Пазаруване от Aliexpress.com 59

  • 31 891
  • 736
# 315
Здравейте!
Няма да чета всичко назад, пиша, пък ако някой има желание, да ми отговори Simple Smile
Вече две пратки от Алиекспрес ми идват половинчати Sad

Две кърпи поръчах хавлиени Mrs и Mr - за младоженци.
Дойде едната. Писах МИЛИОНИ пъти на продавача, досажадах му, но така и не ми изпрати втората.

Друг продавач не ми изпрати 5-6 артикула.
Поръчах няколко артикула и си ги платих всичките. Получих само едни тъпи червила. Толкоз. Пиша му всяка седмица, но ме отрязват. Минаха 7-8 месеца вече. Sad

Най-гадното е, че не ми дават да напиша коментар. Като съм пазарувала от тези продавачи, не трябва ли да ми е активирана опцията да публикувам коментар?
АЗ още не съм написала, че съм получила пратката, защото не съм, но понеже е минало време, изключили са ми опцията да поискам рефънд.

Честно казано, разочарована съм. Нямам на кого да се оплача, нямам и как да им друсна един як коментар, та да четат там хората. Не мога да си поискам парите, нито да ги накарам да си ми пратят стоката.

Не знам за вас, аз съм много разочарована.
Виж целия пост
# 316
Здравейте!
Няма да чета всичко назад, пиша, пък ако някой има желание, да ми отговори Simple Smile
Вече две пратки от Алиекспрес ми идват половинчати Sad

Две кърпи поръчах хавлиени Mrs и Mr - за младоженци.
Дойде едната. Писах МИЛИОНИ пъти на продавача, досажадах му, но така и не ми изпрати втората.

Друг продавач не ми изпрати 5-6 артикула.
Поръчах няколко артикула и си ги платих всичките. Получих само едни тъпи червила. Толкоз. Пиша му всяка седмица, но ме отрязват. Минаха 7-8 месеца вече. Sad

Най-гадното е, че не ми дават да напиша коментар. Като съм пазарувала от тези продавачи, не трябва ли да ми е активирана опцията да публикувам коментар?
АЗ още не съм написала, че съм получила пратката, защото не съм, но понеже е минало време, изключили са ми опцията да поискам рефънд.

Честно казано, разочарована съм. Нямам на кого да се оплача, нямам и как да им друсна един як коментар, та да четат там хората. Не мога да си поискам парите, нито да ги накарам да си ми пратят стоката.

Не знам за вас, аз съм много разочарована.
Отвори ли диспут за неполучената стока?
Виж целия пост
# 317
да аз ако искам 2 бройки, поръчвам едното от един, а другото от друг продавач, защото и на мен са ми въртяли такива номера
Виж целия пост
# 318
да аз ако искам 2 бройки, поръчвам едното от един, а другото от друг продавач, защото и на мен са ми въртяли такива номера

Според ММ пратките се бавят най-много в българските митници и вероятно там ги отварят и изчезват част от артикулите. Защото продавачите ми отговориха няколко пъти, че са пратили всичко и после ме отрязаха и спряха да ми пишат.

Нямам опция за диспут, тъй като е минало време.Нищо не мога да избера. Нищо.

Към дамите, които питаха: Понеже пратките се бавят сега, заради КОВИД-19, те продавачите ми писаха още тогава съобщения, че пратките ще дойдат по-късно. Така и стана (само дето не ги получих пълни). И точно докато чаках да дойдат, този период, който имам да пусна диспут и т.н. изтече и в крайна сметка - каквото получиш, това е.

Пак са ми писали да си проверим в пощата. Ми ходи мъжът ми няколко пъти - няма нищо (пратките идват на негово име, че регистрацията е негова). Аз не търся помощ в момента, не съм си и помисляла, че искам да ми се помага. Опит споделям. Като не мога да го споделя на сайта им, пиша ви тук - на вас.
Виж целия пост
# 319
Няма такова нещо, срокът за диспут е 15 дни СЛЕД реалното получаване на пратката.
За друг път да знаете:

1. Особено на по-скъпи пратки се прави видеоклип при отварянето, за всеки случай.
2. Не се контактува с продавача, а директно с АЕ, ако искате коректно отношение.
3. Ако има липси, дължащи се на нашите пощи (което не е доказано, може и китаецът да шмекерува, не ги защитавайте на всяка цена), китаецът си има застраховка на пратката, тя ще му покрие загубите, той или АЕ да се оправя с пощите. Вие имате отношения с АЕ и толкова.

Проследими ли са пратките?
Виж целия пост
# 320
galaBG, когато пратките ти се бавят имаш опция да поискаш да се продължи времето за получаване. Аз за една пратка 2 пъти по 20 дена удължавах времето и най на края я получих. А ако не ми продължат времето, един ден преди да изтече срока пускам диспут и това е. Така поне парите си връщам. Но за 5 години пазарене от Алито само 1 или 2 пратки не ми пристигнаха, а 200 и отгоре си пристигнаха.
Виж целия пост
# 321
Има ли шанс да се хване нещо от офертите Quick steals, или са само за зарибявка...?
Виж целия пост
# 322
Никаква. Обикновено се изкупуват от ботове.
Виж целия пост
# 323
Аз до сега не съм имала случай да не ми дойде пратка. Имала съм забавяне и удължавах срока. Но аз не поръчвам големи скъпи неща, обикновено лакове за нокти, бижута, нещо за кухнята... дребни неща общо взето
Виж целия пост
# 324
Ох айде сега едно и също. Не ви ща нито забавянията нито удължаванията. Който иска да чака 100 дена вместо 10. Който иска да му прибират 4.80 за пратки от 20 цента. Аз се отървах и от това и от държавата. Щом 3 милиона са се отървали от държавата, а още 2 милиона поръчват до чужбина аз по-точно атестат за ситуацията не виждам. Простичка справка 50 000 пакета месечно. Население 8 милиона 3 в чужбина т.е. 5 милиона. Пада се по 1 пакет месечно на 100 човека. Като се има в предвид, че всеки втори (да не казвам всеки първи) поръчва редовно е до къде мислите си поръчват доставката. Хайде чакайте ги щом искате и по 120 дена.
Виж целия пост
# 325
Скрит текст:
Dear Mariyana Marinova,

The dispute (order id: 8016972428623476 ) has been closed today and we have made a mediation. You can log in to <http://trade.aliexpress.com/issue/issueDetail.htm?issueId=7100159185093476> to check the details.

The package has accurately delivered to buyer's address. Hope you can check with shipping company to check the package location and confirm your family members or neighbors if they signed the package in the name of you. Under this condition, we will release the full payment to the seller. We apologize for any inconvenience caused. Your understanding will be highly appreciated.

Problems with the order   Judgement from AE   Invalid Reason
Purchase Protection is running out, but package is still in transit   Invalid   The tracking information shows that the package has arrived at your local post office and waited for your collection. We warmly suggest that you can contact the shipping company Customer Care Center and you will get this package as soon as possible. If the package not in good condition/ goods shortage, you are suggested go to 'Dispute Detail' -- Check 'Dispute Reason-- Click 'Update Reason' to update your reason for filing a dispute.

Package Information
Cainiao Super Economy Global   LVS10060000027388578   Pick Up
Final resolution: Full Payment Release

Reminder: Normally buyer will receive the refund in 3-20 business days.

Please spare a few minutes to provide feedback on the service I have provided. We strive on improving our performance consistently, and feedback ratings help us evaluate our performance further.

Thank you for your cooperation and support, and hope you have a great experience shopping with AliExpress. Your understanding and cooperation will be appreciated.


Best regards,

AliExpress Case Management Team

Ето това ми дойде като съобщение след приключването на диспута. Обаче - при проследяването, което направих аз, пратката ми е в белгийските пощи от доооста време. Питам се  как тези от Али разбраха, че е в моята пощенска станция. Ходих да питам и там, но няма нищо пристигнало на мое име. Какво правя сега? Явно ще се простя с парите, които не са много, но пратката беше за подарък, дълго чакан от детето ми.
Виж целия пост
# 326
И аз с въпрос 😊 водя един спор, по който имаше 2 варианта за решение от АЕ, пълен refund с връщане на стоката и частичен без връщане, аз приех решението на Алиекспрес за частичен refund без връщане на стоката, а продавачът прие този с връщане и сега пише, че се чака продавачът да приеме решението ми, ако той не го приеме какво става?
Виж целия пост
# 327
Мариана, ето от тук се вижда, че пратката е дошла в Бг.
https://t.17track.net/bg#nums=LVS10060000027388578
А какво е станало в Бг. пощи само можем да гадаем.
Виж целия пост
# 328
Аз имам една пратка, която от 20 дена стои на Arrived at destination country, ама нямам нищо от пощата Sad

Скрит текст:


Това значи ли, че е на митницата? И на митницата ще ме уведомят ли по някакъв начин, или да ходя да си я търся?
Виж целия пост
# 329
И аз с въпрос 😊 водя един спор, по който имаше 2 варианта за решение от АЕ, пълен refund с връщане на стоката и частичен без връщане, аз приех решението на Алиекспрес за частичен refund без връщане на стоката, а продавачът прие този с връщане и сега пише, че се чака продавачът да приеме решението ми, ако той не го приеме какво става?
алито ще реши, най вероятно търговеца ще се съгласи на частично връщане, просто иска да мине още време, може пък да мръдне от където е
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия