Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Ryanair - 17

  • 36 655
  • 638
# 30
Имам билети за средата на април, единият преди 13 другият след 13 .... след като сме в извънредно положение - не отпада ли автоматично възможността за летене, или е по -усмотрение на авиокомпанията? Това с извънредното положение не ми е много ясно. Полета е до Атина /ако има значение/.
Виж целия пост
# 31
Засега границите на Бг. не са затворени. Не отпада възможността за летене. В Гърция положението е същото. Как ще е през април не се знае.
Виж целия пост
# 32
Имам билети за средата на април, единият преди 13 другият след 13 .... след като сме в извънредно положение - не отпада ли автоматично възможността за летене, или е по -усмотрение на авиокомпанията? Това с извънредното положение не ми е много ясно. Полета е до Атина /ако има значение/.

И нашите билети са преди и след 13 април. Но вероятността да летим е минимална, независимо дали ни отменят полета или не. Ако дотогава роднините ни се опазят от вируса, не  ми се ще ние да им го занесем, дори и да не затворят границите.
Здрави да сме, другото е без значение.
Виж целия пост
# 33
Аз не съм се чекирала, но не мога да направя никаква промяна. Полета ми е края на март.
Виж целия пост
# 34
Aз чекирах. Полети на 13.03 и 15.03/18.03. Не мога нищо да променя. Не става контакт нито по мейл, нито чат,нито телефон. Звъня от Германия на телефона от сайта - не става никаква връзка. Не летяхме заради извънредното положение в Бг и притеснението да не можем да си се приберем в Германия. Опитвам поне връщането да ползвам за решедъл, но не става никаква връзка. Отговорите на мейлите ми са автоматични и с никаква полезност. Ако някой знае активен телефон за връзка с райън, моля пишете ми. На познатите ми номера нищо не става.
Благодаря
Виж целия пост
# 35
Предполагам, че телефона работи понеделник - петък.
Виж целия пост
# 36
Ей това получих аз на 13.03.2020 г., 22:37
Скрит текст:
Уважаеми клиент,

От името на всички нас от Ryanair най-искрено се извиняваме за неудобството, което кризата с Covid-19 може да причини на Вас и Вашето семейство.

Безопасността и благополучието на нашите служители и клиенти е наш основен приоритет и работим в тясно сътрудничество с всички държавни органи, за да следваме всички насоки на СЗО и ЕААБ с оглед да сведем до минимум всеки риск за здравето на нашите служители и клиенти.

Тази седмица, във вторник (10 март), спряхме всички полети до/от Италия (от събота, 14 март, до четвъртък, 9 април), когато италианското правителство „блокира“ цяла Италия. Въпреки че тази ситуация е извън нашия контрол, екипът ни за обслужване на клиенти помага на клиентите да преминават към други полети на Ryanair, за да могат да се приберат вкъщи. Моля, посетете специалния раздел за Covid-19 на уебсайта на Ryanair за повече информация.

Всички клиенти, които трябваше да пътуват с отменен полет, получиха имейл, съдържащ информация относно техните права и как да получат възстановяване на платените за билет пари или безплатен транспорт. През следващите седмици очакваме правителствата да наложат допълнителни промени в нашия график на полети и всички засегнати клиенти ще бъдат уведомени чрез имейл. Ще продължим да спазваме всички насоки на СЗО и ЕААБ и ще спазваме всички наложени ограничения за пътуване.

Ако летите с Ryanair, искаме да Ви уверим, че правим всичко възможно, за да сведем риска до минимум. Увеличихме много от нашите процедури отвъд предвиденото в протоколите, изисквани от властите:

· Вечер почистваме интериора на всички наши самолети с болничен дезинфектант.

· Нашият авиофлот е снабден с изключително ефективни HEPA (High Efficiency Particulate Arrestors) филтри, които отстраняват частиците във въздуха и ги свеждат до размера на микроскопични бактерии и вирусни клъстери (с ефективност по-добра от 99,99%).

Надяваме се тази политика да засили Вашата увереност, така че да можете да резервирате полетите си с Ryanair, тъй като настоящата криза, свързана с Covid-19, ще премине и животът ще се върне към нормалното си темпо.

През последните 35 години се сблъскахме с много кризисни ситуации и при всеки такъв случай, благодарение на нашите клиенти и служители, Ryanair става все по-силна компания. Благодарим Ви за търпението. Ние сме добре подготвени да посрещнем тези времена на предизвикателство и работим усилено, за да поставим на преден план безопасността на нашите служители и клиенти във всички наши услуги.

Сърдечни поздрави,
Michael O'Leary
Ryanair Group CEO

Моят полет е на 05.05 за Рим, така че засега просто си чакам и ако имам късмет да го канцелират,  ще е добре.
Сега е по- важно е здравето и го пожелавам на всички! Simple Smile
Виж целия пост
# 37
Райън отменят всички полети от и до Полша от утре до  края на март.
Виж целия пост
# 38
Разбирам притесненията на всички. Но е супер нереалистично да очаквате отговор сега, веднага, на секундата.
Както вие като хора сте изненадани от ситуацията, така е и с авиокомпаниите и целия туристически бранш.
Със сигурност за никой не е живото решаващо и животозастрашаващо да получи отговор веднага на секундата. Това е. Всички работим в извънредни условия. Малко разбиране и спокойствие.
Виж целия пост
# 39
Аз намерих телефон и се справих. Това е номерът за Германия /само немски говореше сътрудникът/ 01806334400. Обясни ми,че промяната става за нечекирани полети, махнат ми е чекингът вече. Но при опит да сменя датите, ми дава само до 24.10 опция. Не ми върши работа и няма да се занимавам. Каквото-такова. А и Изиджет пуснаха полети до/от Берлин/София и  като начало цените им са много добри. Та толкова по моя случай.
Виж целия пост
# 40
Благодаря за тел., записах го.
Ами нормално да е до 24.10.2020. За повечето направления все още не е качено зимното разписание.
Виж целия пост
# 41
Номер за телефонен разговор на английски някой може ли да предостави, ако има?
Виж целия пост
# 42
И ние сме с полет до и от Франция около Великден.
Отписала съм парите за билети, но все пак хвърлям по едно око да видя как се развиват нещата.
Виж целия пост
# 43
Номер за телефонен разговор на английски някой може ли да предостави, ако има?
https://www.ryanair.com/us/en/useful-info/help-centre/faq-overvi … sistance-numbers0
Виж целия пост
# 44
Благодаря. А за обаждане от България кой номер точно ползвате?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия