Лято в Албена 2020 г.! - 2

  • 42 763
  • 746
# 465

Днес плажа е фул.........долетяха многоооооо русначета, лагери Cry

Бутат се да легнат между шезлонгите, едвам ги изгоних.
Виж целия пост
# 466

Днес плажа е фул.........долетяха многоооооо русначета, лагери Cry

Бутат се да легнат между шезлонгите, едвам ги изгоних.

Същото е и на съседните чадъри...По 5 шезлонга под един чадър, крясъци и викове. Човекът, който обслужва плажа вчера цял ден се разправя с тях, че не може така...
Виж целия пост
# 467
Един съвет към всички, които виждате нередности независимо дали е в хотела или по плажовете. Пускайте жалби до управителя, ако не реагира в рамките на 24часа веднага КЗП, два пъти ми се е налагало да стигам до комисията и действат моментално и адекватно. Търсете си правата и изисквайте. Има органи, които отговарят, но без сигнал, няма как да знаят къде има проблем. Приятна почивка!
Виж целия пост
# 468
Един съвет към всички, които виждате нередности независимо дали е в хотела или по плажовете. Пускайте жалби до управителя, ако не реагира в рамките на 24часа веднага КЗП, два пъти ми се е налагало да стигам до комисията и действат моментално и адекватно. Търсете си правата и изисквайте. Има органи, които отговарят, но без сигнал, няма как да знаят къде има проблем. Приятна почивка!
Има ли телефон на който може да се подават сигнали за нередности по плажа?
Виж целия пост
# 469
Един съвет към всички, които виждате нередности независимо дали е в хотела или по плажовете. Пускайте жалби до управителя, ако не реагира в рамките на 24часа веднага КЗП, два пъти ми се е налагало да стигам до комисията и действат моментално и адекватно. Търсете си правата и изисквайте. Има органи, които отговарят, но без сигнал, няма как да знаят къде има проблем. Приятна почивка!
Има ли телефон на който може да се подават сигнали за нередности по плажа?

Комисия за защита на потребителите (КЗП):
 гр. София, ПК 1000, ул. "Врабча" № 1, ет. 3,4 и 5
тел.: 02/9330565
Телефон на потребителя : 0700 111 22 ; *2211 (според тарифния план)
Представителство в Добрич: пл. "Свобода" № 5, ет. 5   тел. 058/604067
Виж целия пост
# 470
Един съвет към всички, които виждате нередности независимо дали е в хотела или по плажовете. Пускайте жалби до управителя, ако не реагира в рамките на 24часа веднага КЗП, два пъти ми се е налагало да стигам до комисията и действат моментално и адекватно. Търсете си правата и изисквайте. Има органи, които отговарят, но без сигнал, няма как да знаят къде има проблем. Приятна почивка!
Има ли телефон на който може да се подават сигнали за нередности по плажа?

Комисия за защита на потребителите (КЗП):
 гр. София, ПК 1000, ул. "Врабча" № 1, ет. 3,4 и 5
тел.: 02/9330565
Телефон на потребителя : 0700 111 22 ; *2211 (според тарифния план)
Представителство в Добрич: пл. "Свобода" № 5, ет. 5   тел. 058/604067
При нередности на морските плажове на телефон +359 2 90 46 833, както и e-mail: control@tourism.government.bg.
Виж целия пост
# 471
Един съвет към всички, които виждате нередности независимо дали е в хотела или по плажовете. Пускайте жалби до управителя, ако не реагира в рамките на 24часа веднага КЗП, два пъти ми се е налагало да стигам до комисията и действат моментално и адекватно. Търсете си правата и изисквайте. Има органи, които отговарят, но без сигнал, няма как да знаят къде има проблем. Приятна почивка!
Жалбата писмена ли е или с разговор с управителя? Докато се реагира ще ми свърши примерно 5-6 дневната ми почивка. Ядосвам се като чета последните коментари и не мога да откажа резервацуя, заради другите, с които ще ходим на море.
Чета, че е пълен хаос навсвкъде, а иначе от време навреме се пускат рекламни филмчета за Албена как спазват мерките и че при тях всичко е наред.
Няма ли къде да се даде гласност какво става там? На страницата им във фейсбук или страницата на някоя ТВ?
Виж целия пост
# 472
Аз първо бих говорила с управител на хотел и пуснала жалба/ оплакване на техния имейл. Ако няма реакция бих се насочила към институциите. Ще дам подробен отзив за ситуацията и на фейсбук страницата им, придружен със снимки, че там в момента май всички се прехласват само.
Виж целия пост
# 473
Благодаря на всички, които споделят впечатления. Разбирам, че на плажа е препълнено. И в Аквапарка ли е така?
Виж целия пост
# 474
В аквапарк е рай, както и на басейните - положителната страна на засиленото българско и румънско присъствие. Всички са на плажа.
Никакви оплаквания нямам аз от Ралиците. Персоналът са само българи и са супер надъхани.
Но пък румънците са проблем - сипват си купища храна, изнасят я от ресторанта, крадат чаши, пепелници, хавлии.... абе циганска работа.
Интересно за какво ще се оплаквате от плажа - че някой си запазва шезлонги или че някой лежи между чадърите? Нищо не е забранено, мисля.
Относно щипалките- да, има. Както навсякъде на Черно море,  когато водата е много топла. И водорасли има, и вълнение. Препоръчвам да се оплачете и от това.
Виж целия пост
# 475
Да, това, че персоналът са българи е плюс. Определено се стараят. На фона на заетостта на хотелите обаче персоналът е малко. Плажът сутрин е фул, след 13 се изпразва. Щипалките са си щипалки....😁
Виж целия пост
# 476
Принцеса Лея, как да е разрешено запазването на шезлонги и лежането между шезлонгите на лица, които не са към даден комплект шезлонг/чадър? Нали затова наредиха на повече разстояние шезлонгите за да има дистанция? Явно и ти си от тези туристи щом за теб е нормално.......
Виж целия пост
# 477
Принцеса Лея, проблем е когато няма шезлонг или когато си 40 Мин на опашка за вечеря.
Виж целия пост
# 478
Сенди бийч, около 40 човека на опашка
Виж целия пост
# 479
Това е от днес
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия