СЕДМИ клас 2019/2020 - Втора изпитна седмична тема - (22.06 - 28.06)

  • 106 287
  • 2 581
# 885
Дигитални технологии и креативност.
Виж целия пост
# 886
Каквото и да променят при НВО, радвам се, че (май) няма да засегне петокласника. Доколкото съм чела ще касае сегашните, то всъщност вече бивши, четвъртокласници. Ще ми се и с малкия да мина по път, който вече съм извървяла и ми е ясен. А той е толкова скаран с историята и с помнененето на детайли по география, че предпочитам точно тези два предмета да не ми се мотаят в НВО.
Виж целия пост
# 887
...
Аз също като цяло съм ок. Но идеята, че баш с моето дете ще експериментират ме държи на тръни, но то все някой випуск трябва да са първи...
Явно ми предстоят интересни 3 години...

Хайванчетата от набор 2009 г. са опитните зайци на множество експерименти в образованието. Като ги почнеш от предучилищната за 5 годишни, през това първи клас да учат по нова програма, но със стария Буквар, допълнен с листчета, минеш през матурите за 7-ми клас, които предвиждат вече включване на материала от трите години, та финишираш /но не съвсем/ с въвеждането на въпроси от другите предмети на този етап.
Майка съм на седмокласник - присъединявам се към вас в чакането на резултатите, и на четвъртокласничка /от септември 5 клас/, та ще се печем на това чеверме още поне три години.
Успех на всички. Ще оцелеем.
Виж целия пост
# 888
При нас бележници няма откакто сме с електронен дневник.
Виж целия пост
# 889
На мен също тази идея ми допада, но ме е страх как ще бъде реализирана на родна почва, знаейки, че до сега не е имало НВО без проблем.
При нас утре децата, които не са дали бележниците, ще ги предадат.
clevermary, да напишеш адрес, ако и тази годи има подобно нещо. Наистина малко им трябва на децата, за да се почувстват щастливи от това, че са оценени усилията им.

https://www.facebook.com/Gelatoandlatte/
Пускам сега, да не се отплесна. Слиза се на спирка на метрото "Жолио Кюри"
Виж целия пост
# 890
Грийн, на мен от години ми се щеше такава една идея да пробие. Защото образованието е доста по-комплексно и в никакъв случай не следва да се съизмерва само с познания по двата предмета /ясно кои/.
Не случайно в доста държави и зрелостните изпити са така оформени - граждански науки и друго, обобщено. Защото, поне за мен, останалите предмети никак не са по-малко важни от тези, двата. Напротив - точно те са общата култура на човека и на тях стъпват по-натам редица професии.
Е, точно на ниво обща култура ще бъде един такъв тест, или по-точно - папагалско-възпроизвеждаща култура  - от всичко по малко и от нищо нищо особено. Няма как да се проверят задълбочени познания при един такъв комбиниран тест и ще е просто една папагалска работа и заграждане на избираеми отговори. Изобщо не го одобрявам.
Виж целия пост
# 891
Зависи кой и как го прави.
Аз обсъждам идеята. Изпълнението - не мога, понеже го няма.
Налице е, както вече писах, в други държави, обаче. Дори може да се погледне един САТ. Ползва се от много години вече. И е добър комплексен изпит.
Задълбочени познания да си проверяват специализираните училища с допълнителен изпит. Ако смятат, че имат нужда.
Виж целия пост
# 892
Като завърши пети клас, прочетох във фейса за едно кафе джелатерия в София, че срещу бележник само с шестици , черпят сладолед. Отидохме, мислех си , че една топка, то цялата чаша и напълниха. И остана голямото удоволствие. Колко му трябва на човек?

Ааа, кажи коя е джелатерията Simple Smile

P.S. Видях по-горе, благодаря!!!
Виж целия пост
# 893
Те хубаво си слагат нови предмети като дигитални компетентности, ама то и учители трябват. Да ги научат на нещо в тия училища, а не само да изискват.

Как ще се завърти машината с нови помагала сега и с тези нови предмети за НВО, не ми се мисли.
Виж целия пост
# 894
След 3 години ще споделяме явно опит с новия формат на НВО...
Виж целия пост
# 895
Е, него ще го изпусна, казвам го с облекчение
Виж целия пост
# 896
Смея се с глас полуистерично. Току що в класрума се появи ново домашно (по География) със срок 30.06.
Географичката е една непоправима оптимистка. Grinning
Въпреки това ще натисна моята да го направи. Хвърлих едно око на задачите, наистина са въпроси, важни за общата култура, а не като любимия ми въпрос от тест за пети клас: Колко е средната надморска височина на континента Африка? Dizzy Face
Виж целия пост
# 897
Не само помагала, но и частни уроци.
Моите деца растат в такава среда, че знаят много за растенията и животните. Познават породи, латински наименования на видове. Имат и практически умения в отглеждането на различни видове птици, дребният прегръща крави, третира рани:grinning:, даже помага в доенето във фермата на едни познати. Разпознават доста гъби, змии. Но в училище не са много ок с биологията и с Човекът и природата. Не им е интересно как се поднася информацията.
Виж целия пост
# 898
Здравейте, не мога да ви изчитам изцяло напоследък, но следя горе-долу какво става.
Оформени са изцяло, но си продължават с часове и домашни - луда работа. А върнаха учебниците.
Тръпнем в очакване на резултатите ...
Виж целия пост
# 899
С две ръце препоръчвам тази джелатерия. Близко е до нас и често я посещаваме. По-вкусен сладолед не съм яла, а и младежите са много готини.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия