СЕДМИ клас 2019/2020 - тема 14

  • 23 884
  • 753
# 645
Ми точно криле й дава и то не само в 7 клас. Както някои други й ги режат с кофтито си отношение или с липсата на такова. Разни обичани предмети станаха омразни. Други пък учители изкараха неподозирани неща от нея като я запалиха по предмета им. Както и по един и същ предмет извън училище и в училище показва различно отношение и удоволствие от предмет. И всичко е до учител.
Виж целия пост
# 646
В частните школи учителите не си избират учениците. В общия случай не ги познават предварително. Тези, които биха изкарали 25т, обикновено не ходят на школа, родителите не са заинтересовани и амбицирани, щом са допуснали в началото на 7 клас детето да не знае почти нищо. Затова трябва да се игнорират 1-2-3 изключения от всяка група. Да кажем, средният успех да е над 75т. Не знам дали школите и частните учители предоставят такава информация след края на кампанията. СМГ публикуваше справка с резултатите. Иначе съм съгласна, че точките са продукт на работата в училище+самоподготовка+частна подготовка.
Виж целия пост
# 647
Warwick,  ще те опровергая веднага - масовите точки на пробния през февруари на кварталното училище са  между 20-30т. Децата съвсем не са на незаинтересовани родители, ходят на уроци,  но за сметка на това отлично са проспали 5 и 6 клас, защото са носили високи оценки  и родителите не са имали повод за притеснение.
Виж целия пост
# 648
Да кажем така - късно са се заинтересовали. Трябвало е да си сверят часовника малко по-рано, сега поне школи и ПИ бол. Тези деца с допълнителната подготовка в 7кл ще изплуват нагоре до едно по-добро от кварталното училище.
Виж целия пост
# 649
И аз ще те опровергая. Зная за частна учителка, която си подбира децата. Не вярвам да е единствена.
По другия въпрос. Имам доста амбициозна приятелка, но детенцето й няма особени възможности. Просто начин на мислене. Тя купува сборници и го кара да решава още от първи клас. Дори по състезания го записваше, нищо че нямаше успех. В училище има само 6 по мат. Но на пробните в неговата школа (която не е Междучасие или смг, а друга с нормална трудност на тестовете, виждала съм ги) не може и 35 да изкара. Та не е вярно, че родителите не са заинтересовани, нито, че тези които ще изкарат 25 не са ходили на школи.
Виж целия пост
# 650
Частните учители по ред причини работят с познати/препоръчани деца. В школата може да се запише всеки. Не съм чула да връщат, даже записват за следващ модул, въпреки че от предните не се вижда напредък. Иначе изключения има всякакви, свръхамбициозни майки с нереална оценка на възможностите на детето си, също. На децата с потенциал са им нужни  добри преподаватели и старание. Училища има и за тези с 50т и за тези със 100 все пак.
Виж целия пост
# 651
Ох, за учителка в школа пиша. Нямам намерение да пиша имена. Въпреки че и без имена онзи ден получих укорително съобщение от учител в Школо защото съм се оплаквала/съм недоволна, нищо че впоследствие се опровергах, но нейсе, свикнах.
Не всяко дете, което работи много може да постигне 65. Просто има деца, които нямат определен тип мислене. Това не ги прави глупави или мързеливи. И тези деца също искат и могат да учат в ЕГ, затова им трябва бал, а не по дефолт да отиват в училище за деца с нво под 50.
Виж целия пост
# 652
А кое прави децата глупави или мързеливи? Наличието/липсата на мисленето на отличниците. Всичко е в главата. По дефолт никой никъде не може да отиде. Само по желания+бал.
Виж целия пост
# 653
Смятам ,че всеки родител познава капацитета на своето дете.Аз полагам усилия ,но не мога да направя от детето си математик и да искара 90точки.Колкото изкара толкова.Няма да се психираме.
Виж целия пост
# 654
Смятам ,че всеки родител познава капацитета на своето дете.Аз полагам усилия ,но не мога да направя от детето си математик и да искара 90точки.Колкото изкара толкова.Няма да се психираме.
Пожелавам детето да надмине себе си и да ви изненада приятно! Но преди всичко бъдете здрави! 🙂
Виж целия пост
# 655
На НВО съществува и фактор бързина, някои хора са бавни, но не са глупави.
Виж целия пост
# 656
Ние платихме предварително цялата година на школата, така че опцията за неплащане на следващ модул не стои. Но така или иначе щяхме да си платим и следващите, ако плащахме на части. Първо не се знае какво ще решат за НВО, после кога ще го решат. А и тези знания няма да са му излишни. Ако е проспал нещо в училище, там ще го навакса и затвърди.
Мария, момчетата явно са по-различни от момичетата (малко по-неемоционални). При младежът трудно може да има точно окриляване. Има си неща, които го влекат и други не толкова. Но съответно я няма и другата крайност - с орязването на крилата. Явно (въпреки моето влияние откъм емоционалност) не е чак толкова впечатлителен. И по-добре. Стигат си ми моите драми Yum .
Виж целия пост
# 657
Здравейте момичета,
Аз днес съм на работа и имах време да ви изчета, че от вкъщи лаптопът е зает, а не обичам през телефона. Ще работя 2 дни в работата, 2 дни вкъщи. Супер смешен график имаме.
За ДО съм със смесени чувства. От училище цяла седмица се подмотваха и четвъртък-петък на юруш се стартира Teams, пароли за стаи и т.н. Днес ще имат там урок по БЕЛ. Иначе пратиха огромно количество домашни и всеки си е с неговите претенции. По математика е пълен фарс – господинът им решава задачите от учебника и ги праща в Школо, а те за домашно трябва да си попълнят учебната тетрадка. По Химия – гледайте урока в Уча се, направете теста и пак учебна тетрадка. Смешки направо. По този начин взимат новите уроци. Ще видим тази седмица как ще е.
Във Фарос още от сряда си им текат онлайн уроците, а в събота си имаха в Zoom уроци в Регалия – плътно от 8,30 до 13,15 както обикновено.
Виж целия пост
# 658
Моля някой да ме присъедини към фейсбук групата. Подадох заявка.Благодаря!
Виж целия пост
# 659
И ние днес сме с нов урок по разказвателен. В зависимост от предмета и учителя за някои места разликата от преподаването в час или изглеждане на уча.се вкъщи не е кой знае каква, предвид дисциплината постигана в часовете.

По темата школи, учители, постижения в София наистина се получава пренатягане. (давам си сметка, че обстоятелствата ви налагат гоненето на 502 бал с увеличаващото се население и намаляването на броя на читавите училища с изисквания), но повярвайте напредък и ползи за детето могат да се отчитат без рекорди в заветните НВО точки. Предполагам, че някои деца обръщат тенденцията след 7 клас, след като поне 2 години слушат: това за НВО, онова за повече точки и пр. (Аз изкоментирах и учителката от тв уроците по този повод.). После НВО минава и децата си казват: и сега к'во.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия