На море в Турция - тема 68

  • 78 628
  • 899
# 480
То е ясно, че обстановката явно няма да се промени до края на годината. Но мен почва да ме притесняват, какво става ако презапишем за догодина, дадат ваучер или трябва да ни върнат парите до 1 година от резервацията. И недай си боже голяма част от агенциите фалират на зима. Кой ще ни изпълни ваучерите за следващата година или ще ни върне парите. Ще има да чакамееее.
Виж целия пост
# 481
На мен дори този вариант не ми предложиха. Казаха губим капарото и талкова. Че и супер нагъл беше господина, аз му обясних, че ме притеснява този ПСР тест и възможността за карантина, защото не мога да отсъствам от работа и той ми вика и какво ще стоите и ще заразявате хората ли? И аз го попитах вие правили ли сте си ПСР тест? Той ми отговори, че не е и аз му казах, че той може да е заразен в момента, та млъкна. Изобщо вика тези всички неща са извън договора.
Виж целия пост
# 482
някой има ли информация какво предлагат емералд с оглед удължаване на епидемшилогичната обстановка и изискването за тест при прибиране! С две малки деца сме, с дата на заминаване 28 август със самолет и се страхувам да пътуваме, особено когато носиш отговорност за деца!

Аз имах предплатена почивка януари -  самолетна/ билет София - Милас/Бодрум/ - София/  до Мармарис с Емералд травъл за тежкия период 15 май отлитане до Милас и 22 май връщане на летище София....

 -  пратиха ваучери  на 29 юни за платеното капаро януари   с възможност за ползване до 31 декември 2021 г.

-  ако отпадне от 1 септември карантината и пср теста дори за кратко до октомври....мисля веднага да ги позват за тридневен празничен уикенд до истанбулските принцови  острови 19-22 септември....дано да стане този вариант....

...че догодина има голяма опасност да продължи по същият начин със сторги мерки поне до средата на 2021 г.
Виж целия пост
# 483
Аз смених почивката с такава в България срещу 30лв. Мисля, че това е единствения по-безболезнен вариант. Офертата ми е по-неизгодна от другите агенции, предлагащи избрания хотел, но нямам избор, това е начина да си използвам капарото. Това условие го има в договора. Точка 5.4

Не че нямах въртели с агенцията, но накрая се разбрахме.
Виж целия пост
# 484
Май и аз започвам да обмислям този вариант. За почивка в България с единствената цел да си използвам капарото.
Виж целия пост
# 485
Май и аз започвам да обмислям този вариант. За почивка в България с единствената цел да си използвам капарото.

На мен това не ми се предлага като вариант изобщо от ТА. Или пътуваме, или капарото изгаря...
Виж целия пост
# 486
    Май и аз започвам да обмислям този вариант. За почивка в България с единствената цел да си използвам капарото.

    На мен това не ми се предлага като вариант изобщо от ТА. Или пътуваме, или капарото изгаря...
    Погледни си договора. Ако имаш тази подточка няма как да ти откажат. И на мен ми правиха малко въртели. Първо ми предлагаха п-скъп хотел от веригата, после 30те лв анулация за всеки възрастен ще наложели, а не за целият договор. Ама разбрахме се накрая де, но се чудя защо трябваше тези въртели и 100 имейла. Неприятно чувство оставиха, как ли да не измислят да скубнат някой лев горница. А колко по-хубаво щеше да е веднага да се разберем, така щях да остана с положително впечатление, че влизат в положение и мислят за клиента. Абе добре споделяме, така ще се пресеят читавите агенции. Аз моята в никакъв случай не я слагам като нечитава, но може и по-добре. Сега само ще си чакаме почивката.
    Виж целия пост
    # 487
      Май и аз започвам да обмислям този вариант. За почивка в България с единствената цел да си използвам капарото.

      На мен това не ми се предлага като вариант изобщо от ТА. Или пътуваме, или капарото изгаря...
      Погледни си договора. Ако имаш тази подточка няма как да ти откажат. И на мен ми правиха малко въртели. Първо ми предлагаха п-скъп хотел от веригата, после 30те лв анулация за всеки възрастен ще наложели, а не за целият договор. Ама разбрахме се накрая де, но се чудя защо трябваше тези въртели и 100 имейла. Неприятно чувство оставиха, как ли да не измислят да скубнат някой лев горница. А колко по-хубаво щеше да е веднага да се разберем, така щях да остана с положително впечатление, че влизат в положение и мислят за клиента. Абе добре споделяме, така ще се пресеят читавите агенции. Аз моята в никакъв случай не я слагам като нечитава, но може и по-добре. Сега само ще си чакаме почивката.

      За съжаление в моя договор няма такава клауза.
      Виж целия пост
      # 488
      Май и аз започвам да обмислям този вариант. За почивка в България с единствената цел да си използвам капарото.

      На мен това не ми се предлага като вариант изобщо от ТА. Или пътуваме, или капарото изгаря...
      И ние с Албена Холидейс имаме същият проблем.Твэрдят,че с капарото са закупени по-евтини билети зимата и нищо няма да ни върнат.Полети има....А и договорът им е изпипан и пише в него,че удържат 30%от сумата при отказ....въпреки че платихме 100лв застраховка "отказ от пътуване"
      Виж целия пост
      # 489
      Ние сме за дата 21.08 за Алания. От Турс Клуб ми казаха да не доплащам сега, макар че до 01.08 трябваше да доплатя. Ако не се пътува или аз откажа да пътувам , то ми предложиха ваучер за Турция или за България. До 15 август ще се разбере дали ще тръгват автобусите.  В противен случай ще взема ваучер за България и смятам да го използваме веднага до края на август, тъй като за следващата година нищо не се знае...
      Виж целия пост
      # 490
      На мен дори този вариант не ми предложиха. Казаха губим капарото и талкова. Че и супер нагъл беше господина, аз му обясних, че ме притеснява този ПСР тест и възможността за карантина, защото не мога да отсъствам от работа и той ми вика и какво ще стоите и ще заразявате хората ли? И аз го попитах вие правили ли сте си ПСР тест? Той ми отговори, че не е и аз му казах, че той може да е заразен в момента, та млъкна. Изобщо вика тези всички неща са извън договора.
      Донякъде имат право от ТА, защото реално в България от 2 месеца и половина няма обявено извънредно положение, т.е. няма форсмажор. Има обявена някаква извънредна епидемиологична обстановка, но това е нещо различно и не засяга бизнеса по никакъв начин. Още повече, че няма проблем да се отиде на почивка в Турция, както и да се прибере човек след това. Няма форсмажор, всеки сам си решава.
      Яд ме е, че толкова късно въведоха тестовете за връщане в България, изтървахме си почивката в Турция, като я сменихме с Гърция. Ако сега трябваше да тръгвам на почивка сигурно щяхме да отидем в Турция и да си правим тестове за връщане, но вече е минало.
      Виж целия пост
      # 491
      Имах юни месец проблеми с Емералд за почивка в Гърция. Когато разбрахме,че за тях сме само касичка за пари,започнахме директна комуникация с хотела. Гърците бяха много любезни,дори те ни предложиха да анулират почивката и да си вземем капарото.Отложиха и отварянето на хотела за 30 юни. ТА  непрекъснато ни уверяваше как всичко е наред. Накрая им изпратих кореспонденцията си,но бях в офисът им.10 мин. ме гледаха,като току що кацнала от луната. Осъществих ме си почивката,но не благодарение на тях,а въпреки тях.
      Ако не се бяхме взели в ръце трябваше на 25 юни да застанем пред затворен хотел.
      За това си разрешевам да дам съвет.Пишете директно на хотела.Питайте за резервациите си,а също и как може да се откажете при условия на карантина и т.н. И след това решавайте. Желая Ви успех и приятна почивка,на тези които ще заминат.
      Виж целия пост
      # 492
      някой има ли информация какво предлагат емералд с оглед удължаване на епидемшилогичната обстановка и изискването за тест при прибиране! С две малки деца сме, с дата на заминаване 28 август със самолет и се страхувам да пътуваме, особено когато носиш отговорност за деца!
      Емералд категорично ми отказаха връщане на пари и каквото и да било и ми отговориха, че пътуването ще се осъществи, иначе губя капарото. Някой знае ли имам ли въобще някакви права в такъв случай? Аз не искам да пътувам при това положение

      В абсолютно същата ситуация съм с Ориент 99. Пътуването ми е за септември и реално погледнато няма форсмажорни обстоятелства, които да пречат да се осъществи. Аз обаче не желая да пътувам в сегашната ситуация и да застрашавам здравето си или това на семейството. Носенето на маски, дезинфекция и новите правила за храненето тип all inclusive също някак си не се вписват в идеята за прекрасна почивка.

      КЗП са безсилни в тази ситуация, тъй като реално няма пречка за осъществяването на пътуването (освен ако до тогава не затворят границите пак). Вълнува ме имам ли достатъчно силен аргумент да си търся правата в съда... за съжаление ми се струва че до там ще се стигне.
      И ние сме в същата ситуация с Ориент 99 трябва да пътуваме на 04.09 днес ще ходим до агенцията че по телефона неможем явно да се разберем
      Ходихте ли до агенцията, какво Ви казаха?
      Виж целия пост
      # 493
      Имах юни месец проблеми с Емералд за почивка в Гърция. Когато разбрахме,че за тях сме само касичка за пари,започнахме директна комуникация с хотела. Гърците бяха много любезни,дори те ни предложиха да анулират почивката и да си вземем капарото.Отложиха и отварянето на хотела за 30 юни. ТА  непрекъснато ни уверяваше как всичко е наред. Накрая им изпратих кореспонденцията си,но бях в офисът им.10 мин. ме гледаха,като току що кацнала от луната. Осъществих ме си почивката,но не благодарение на тях,а въпреки тях.
      Ако не се бяхме взели в ръце трябваше на 25 юни да застанем пред затворен хотел.
      За това си разрешевам да дам съвет.Пишете директно на хотела.Питайте за резервациите си,а също и как може да се откажете при условия на карантина и т.н. И след това решавайте. Желая Ви успех и приятна почивка,на тези които ще заминат.

      KKATINNA, точно това мисля да направя и аз. Вече не знам колко години пътувам с една и съща агенция, но това беше за последно. Ще пиша директно на хотела и ще споделя тук как се е развила комуникацията.

      MariaNova, съгласна съм - форсмажорни обстоятелства реално няма. Но пък има нещо друго и то се казва обслужване на клиенти. В подобна ситуация можеш да направиш реверанс към хората, които са ти се доверили. Да, ще има загубени пари за агенцията. Но пък ще си създадат прекрасна репутация. Това май нито една българска агенция не го разбира. Има твърде много фактори в момента, които не отговарят на условията подписани в договор в началото на годината. И съответно имам аргументирани притеснения относно пътуване в чужбина в този момент. Ще видим как ще се развият нещата до септември, но не съм оптимист.
      Виж целия пост
      # 494
      phoenix_fire, всеки си има своите ограничения. ТА могат да няправят няколко реверанса към клиентите си, но и те не могат да поемат всичките пасиви, които не са по тяхна вина. Не са по вина и на клиентите, разбира се. Затова имаме държава, като обяви ИП условията са едни, като няма обявено ИП то условията са други и следва да се спазват подпивсаните договори. Това че държавата ни избра варианта с усложнената епидемиологична обставновка е разбираемо, държавата ни винаги се е интересувала само от бизнеса, но не и от хората. Всички държавни мерки са за подкрепа на бизнеса и почти няма такива за подкрепа на обикновените хора.
      Както и да е, малко се отплеснах от темата. Според мен важното е, че можете да си ползвате почивката, едни тестове за прибирането едва ли ще са огромен проблем. Дори чух, че може и тук да си направите тестове след връщането за да падне карантината, т.е. може да се приберете, правите тестове и след ден смъкват карантината като излязат резултатите.
      Виж целия пост

      Започнете да пишете...

      Страница 1 от 1

      Общи условия