Моята банка

  • 8 874
  • 103
# 75
И аз не ходя по клонове и банкомати.
Сменена ми е картата през ноември, досега не съм теглила от банкомат. 5 месеца. Wink
Виж целия пост
# 76
Няма как да си взема новата пластика без да отида в офис.
Имаше възможност за куриер на адреса, но го отказах - тогава не знаех дали ще съм на работа или в къщи.  А и в  блока, и в бившата ми работа  влизането е много сложно.
Виж целия пост
# 77
Новата карта си я получих от офис, но в банкирането заявих удобен за мен, а не посочения от тях.
Виж целия пост
# 78
Имате ли информация за тази инициатива, някой от вас направи ли го ? https://www.fibank.bg/bg/za-nas/novini/novini/klientite-na-fiban … nijata-po-krediti
Виж целия пост
# 79
В четвъртък и петък ми се наложи да ходя до две банки - за подновяване на две вътрешни пълномощни и други неща. Хубаво е да сложат прегради, било то и временно, между служители и клиенти, не може в сегашните условия служителите да са нос до нос със стотина човека на ден. И на двете места - Райфайзен и експресбанк, - служителите бяха спокойни и услужливи, на едното място даже ми попълниха един от документите, това по повод казус в не помня коя тема дали им е позволено. За съжаление в петък сутринта вече имаше опашки - пред Рфб по-големи, тъй като са по-ориентирани към индивидуални клиенти.
Виж целия пост
# 80
Имате ли информация за тази инициатива, някой от вас направи ли го ? https://www.fibank.bg/bg/za-nas/novini/novini/klientite-na-fiban … nijata-po-krediti
 
Не, БГ мамите са с успешни провайдъри - те кредити не вземат или поне рядко си признават.
Сега сериозно - от пускането на съобщението са миали едва няколко часа. Има време - ако се наложи ще го направи някой.
Виж целия пост
# 81
Аиша, за теб бих се учудила, ако имаш кредит.
При нас, в Експрес банк, служителите са на голямо разстояние един от друг, не отсега. За клиенти също има фотьойли на разстояние.
Виж целия пост
# 82
Мен повече ме интересува дали държавата ще прояви толерантност по отношение на осигуровки и данъци, а не толкова кредитите, макар че и кредит имам.
Виж целия пост
# 83
Един ипотечен кредит е около 1200-1300лв , осигуровките колко са Ви на месец ?
Виж целия пост
# 84
Снощи, след 4 опита да платя с картата си в Била, се наложи да платя кеш. Голям срам, върнах голяма част от покупките си, че имах само 15 лв в брой. Прибрах се и що да видя в банкирането- един от опитите за плащане с картата все пак минал. Обадих се на Кол центъра на ДСК и там вече вървеше съобщение, че имат проблеми с плащанията. След разговор с оператор и представяне на снимка на касовата бележка, ми сторнираха транзакцията и ми възстановиха сумата. Никакви екшъни, ама това, ама онова... тихо и кротко мина всичко, и то още снощи.
Не знам дали е въпрос на късмет или просто винаги съм случвала на учтиви оператори, но досега с банката съм нямала проблеми. В офис така или иначе ходя само за подмяна на картите. Няма как да не ги харесвам в такива случаи и да не ги хваля.
Нямат още съобщения за облекчения заради пандемията. Браво на Първа инвестиционна.
Виж целия пост
# 85
По-малко са, разбира се, защото аз плащам само своите. Но има хора с нает персонал, които сега принудително не работят, а плащат и заплати и осигуровки. Данъци всички плащаме. Не виждам защо да се чувствам виновна, че на мен приоритет са ми осигуровките понеже не ми се е налагало да тегля ипотечен кредит. Всеки със своите проблеми.
Виж целия пост
# 86
Вчера обявиха, че май ще има компенасиця на за работодателите. Обаче самоосигуряващите се изгърмяхме...
Виж целия пост
# 87
от доста години съм клиент на ПИБ, избрах ги заради по-дългото работно време и сравнително високите лихви за депозитите навремето, напоследак гледам, че им се повишеха таксите, но предполагам и другите банки са така, така или иначе банкови операции малко  правя, просто там си държа спестяванията на срочен депозит и  ми превеждат заплатата,  ползвам от време на време дебитна и кредитна карта, така че за 1-2 лева спестени не бих сменила банката засега, доволна съм от обслужването в офис, не  те карат  да пишеш бележки и става бързо, особено удобно ми е, че работят до 19ч. и в събота
Виж целия пост
# 88
Добър ден на всички,
И аз търся да си сменя банката, затова изчитам всички отзиви.
Излиза, че ПИБ и Сосиете са "набрали" най добрите рецензии.
Моята банка е (засега) ДСК,  и макар че в клона на "Черни Връх" в
Лозенец  съм доволна само от една служителка (на която другите две прехвърлят работата),  от  ДСК Директ бях доволна. Но  наложи ми се да направя  онлайн превод в чужбина,  и  се оказа че искат адреса на бенефициента,  адреса (!)  на чуждата банка,  като отгоре на това поради техническа неизправност онлайн бланката не приема кода на чуждата банка, появява се  прозорец "попълнете с латински букви". А кода се състои само от цифри....Опитах и  с  латински, де, нещо като MMMDXXVDCLIX ,  ама не кандиса...
Телефоните им не функционират,  щом се свържа, се затварят,  писах емейли, на сайта им, на обслужване на клиенти,  нищо.
Някой да е правил превод  с ДСК Директ в чужбина?
И как?
Другите курсисти от Европа и Америка си платиха курса с наличните реквизити,  а аз изглежда,  ще загубя  и днешната лекция
Виж целия пост
# 89
Регистрирай карта в ePay.bg и пробвай превод оттам.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия