Пазаруване от НМ, тема 42

  • 46 578
  • 756
# 300
По принцип с увеличаване на обиколката трябва да се премине на по-малка чашка, ако напр. се търси 75В, а се вземе обиколка 80, чашката става 80А. Това по правило, но реално може да има разлики в зависимост от модел и как е скроено. Имам доста от НМ, почти нямам оплаквания за размер, точни са ми, но е факт, че дори от един и същ модел с еднаква обиколка имам два с чашка А и В (разлика само в цвета) и ми стават и двата. Както и пък стандартен за мен рамер на Лидл на чашката беше голям и взех с по-малка подгръдна обиколка- чашката пасна идеално, но трябваше да си зашия допълнително кукички, че в обиколката ми беше малко тясна.
Виж целия пост
# 301
На този модел обаче изобщо няма 80А в списъка с размери Confused Ще го помисля, може да рискувам пак със 75Б, лошото е, че ако приемем, че ми пасне отпред, но ми теснее жълт удължител няма да намеря.
Виж целия пост
# 302
Ако зашиване в края на лентата на кукички е достатъчно за удължаване, аз така направих с лидълския и реших проблема. Не е най-красиво, вярно, ама не се вижда и без това как е на гърба.
Виж целия пост
# 303
Здравейте, момичета, забавяне с доставка на поръчките има ли...Поръчах подарък за рожден ден за 29 май, вчера, има доста време, да се притеснявам ли...
Виж целия пост
# 304
Наскоро пак поръчах 🤫, веднага на следващия ден изпратиха, сега пътува, но според мен за изпращането зависи от кой склад ще дойде и колко поръчки са имали в момента на приемането и като поредност на изчакване за обработка ще дойде конкретната такава. Случвало и се е при две поръчки пуснати едва ли не една след друга, втората да изпревари първата, та не съм сигурна как точно ги изпълняват, тогава предположих, че зависи коя от кой склад са пуснали.
Виж целия пост
# 305
Момичета, идваше ли мейл за върната стока?
Зимата връщах, но съм забравила как беше точно.
Виж целия пост
# 306
Да, пращат мейл, когато получат при тях върнатия артикул.
Пак имат оферта:
Виж целия пост
# 307
Това с роклите дали е само онлайн
Виж целия пост
# 308
Обикновено е онлайн.
Виж целия пост
# 309
В магазините трябва да има сезонно намаление, там може да има други оферти. По-назад бях сложила съобщението им от ФБ.
Виж целия пост
# 310
Момичета, идваше ли мейл за върната стока?
Зимата връщах, но съм забравила как беше точно.
В понеделник изпратих по Еконт, вчера получих мейл от НМ, че касовата ми бележка е получена, т.е. върнатото при тях.
Виж целия пост
# 311
Актуализирам информацията за време за получаване на изпратена поръчка- към 6 дни, заради почивните такива.
Виж целия пост
# 312
Да ви кажа честно в онлайн сайта цените на някои стоки са малко по-високи отколкото в магазина.Това отдавна съм го установила.Например има намаление на чанта на 15 лв ,а в сайта същата е на 49 лв.
Но не ми се стъпва в Мола.
Една приятелка вчера е ходила в магазина и ми показа нещата ,които си е закупила после видяхме ,че в сайта са си на нормална цена,а тя ги е взела с отстъпка.
Виж целия пост
# 313
Много често е така, но не за всичко. Може обаче да се сравняват цените онлайн и с тези в магазин, в режим in-store.
Виж целия пост
# 314
Така е. Но в магазини, дори на Витошка има все по-малко артикули от по-скъпите неща по вид. Преди, когато представителният им магазин беше в Сердика там имаше по-хубаво неща и ги намаляваха редовно. Вече политиката им за бг е да пускат хубавите неща предимно онлайн. И ги намаляват много по-малко отколкото във Франция и Германия. Следя примерно едни чехли от колекцията миналото лято. във Франция станаха на -70% и ми ги купиха приятели. тук така и не ги намалиха. нямаше ги изобщо и на Витошка. Тъпо.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия