Дистанционно обучение за учениците- Тема №2

  • 30 836
  • 793
# 675
ДO може да надгради обучението. Имаме учител в гимназията, който от години  използва средата да задава индивидуални задачи, негови лични разработки на уроците на английски ,по които преподаваше. Гъвкаво и ефективно и при нужда се преминава без сътресения.

За седенето пред компютрите , ами единствения начин да се избегне е с развиване на допълнителни интереси и ангажименти.Всичко е свъзано с информация, която се получава от екраните, ако не си в специалзирана среда.До 5 години, не му давах да бутне устройство, въпреки че е отгледан, докато работех до креватчето му. От 6 се занимава с музика и спорт, за които беше показал влечение и сега няма ден без по няколко часа да тренира и да се занимава с музика. Но не се размина и без игрите.Хубавото е,че не са само игри, а си и следи информации за теми
Виж целия пост
# 676
Добре де- аз не разбрах защо всъщност се оплакваш? Нали твоето дете не е седяло пред екраните, щото си е получавало задачите е школо - “страница тая, упражнение онова” ? Колко да е седяло? 5 минути докато отвори?
За какви екрани става дума изобщо?
Очевидно на друг това не пречи?
Или всъщност проблема ти е че НЕ Е седяло достатъчно..
Проблемът ми е че ще бъде накарано да седи, както и всички други, това ще стане със стандартите, които всички вие искате.
Виж целия пост
# 677
А ти какво очакваш, то и на училище седи. Сега проблемът ти е, че седи пред екрана и най вече, че седи у вас и вероятно внася смут в къщата с присъствието си, а и ти като родител трябва да се включваш.
Естествено, че трябва да има стандарти! Трябва да решат при кои случаи ще се използва, какви платформи ще се ползват, график на часовете и т.н. Това е за улеснение на всички. Когато има стандарт, тогава по-лесно се работи, хората знаят какво да очакват.
Виж целия пост
# 678
Аха, за нероден Петко идело реч.

Стандарта е полезен за всички, защото и сега се нагледахме на най-разнородни “изобретения” - задачи по фейсбук, домашни по скайп..
Едни учители се стараят и дават максимума от себе си, други въобще не се включват. Нали ти се оплака че учителката взема нечестно заплата-ами със стандартизирането ще е честно. За всички, и най-вече за децата.
Виж целия пост
# 679
Е кой твърди, че ДО трябва да се превърне в единствения метод за обучение. Напротив, то е единствено резервен вариант в случай на кризи.
Единствено трябва да се създадат държавни стандарти и за ДО, а не всеки да си прави каквото си иска и да го счита за мега успешно решение.
Да не мислите, че деца, които нямаха възможност за активно участие в ДО, ще ходят лятото в училище, Няма да има учител, който да си вкара такъв автогол и да си обърка отпуската.
Трябва да се помисли обаче за подпомагане на децата в случай на нови извънредни ситуации. Примерно договор с мобилните оператори на държавно ниво за децата, които нямат домашен Интернет да се отпускат неограничени гигабайти през мобилен
И като направим това, една пандемия и пак са пред екраните за неограничено време

Ами измеслете начин по света да няма пандемии тогава.
Виж целия пост
# 680
Камерите й пречат - снимат я и я следят. И детето.
След година детето ще се самокачва по разни платформи, за което даже няма да подозира...
Виж целия пост
# 681
Дистанционното е начин да не се пропускат учебни часове, да се работи, макар и във виртуална среда.
Ей това е болката на моят син, че вече няма да има "истински" дървени ваканции Grinning
А относно екраните и висенето пред устройства, за деня ученика се взира не повече от 2астрономически часа. Онлайн урока включва: децата са със слушалки и се включват само когато ги питат, а учителя е само на камера. Това е за да не се товари трафика и да не става говорилня. Дават им се задания, повечето не са пред комп, а в тетрадка, снимат и пращат.
Каква е драмата не разбирам. Според мен децата са по спокойни с обучението у дома
Виж целия пост
# 682
Моето дете е стояло доста вкъщи, може да звърши училище от дома без въобще да ми пречи на ежедневието, но вярвам в социалната и образователната функция на училището (не функция по обгрижване) в класическия му вид, особено в начален курс, и в директното общуване между хората като важни за формирането на здрава детска психика. Толкова от мен по темата.
Виж целия пост
# 683
Аз не вярвам в социалната функция на училището. Който си е асоциален си остава такъв, дори и да мине целия курс (12години) на обучение.
За мен например училището беше преди всичко три неща - стрес, стрес и стрес. Жалко, че тогава нямаше такива възможности за индивидуално обучение като сега.
Виж целия пост
# 684
Социалната функция на училището е в по-голям мащаб, на ниво население и социални групи, а не на ниво отделен индивид дали обича да е социален или асоциален в ежедневието си. Има много хора в по-неблагоприятни социални групи, също и с културни особености, в които децата не се отглеждат и възпитават  по приетия начин  - бедни, гладни, оставени на самотек, насилие и т.н. Тези деца са в риск от всяка гледна точка, включително от това да не ходят на градина и на училище. За тях училището е единственото място, където могат да са в някакви по-смислени условия и среда, вместо да са на улицата без никакъв надзор. Социалната функция е и възпитателна - да си мият ръцете, да усвоят езика, да спазват някакви правила, да добият някакви ценности за обществото, в което живеят.
Виж целия пост
# 685
Социалната функция на училището е в по-голям мащаб, на ниво население и социални групи, а не на ниво отделен индивид дали обича да е социален или асоциален в ежедневието си. Има много хора в по-неблагоприятни социални групи, също и с културни особености, в които децата не се отглеждат и възпитават  по приетия начин  - бедни, гладни, оставени на самотек, насилие и т.н. Тези деца са в риск от всяка гледна точка, включително от това да не ходят на градина и на училище. За тях училището е единственото място, където могат да са в някакви по-смислени условия и среда, вместо да са на улицата без никакъв надзор. Социалната функция е и възпитателна - да си мият ръцете, да усвоят езика, да спазват някакви правила, да добият някакви ценности за обществото, в което живеят.
Ако идеята е да опитомим тези деца за да ги вкараме в общия поток за да ги сложим накрая пред екрана по-добре да стоят невъзпитани по локвите, образно казано
Виж целия пост
# 686
Спаркълс, това е на глобално ниво, всички държави го правят. Никоя държава не иска има неграмотно, асоциално и т.н. население, защото такива деца, които не са в системата на градините и училището после са в риск от криминални прояви, безработица и т.н., изобщо всичко лошо, което се сетиш.
Виж целия пост
# 687
Мисля си, че прекалено много се вторачихме в ДО. Винаги ще има две страни на монетата и противоположни мнения.
За мен това беше правилното решение, макар и малко символично като реално обучение (радвам се, че тази година не ни е важна от към кандидатстване).
Чудя се как щяха да реагират тогава родителите, които сега са недоволни, ако бяха оставили децата да бездействат затворени м/у четири страни? Защото едно е да организираш времето на дете 3-4кл, друго е на тийн с бесни хормони и с афинитет към мързелуване (както са почти всички в тази възраст ако ги оставиш неангажирани). А ИП не ни остави много избор за ангажименти дори и на нас възрастните. Постоянно слушам, чета някакви хора мрънкащи, че им е скучно и нямат какво да правят.
Виж целия пост
# 688
Казусът по-скоро беше, как, когато наистина си болен, с 39 градуса температура, или повръщаш, ще си в състояние да учиш дистанционно макар. Ако болните са достатъчно, за определяне на грипна ваканция, това означава половината класове да са зле, но иначе ще се води преподаден материалът и отчетена дейността, преизпълнена петилетката.
Виж целия пост
# 689
Това поне е относително по-лесно - включва се в класа, тоест казва на жчутелката онлайн - "госпожо, тук съм, но съм болен, само ще слушам" и пак ще е в час. Аз това му се кефя на онлайн работенето - няма нужда човек да пътува от т.А до т.Б.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия