били ли сте подведени от някоя банка?

  • 2 759
  • 41
# 30
Ами явно е до служител...
Аз пък съм доволна от пощенска - даже ако трябва да съм коректна ни връчиха договора и ни оставиха половин час насаме да го четем. Имаше на гърба схема за погасяване за месеци но нямаше клаузи със ситен шрифт. Мацката три пъти ме пита дали имам въпроси.
Знаех какви документи ми трябват, занесох ги нямаше грижа.
Е връщам двойно, но бях предупредена преди да подадем молба. Пък и го очаквах ... като не ми стигат парите, ще плащам къде ще ходя.
Засега не съм имала проблеми - да чукна на дърво.
Виж целия пост
# 31
Не сме доволни от кредитната карта  Euroline.
Имам чувството, че е направена така, че цял живот все нещо им дължиш - няма изплащане!
Виж целия пост
# 32
Аз съм теглила кредит от Хеброс и съм дволна. Обясняват с подробности всичко. Колко теглиш, от тях колко ти дават, колко си удържат, колко време ще изплащаш и т.н. Моят приятел беше телгил от Експресбанк, еее ужас, то много лихви, много нещо. Година по-късно телги от ДКС, върна си кредита в Експресбанк и сега му е мирна главата. Но все пак при всяка банка има разлика в условията, не че не съм съгласна с мнението, че винаги те са на кяр Simple Smile
Виж целия пост
# 33
Аз също се разочаровах от Пощенска. За предоговаряне измислиха 1% лихва в/у остатъчната сума (което не фигурира никъде в договора). И това ми го заявяват година по-късно. Ама нали са отнесли 100,000 лв глоба, та се чудят откъде да избият: http://lex.bg/news.php?lang=bg&id=4517
Виж целия пост
# 34
Е поне хубава глоба са им треснали!
Виж целия пост
# 35
От близо две-три години ползвам услугите на




Доволна съм Peace - точни са, изчерпателни в обясненията, не съм имала проблеми. Наскоро моя близка тегли жилищен кредит от тях - мина без "усложнения". Но иначе е вярно - с банките трябва много да се внимава. Naughty
А, да, за Пощенска банка - съвсем наскоро приятелка на майка ми кандидатства за кредит при тях, малка сума. Не благоволиха да й се обадят в срока, който бяха определили, а накрая й отказаха под предлог, че има вече издадена карта Euroline и няма достатъчен доход...И това е прословутият им Бърз кредит = безкрайно чакане с "прекрасен" резултат. ooooh!
Виж целия пост
# 36
като чета ми настръхва косата. все пак това са банки и много ясно, че трябва да печелят, но не би трябвало да прилагат такива кокошкарски методи.  Close
мен лично ме мотаха в биохим доста време и уж беше по оферта за фирмата /която чаках около месец и половина/, а едно от основните условия се оказа, че няма да важи за мен, не разбрах точно защо, но едно от обясненията беше, че съм "била много млада"  Confused и ако знаех по-рано, че ще стане така можеше да си подготвя по-отрано нещата, а не да се мотам още 1 месец.
Виж целия пост
# 37
Подлъгахме се да си купим мобилен телефон на изплащане за 1 год.без оскъпяване.
За целта ни издадоха кредитна карта,на която таксата й за обслужване за 1 год. е 50лв. Това,обаче никой не ни го каза. Телефона струваше 350.

Това го пише в договора за самата кредитна карта. Освен това всички карти имат годишна такса, само размера е различен, обикновенно от 25 до 50 лв. Дори и дебитните карти имат такава такса, само че при тях може и да е на месечна база. Не мисля че това е точно подлъгване.
Виж целия пост
# 38
Не, баща ми работи в банка и се консултирам винаги с него.
Виж целия пост
# 39
За банка като се сетя ми настръхва косата! smile3511
Виж целия пост
# 40
Ами явно е до служител...
Като такъв служител се опитвам да бъда коректна с клиентите си, защото те са най-добрата реклама на всяка банка. Мога да се похваля, че клиентите, които срещам по улицата/защото още съм в майчинството/ се надяват по-скоро да се върна на работа. Вярно е, че банките винаги печелят, ама не е ли така и в магазина, и на пазара..... Винаги съветвам приятели, познати, че и клиенти/дано не ме разберат шефовете smile3505/ да проверят поне на още две - три места какви са условията. То е като да си купиш  нещо по-голямо. Не се бухаш в първия магазин, а проучваш нещата newsm10. Същото се отнася и за стоките с уж 0% лихва. ЧЕТЕТЕ ДРЕБНИЯ ШРИФТ!!!!!!!!!
Виж целия пост
# 41
Ами явно е до служител...
Като такъв служител се опитвам да бъда коректна с клиентите си, защото те са най-добрата реклама на всяка банка. Мога да се похваля, че клиентите, които срещам по улицата/защото още съм в майчинството/ се надяват по-скоро да се върна на работа. Вярно е, че банките винаги печелят, ама не е ли така и в магазина, и на пазара..... Винаги съветвам приятели, познати, че и клиенти/дано не ме разберат шефовете smile3505/ да проверят поне на още две - три места какви са условията. То е като да си купиш  нещо по-голямо. Не се бухаш в първия магазин, а проучваш нещата newsm10. Същото се отнася и за стоките с уж 0% лихва. ЧЕТЕТЕ ДРЕБНИЯ ШРИФТ!!!!!!!!!

 newsm10

Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия