Моята банка

  • 8 731
  • 103
# 30
Няма как да не въвеждат такси за внасяне и теглене. Все пак банките трябва да живеят от нещо. С минималние лихви по кредити едва ли ще прокопсат. КОйто не иска такса теглене - да плаща директно с картата в магазини и заведения.
То и в трезор да ги заключиш парите и там има месечен абонамент и такса за повече от 1 посещение.
Безплатно - в буркан банк и заровени под високата череша в двора на дядо.
Виж целия пост
# 31
Aisha, постът ми беше провокиран точно от твой преден пост, в който даваше невярна информация за Уникредит.
И да, банките в момента оптимизират разходи, вдигат такси за да оцелеят.
https://segabg.com/hot/category-economy/pechalbata-na-bankite-sp … ustremno-da-raste
Виж целия пост
# 32
До този месец е била вярна информацията ми. А и всеки може да отвори сайта на банката и да провери как е от тук нататък. Все пак банките имат задължение да информират поне 30 дни предварително. Едва ли някой ще реши да инвестира от тема тук без проверка на място.
Виж целия пост
# 33
Да, точно затова написах, че неволно подвеждаме, споделяйки информация, която не е актуална и е хубаво да черпим такава от източника.
Нищо лично, хубавото на дискусията, че обръща внимание на хората да четат, дори и малките букви.
Виж целия пост
# 34
До този месец е била вярна информацията ми. А и всеки може да отвори сайта на банката и да провери как е от тук нататък. Все пак банките имат задължение да информират поне 30 дни предварително. Едва ли някой ще реши да инвестира от тема тук без проверка на място.

Днес отворих сайта на Париба и сайта на Уникредит. В Париба се представят само кредити, а и в Унито е дрън-дрън, че пляс. Къде да потърся унформация за видовете такси и размера им?
Виж целия пост
# 35
В Тарифите на банките. Има ги качени на сайтовете им.
Виж целия пост
# 36
Ето например за Уникредит: https://www.unicreditbulbank.bg/bg/tarifi-i-obshti-usloviya/
Виж целия пост
# 37
Аз пък си много доволна от ДСК. Вече 18 години съм там. Има си такса за месечно обслужване и такса за разплащателната ми сметка. Това е което плащам. А, спестовен влог нямам. Всичко върша през банкирането и май вече година не съм стъпвала в офис. Ако се налага да внасям го правя през банкомата. Разни дребни неуредици съм разрешавала по тел., Винаги са били любезни. В офисът, които ходя също са били любезни.

И нещото с което ме задържат - винаги следят операциите, които протичат и при най-малко съмнение звънят. Правили са го и посред нощ. Спретнах 5-6 поръчки в Алито за малки суми в събота посред нощ и веднага ми се обадиха, а не ми блокираха картата. Платих голяма сума в чужбина с картата и няма след минута вече ми звънеше телефона. А нищо не им пречеше да ми блокират картата и да спя под някой мост в чужбина.

И на мен са ми звъняли, ама веднъж звъннали, аз не съм чула и прас - картата блокирана. Разбрах на следващото онлайн пазаруване, става дума за виртуалната мастеркард.

Иначе аз не съм доволна от таксите, които ми вземат - вече е 3 лв. на месец за разплащателна сметка с плащане на три битови сметки. Отделно 30 ст. за теглене от техен банкомат. И аз плащам с карта, където мога, но ми се налага и да тегля.

Ползвам други услуги в две други банки и няма как да сравня.

Онлайн банкирането на ДСК обаче е най-доброто, според мен.
Виж целия пост
# 38
Таксите и лихвите са толкова динамични, могат всяка седмица да ги променят. Миналата година буквално всеки месец имаше промени по тарифата на ЦКБ, добре че имах редовни ходения да се информирам.
Също така е достатъчно да сложат брошура в офисите и на сайта, и се счита че всички клиенти са надлежно уведомени. Така че - това си е наша работа да го следим и да преценим къде е предела.
Виж целия пост
# 39
ДСК винаги са имали такса за теглене от техен банкомат.
Докато много други банки нямат.
Сега гледах на Уникредит банкирането, плащането на битови сметки и там е безплатно онлайн.
Виж целия пост
# 40
Дева,  ти сама всеки път "ръчно" си плащаш сметките през банкирането, така ли? Или както е при мен, един път някога наредени, банката се ангажира да ги плаща всеки месец.
Виж целия пост
# 41
Сама, ръчно, през банкирането.
Не автоматично и не ангажирам банката.
Виж целия пост
# 42
Не е само до банката, а и до местния клон. Ако клонът е зле организиран, цялата банка губи смисъл. Примерно влизаш и започва голямото висене. За прости операции се мотаят по 20 минути. За капак им казваш да направят нещо примерно промяна на лимита по карта, служителката казва "добре", записва си нещо на листче и накрая добре-то завършва със забравяне. Как да се занимаваш с такива.

ДСК имаха една идиотска практика да правят "осчетоводяване" вечер към 21ч за някой друг час. Щом започне, влизаш в банкирането и не виждаш никакви операции от текущата година с изключение на днешните. Все едно банкирането е електронно, но само в работно време - вечер няма. После сякаш го преместиха за по-късен час, но пак по някое време може да те изненадат. Или директно съобщение, че не можеш да влезеш в системата - най-редовно.
Виж целия пост
# 43
Мен ме интересува за ДК, за заплата.
За други цели си имам банка.
Виж целия пост
# 44
Разбирам желанието ти да помогнеш, но нищо не открих там за това, което ме интересува. Търсих в промените от април.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия