • 781
# 240
Младежът е на кантар дали ще продължи на националния кръг по математика. Може би ще има между 12-16 точки, в зависимост от това какво и как е описвал.
Иначе и неговият резултат от пробния по БЕЛ вече е известен. Този път е изкарал 34 на преразказа, което силно ме обнадеждава за НВО-то, като едната точка е намалена за краснопис Stuck Out Tongue Winking Eye .
Но пък на тестовата част е изкарал по-малко точки - 56 или 58.
Виж целия пост
# 241
На прима виста ми се виждат ззначително по-лесни задачи от минали години. Няма тежки геометрии. Или ще режат за описване, или ще има доста допуснати до национален кръг.
Виж целия пост
# 242
По-скоро първото.
Броят на допуснатите ученици за участие в националния кръг е не повече от 20 ученици.
Виж целия пост
# 243
Нали уж всички с 16т. и нагоре минават?
Виж целия пост
# 244
Всички с 15 и нагоре се предлагат за участие в националния кръг. После националната комисия има грижата да сведе бройката до максисум 20 човека.
Допълвам се. Направи ми впечатление следното изречение.
Непроверените според изискванията писмени работи, разсекретени или съдържащи собствените имена на ученика или други собствени имена или знаци, които биха нарушили анонимността на работата, се анулират, за което се съставя протокол.
Каква вина има ученикът, ако проверяващите не са спазили изискванията?
Виж целия пост
# 245
Ми да му мисли националната комисия. Ох, дано греша, но щом на ном са лесни задачите, какво ли ще е на нво Sad(((
Виж целия пост
# 246
Мария, къде да открия задачите от областния кръг?
Виж целия пост
# 247
Код ги качи в Класиране.
Виж целия пост
# 248
На мен не ми се сториха лесни като се изключи първата. Другите две погледнах отгоре - отгоре, но определено са такива каквито моят син никога не е решавал. Над група В са със сигурност и са доста по-различни от училищните.
Виж целия пост
# 249
Ми нашите задачи за домашно, които бяха за подготовка за ном бяха убиец. На мен ми отнемаше по час на геометрична задача, а доста от задачите бяха на ръба на възможностите ми. А тези ми се струват лесни. Ама може пък да греша. Ще разберем по резултатите.
Виж целия пост
# 250
Аз все живея с мисълта, че отбирам от математика.
Но очевидно греша.
Някои хора тук явно са светлинни години напред. 😁
Не мисля, че мога да реша задачите от НОМ.
Но и нямам абсолютно никакво желание да се опитам. 🤣
Виж целия пост
# 251
Сега смятахме точките. Шансовете да му дадат 16 са солидно клонящи към нула.
Странно ми е това с комисията. Защо хем над някакъв праг, хем допълнителна цедка след това.
Яд ме е така като не реши някакви задачи, които са във възможностите му. Ама от друга страна и да мине, на следващия кръг няма особени шансове Stuck Out Tongue Winking Eye . Така че е все тая.
Ще си разчитаме на НВО-то.

Сега намерих протокола за класираните от комисията миналата година от седми клас. Орязали са тези с 15-16 точки и са допуснали децата със 17 точки и нагоре.
Виж целия пост
# 252
Да попитам тези, които ходят на курс - как преговарят децата ви материала от 5 и 6 клас? При нас явно се работи само върху седмокласния материал и сега през грипната ваканция, докато беше при баба си и решаваха ПИ, нещата лъснаха. Геометрията от 6 клас се губи, дробите се губят и те. Ще купувам книжките с тестовете на Регалия, които препоръчахте тука, и в събота кацам в школата да видя аз защо се случват тези пропуски.
Виж целия пост
# 253
Сега намерих протокола за класираните от комисията миналата година от седми клас. Орязали са тези с 15-16 точки и са допуснали децата със 17 точки и нагоре.
Ако си гледала протокола с допуснатите, имай предвид, че това са точките след преразглеждането на работите от националната комисия. Възможно е резултатите на някои от децата да са били други преди това.
Виж целия пост
# 254
Helene, много нов материал има в седми клас и не виждам как с едно ходене седмично в школата може да се преговори качествено този в пети и шести. Според мен не остава време покрай всичко ново, което трябва да се обясни и реши. Преговор се прави чрез тестовете по формата на НВО, както и чрез по-сложните задачи, които искат познаване на целия материал.
Ако детето има пропуски в дробите, по-добре да се попълнят чрез индивидуални уроци, само с школата няма да стане. Геометрията сигурно се губи, защото са забравени формулите. Хубавото е, че на НВО ги дават. В нашата школа и на ПИ ги дават, в Междучасие-не.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия