Пазаруване от Aliexpress.com 59

  • 31 961
  • 736
# 270
Има тема за лакове и маникюр и си е цяла наука. Не поръчвайте комплект, тъй като част от нещата няма да са ОК. Проучете повече и ще се ориентирате. Поръчайте добра лампа, цветове, разни инструменти и материали за декорация отделно в няколко пратки. База и топ най-добре изберете качествени.
Виж целия пост
# 271
Вили ,аз поръчвам само продукти за маникюр, лакове, декорации и т.н лампа купих от тук ,не исках да я взимам от Али понеже не е сигурно как ще дойде, за останалото не съм имала проблем.
Успех!
Виж целия пост
# 272
Аз си поръчах една лампа, та да видя какво ще пристигне. От Франция е, предполагам няма да има проблем с получаването. Само че никъде не мога да я проследя.
Виж целия пост
# 273
База и топ задължително качествени-не от Али, абсолютно всичко друго за геллак,гел за изграждане, акрилна пудра и тн ми е от Али и съм много доволна,включително лампите.Сега съм поръчала ел.пила и треперя дали ще пристигне-имам тракинг и на него излиза,че последно е излетяла на 17ти септември от Китай и оттогава нищо.
Виж целия пост
# 274
за лаковете , мисля че течности в самолет не се превозват, комплекти с самолетен транспорт вероятно ще ги спрат на митница
Виж целия пост
# 275
за лаковете , мисля че течности в самолет не се превозват, комплекти с самолетен транспорт вероятно ще ги спрат на митница
Имам поне 10 лака от АЕ и дойдоха живи и здрави. С какво са ги превозвали - нямам идея. И лампата ми е оттам, всъщност се оказа ,че я изпращат от склад в Естония.
Виж целия пост
# 276
Здравейте, поръчах си нещо на 18.09. пише, че е изпратено, но не мърда на никъде. Така ли трябва да е ?
Виж целия пост
# 277
Здравейте, поръчах си нещо на 18.09. пише, че е изпратено, но не мърда на никъде. Така ли трябва да е ?
Не. Имате брояч на времето за доставка. Започва от 90 дена. Когато стане 84 пишете на продавача да прати снимка на проследявнето и питате някъде където могат да ви кажат дали е нормална или е от фалшив сайт. Стане ли 79 или по-малко дни можете да пускате диспут по причина липса на проследяване. Още едно допълнение - без значение е датата на поръчката. Може да поръчате нещо което е т.н. "преордер" и продавача го праща когато събере достатъчно поръчки. От значение е само кога е отбеязано в али изпращането на стоката. Това може да се разбере по броя дни оставащи в брояча от страницата на поръчката.
Виж целия пост
# 278
на някои номера и на мен не ми отразява, все пак след 10 дена ще е канселират, има и други сайтове за следене
https://www.17track.net/bg
Виж целия пост
# 279
Здравейте, поръчах си нещо на 18.09. пише, че е изпратено, но не мърда на никъде. Така ли трябва да е ?
Не. Имате брояч на времето за доставка. Започва от 90 дена. Когато стане 84 пишете на продавача да прати снимка на проследявнето и питате някъде където могат да ви кажат дали е нормална или е от фалшив сайт. Стане ли 79 или по-малко дни можете да пускате диспут по причина липса на проследяване. Още едно допълнение - без значение е датата на поръчката. Може да поръчате нещо което е т.н. "преордер" и продавача го праща когато събере достатъчно поръчки. От значение е само кога е отбеязано в али изпращането на стоката. Това може да се разбере по броя дни оставащи в брояча от страницата на поръчката.
Благодаря 🙂
Виж целия пост
# 280
Здравейте, за първи път пазарувам от АлиЕкспрес. Направих няколко поръчки, но на съобщението за потвърждение,че поръчката е шипната - на една от поръчките без да искам натиснах потвърдителния бутон и сега излиза,че поръчката е финализирана и пристигнала (поръчката е направена на 11.10). Писах за проблема в чата за помощ -ЕВА - отговор няма. Съответно писах на продавача,да поправят статуса - още не е прочел съобщението. Направих и диспут с причина, че защитата на покупката тече, но пратката е все още в процес на транспортиране. Надявам се в крайна сметка да ми пристигне пратката. Някой друг сблъквал ли се е със този казус, как протече разрешаването?
Виж целия пост
# 281
С роботчето Ева си е чат и е трябвало веднага да ти отговори. Продавача не може да промени статуса. Случвало ми се е погрешка да финализирам поръчката, но нищо не можеше друго да се направи освен да се чака. Надявам се да я получиш. Аз до сега от над 200 поръчки имам само две неполучени и то за по долар два.
Виж целия пост
# 282
Здравейте, имам нужда от съвет. В сайта за проследяване http://parcelsapp.com/en/tracking/RV220334269CN
Пише, че пратката ми е пристигнала на 01.10, но от Български пощи така и не ми я доставят, имах и други пратки, които след като в този сайт изпише, че са доставени до 2 дни получавам смс от български пощи и си ги взимам, вече няколко пъти проверявам за тази 'липсващата' и все я няма и нямат информация. Дайте и съвет какво да правя Sad пратката започва с LVS
Виж целия пост
# 283
Чакаш. Ще дойде.
Виж целия пост
# 284
Здравейте, имам нужда от съвет. В сайта за проследяване http://parcelsapp.com/en/tracking/RV220334269CN
Пише, че пратката ми е пристигнала на 01.10, но от Български пощи така и не ми я доставят, имах и други пратки, които след като в този сайт изпише, че са доставени до 2 дни получавам смс от български пощи и си ги взимам, вече няколко пъти проверявам за тази 'липсващата' и все я няма и нямат информация. Дайте и съвет какво да правя Sad пратката започва с LVS

Тука се проверяват LVS :
http://www.bpost2.be/bpostinternational/track_trace/find.php

В БГ е на подчертаното :
Скрит текст:
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия