WIZZ AIR - 38

  • 46 699
  • 769
# 570
Да, изгаря. Ако нямаш намерение да пътуваш, имаш 2 варианта. Купуваш за някоя дата и дестинация, за която си сигурна, че няма да летят. Тогава ще ти върнат парите в профила и ще бъдат с по-дълъг срок (дори май кредитът е безсрочен при тяхна вина).  Но е малко рисково. Трябва да си наблюдавала кои полети отменят най-често. Другият вариант е да купиш билети с флекс и след време да смениш полета с желан. https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/wizz-uslugi/wizz-flex

Би трябвало да е така, но при мен възстановиха кредита със срок две години от датата на покупка на билета. Не деня на полета или деня на отмяната. Отначало пишеше, че възстановеният кредит е безсрочен, после промениха валидността, без дори да ме уведомят. Правят си каквото им скимне.
Виж целия пост
# 571
Да, ама eruseva не е уточнила от кога й е този кредит, може да не е от тазгодишните връщания.
Виж целия пост
# 572
Показала е скрийншот, на 23.10.2020 е преведен, с валидност до 20.01.2021.

Иначе аз коментирам подчертаното в цитата, че при тяхна вина кредитът е безсрочен. Промениха ми разписанието, отмених полета, върнаха кредита, който отначало беше безсрочен, после промениха валидността му, без да ме уведомят.
Виж целия пост
# 573
Показала е скрийншот, на 23.10.2020 е преведен, с валидност до 20.01.2021.

Иначе аз коментирам подчертаното в цитата, че при тяхна вина кредитът е безсрочен. Промениха ми разписанието, отмених полета, върнаха кредита, който отначало беше безсрочен, после промениха валидността му, без да ме уведомят.
Аз затова сложих едно "май" преди твърдението. Преди беше безсрочно. После в темата четох, че тихомълком са променили срока на върнатите кредити.
Виж целия пост
# 574
Да, тихомълком.
Разбирам, че хич не им е розово положението последната година, но можеха поне един и-мейл да пратят.
През ден-два ми пращат всевъзможни реклами и промоции, а за срока на кредита - нито дума.
Виж целия пост
# 575
Момичета, от WIZZ ли да си купя застраховка или не си струва? Досега съм купувала билет без застраховка и после си купувам отделно, но с този Ковид сета не знам кое е по-удачно? Ще пътувам до Женева.
Виж целия пост
# 576
Можеш да вземеш и билети с флекс. Тях можеш да отменяш и променяш до три часа преди полета, ако не се лъжа. Лошото е, че възстановяват само в кредити към профила ти и можеш да ги ползваш само ако и ти си в резервацията. Цената на флекса май също не се възстановява.
Виж целия пост
# 577
Просто прочети какво предлага застраховката на Уиз и какво другата... Аз лично застраховки винаги съм купувал отделно.
Иначе не мисля, че ковида има значение.
Флекс е добра възможност, с него можете и да си смените билета за друга дата и дестинация, при което флекса си остава активен, ако просто откажете билета ви се удържа цената на флекса (това е цената на услугата).
Виж целия пост
# 578
Здравейте! След дълго очакване да ми възстановят сума за отмемен полет, пуснах жалба и отговорът беше, че парите са ми възстановени. По сметката ми обаче ги няма. Пише, че ако не ги виждам по сметката си, да се свържа с банката. Ходих до банката, там също не виждат превод. Имате ли идея какво мога да направя?
Виж целия пост
# 579
Пишете пак на Уиз, че не сте получили абсолютно нищо по сметката си и че от банката са потвърдили, че нямате входящ превод.
Доста хора се оплакаха от подобно отношение, много грозно от страна на Уиз.
Виж целия пост
# 580
Споделям същото преиграване от тяхна страна , вероятно wizz air кораба потъва от там действията и похватите с който си служат са  продиктувани от едничкото им безсилие  да бъдат коректни на фона на конкурента им Ryanair който се изплати в разумни срокове и без нуждата да ги подръчквам ....
Виж целия пост
# 581
На мен ми върнаха парите след сигнала/жалбата, около 2-3 седмици, след като писах.
Тъпо е да трябва да им пишеш, за да се задействат, ама поне работи.
Виж целия пост
# 582
При втора такава жалба през профила си   , все още чакам ... като тъпото им обяснение е „ сумата е подадена за превод по посочената банкова сметка“ ....
Виж целия пост
# 583
Благодаря за информацията. Ще продължа да се жалвам. Освен да изискам някакъв документ, който удостоверява, че са ми ги превели. Ако наистина е така, поне да знам на коя дата се е случило, номер на транзакцията.. Знам ли..
Виж целия пост
# 584
Момичета, каква е процедурата по отменен полет ?
Пише ми това : Вашите опции са следните: да направите повторна резервация на вашия полет или да заявите възстановяване на сума.
Как така повторна резервация за същия полет, щом той е отменен? Никога не съм се сблъсквала с такъв казус и нямам идея какво да правя.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия