Шестокласници 2019/2020 Тема 2

  • 29 308
  • 769
# 45
Явно във всичките училища и класове е различна организацията.
Най ми е чудно за Фейсбук -учителите не знаят ли за изискването ползвателите да са над 13 години? Или това е отпаднало?
Виж целия пост
# 46
Нашата платформа е Школо. Пълен провал! Детето имаше регистрация като ученик още в началото на годината, но класната им забрани да го ползват. Вероятно е направила нещо на профила и сега дъщеря ми влиза с правилен юзър и пас, но нема роля и не вижда нищо. Писахме на админ, на класната и нищо - никой не помага. Направихме нов профил - ученикът бил вече регистриран...
И така вчера една от учителките пратила тест в 12:40 със срок до 18:00 да се върнат резултати. Е познайте дали можехме да го достъпим.
Да кажа, че съм бясна е малко! С мъжа ми и двамата работим от вкъщи, щерката само се мъчи, чопли по цял ден тоз телефон и се изнервяме всички.
Накрая към 15:00 часа взех нещата в свои ръце - казах й да си прочете 3 пъти следващия урок по История, да отговори на въпросите след урока и да попълни УТ. По математика преподадох умножението на степени с равни основи, дадох й да реши 10 задачи от сборника и поне малко се успокоих, че не е бил загубен ден съвсем.
Виж целия пост
# 47
За вчера и аз мога да отчета, че дистанционното обучение се оказа пълна пародия. Школото беше блокирало, класната им каза всеки да се свърже сам с учителите си, да разберат какво да правят. В един ден му инсталирах всички възможни приложения за комуникация, защото тая по музика работи с месинджър, математика с вайбър, по ЧП - скайп, друга иска абв поща.... Е голям хаос и нищо свършено реално. Да видим днес какво още не съм инсталирала
Виж целия пост
# 48
зуум, дискорд и клас доджо още не си инсталирала Wink
Виж целия пост
# 49
Имам дете в 10 клас в СМГ , мога да поздравя директора  и учителите , децата все едно бяха на у-ще , всичко беше прекрасно , но шестокласникът ми пълна пародия само математиката преподавана по скайп беше добре!
И моето голямо е в 8 клас в СМГ и споделям същите впечатчения, за сметка на шестокласника, в друго училище, което до скоро много харесвах, но сега ми се срина авторитета в моите очи. Пълна пародия. А и както при Вилиан, имаше възхвала, чудя се сега ли е момента да се лицемерничи, явно подмазвачите нямат почивен ден. Единствено донякъде приемам обяснението, че всичко се случи много бързо и изглежда някои училища/учители, не са успели да се адаптират. Давам им срок още два - три дни и ще изразя открито мнението си по отношение на т.нар. “Дистанционно обучение”.
След като при едни може, значи би трябвало да може и при други!
Виж целия пост
# 50
Аз снощи си казах каквото имах да казвам в месинджър групата на родителите.Другите мълчаха-от страх ли,от това да не влизат в конфронтация ли или пък просто не им пука,не зная.Но е факт,че днес вече децата ще са само на една платформа.Какви бяха тези работи "част от децата,родителите и учителите" били организирали собствена група.Защо само за част,а не за всички, не се изясни.Явно другите нямат тази чест или са сакати и чумави,че не са приети и пръсъединени към групата.Мъжът ми снощи беше побеснял и почна да звъни по телефоните,оставени от МОН.
Виж целия пост
# 51
`4
Виж целия пост
# 52
И при нас пълна пародия . Нищо не направиха вчера , школо и днес не работи . Но няма какво друго да очаквам от нашето училище ,което за 6 години от както сме в него най-голяма иновация беше да има направят шкафчета за една година в 5 клас , тази година им взеха ключетата и сега стоя заключени.
Лошото е , че според мен годината приключи. Тази година материала след 10 март ще бъде изключен от НВО за 7 клас, но дали за нашите догодина ще бъде изключен половината материал от 6 клас ? - Съмнява ме ! Отделно как ще ги изпитват , оформят , не ми се мисли . ....
Виж целия пост
# 53
Кажете как се случват нещата в СМГ? С коя платформа работят?

Според мен на някои по-възрастни учители им е трудно да се ориентират. Може би е добре родители, които са по-наясно, да им помогнат. Ще е нужно време да се организират нещата.

При нас имаха регистрации в гугъл класрум отпреди вируса и по някои предмети работеха там. Не е голяма философия. Качват се материали-пауър пойнт презентации, тестове, пдф-и, аудио файлове за listeninga по англ. Някои тестове дават грешките след завършването на теста.
Други разпечатваме и после обсъждат.
Миналата седмица пробваха Hangouts. Трябва да са в групи по малко деца и е добре децата да изключват камерите и микрофоните си, за да не натоварват връзката и да се шуми. Включват микрофона, когато искат да кажат нещо.

Ако започват едва тази седмица, им дайте време, но и предложения как да подобрят работата.
Виж целия пост
# 54
Както писаха по нагоре, организацията в СМГ е на ниво.
В това число и физическо, правили са упражнения.
Ползват Microsoftteams, с който също вчера е имало проблеми, но не в БГ.
Просто много фирми го ползват.
https://www.zdnet.com/article/microsoft-teams-outage-affecting-users-in-europe/

На мен ми е мъчно за дългото седене в къщи от децата, но няма начи

Школата по програмиране, често е online, та за нея си е свикнал.
По английски (този извън училище) сме в процес на изчакване, каква платформа ще се използва.

Мъж ми си е homeoffice изцяло.
При мен са някакви безумни графици, което за пореден път показва неадекватността на ръковоството.
Виж целия пост
# 55
Да, в СМГ са с Microsoft teams и наистина върви хипер гладко. Пълен учебен ден вкл. с физическото. Да гледаме и БНТ 2, мисля аз.
Виж целия пост
# 56
Толкова съм бясна с пародията на онлайн обучението в нашето училище, че не ми се коментира темата, защото ще получа доживотен бан след поста ми.
Аз и друг път съм споделяла, че технологично са в каменната ера.
За щастие класната ни е математичката и се старае жената и с помощта на родители и деца поне математика имат тези 2 дена.
Честно казано се съмнявам да се подобрят нещата при нас.
Виж целия пост
# 57
От днес и ние започнахме регистрацията в  Microsoft Teams, надявам се да започне да се усеща ред и организация, защото в момента летят домашни по вайбър и фейс и е натоварващо кое за кога е, кога е пуснато. Пък са двама и трудно огрявам навсякъде.
Виж целия пост
# 58
При нас също се спомена MS teams, ще видим, дано се получи, мисля че и за децата ще е добре да са "заедно" "в клас".
Трудна е организацията, наборката още пише нещо, задачи по много неща са спуснати. Както каза "с" нетърпение" чакам ЧПто" ... (бях се засилила да й искам телефона на директора, че да се оплаквам какво е е-обучение за г-жата)
Липсват им учителите определено, но пък децата са изпълнителни, постоянно ми свето индикаторът на Школото заради домашните, които децата изпращат.
Притеснявам се как ще се случат нещата.
Трудно се случват електронните неща в държавата Sad , не се учудвам за МОН (въпреки че за някои неща се бързо се правят при тях)
За СМГ не се учудвам, имат опит с технологии, много учители работещи в областта, контакти.
Виж целия пост
# 59
Давам им срок още два - три дни и ще изразя открито мнението си по отношение на т.нар. “Дистанционно обучение”.
Границите ми на търпимост са далеч под твоите. Моят срок, който дадох направо на директора, е до утре на обяд.
Скрит текст:
Не пародия, не фарс.... ПЪЛЕН ПОТРЕС и ДЪНО!
Имаха предостатъчно време да се организират - цели пет дни. Как можаха огромни фирми със стотици служители да си организират работата през една от тия платформи буквално за часове, а 20 учители да са като мухи без глави.
Иначе пратили програма, децата стават рано и застават пред компютрите и се почва - "Аз не мога да влезна", "Ти влезна ли?", "Да, ама не чувам нищо", "Аз пък чувам само пищящ звук, нетърпимо е", "Хвърлих си слушалките на пода", "Деца чувате ли ме?"....... и така цяла сутрин.
.... технологично са в каменната ера.
Абсолютно!
А има родители, които предложиха помощ, но не - щели да се справят Rolling Eyes .
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия