Дистанционно обучение за учениците-Teмa 4

  • 19 662
  • 770
# 330
Аз също държа децата да се върнат на у-ще. От кои типажи родители съм, не се наемам да спекулирам, но смятам, че децата заслужават да се обучават.
Виж целия пост
# 331
И тази майка в условията на ДО ще обучава детето си?

В условията на ДО се предполага, че учителите обучават децата.

Между другото като гледам във Фейсбук грамотността на коментиращите, си мисля, че и присъствената форма не е дала много резултат.
Виж целия пост
# 332
Аз също държа децата да се върнат на у-ще. От кои типажи родители съм, не се наемам да спекулирам, но смятам, че децата заслужават да се обучават.
Ти не беше в Бг, нали? Ако виждах някакви огромни ползи от училището тук, и аз щях да настоявам за присъствено. И да не виждам, ако го направят по безопасно - на малки групи, разделени потоци - пак бих го пратила. Но съотношението полза/риск в момента не ми допада, ама изобщо.
Виж целия пост
# 333
И тази майка в условията на ДО ще обучава детето си?


Боже опази. Grinning
Може би трябва родителите, а не децата да минават входящите нива... и под определен бал за децата задължително да бъде осигурявана някаква форма на присъствено обучение... Grinning
Виж целия пост
# 334
Що, присъствено с фуния ли наливат, или?
Виж целия пост
# 335
Аз също държа децата да се върнат на у-ще. От кои типажи родители съм, не се наемам да спекулирам, но смятам, че децата заслужават да се обучават.
Ти не беше в Бг, нали? Ако виждах някакви огромни ползи от училището тук, и аз щях да настоявам за присъствено. И да не виждам, ако го направят по безопасно - на малки групи, разделени потоци - пак бих го пратила. Но съотношението полза/риск в момента не ми допада, ама изобщо.
Да, не съм в България.
Но навсякъде децата имат правото на безплатно образование.
Виж целия пост
# 336
Нормално е родителите от най-засегнатите браншове да застъпват присъственото обучение, защото и те плащат сметки и хранят деца, а държавата доказа, че мисли за тях само на думи, не и на дела.
Въпреки двете ми.висши образования и 20-те години стаж в педагогическата сфера аз не се наемам да обучавам двете деца ДО, защото и при онлайн часове има нужда от моята помощ много повече отколкото, ако детето е присъствено на училище. Да не говорим, ме когато е присъствена има достъп и до специалисти - ресурсен, специалист по дислексия, психолог. Е, няма как да съм всичко накуп и пълноценно да ги заместя. В същото време, да ще бъде засегната работата ми. Единствен родител не може да си позволи да остане наизвестно колко дълго неплатен отпуск, нито да обучава две деца вкъщи и да ходи някъде на работа. Несъвместими са.
Странно, ама дори хора с частен бизнес, когато записваха бъдещите осмокласници изразяваха недоволство от качеството на ДО и надежда наесен децата да са присъствено обучение. Става въпрос за ученици от града, обгрижени, съзнателни и постигнали много добър успех. Защо ли?
Виж целия пост
# 337
Мама Ру, защото за сефте виждат как преподават учителите. Има много родители, които нямат никаква идея какво се случва в училище - в класни стаи, в коридори. Някои съзнателно си затварят очите и се стараят да не забелязват, защото нямат избор. При дистанционното нямаше как да не забележат. С малки изключения учителите, които полагат усилия и си вършат добре работата при присъствено, бързо се окопитиха и си я вършеха добре и дистанционно.
Виж целия пост
# 338
Същото може да се каже и за учениците. Някои родители видяха как децата им са се държали в час. По мое мнение разсеяните деца в ДО са си такива и в присъствена форма. Поне в нашия клас беше така.
Виж целия пост
# 339
Аз също държа децата да се върнат на у-ще. От кои типажи родители съм, не се наемам да спекулирам, но смятам, че децата заслужават да се обучават.
Ти не беше в Бг, нали? Ако виждах някакви огромни ползи от училището тук, и аз щях да настоявам за присъствено. И да не виждам, ако го направят по безопасно - на малки групи, разделени потоци - пак бих го пратила. Но съотношението полза/риск в момента не ми допада, ама изобщо.
Да, не съм в България.
Но навсякъде децата имат правото на безплатно образование.

Не си въобразявайте, че образованието в България  е "безплатно".  След 5 клас масово се плащат уроци .
Виж целия пост
# 340
Много и различни мнения, обаче върху следното не може да се спори-ДО не е равно на некачествено обучение. Ако някъде се е оказало некачествено, то не е защото в същността си е неприсъствено, а защото самите учители са го направили такова.
Отдавна съществуват онлайн обучения, конферентни връзки в работата на много фирми и институции. Мислите ли, че са с по-ниско качество от контактите на живо.
Аз не държа на ДО, но държа да се преобърнат училищните стандарти за хигиена и дистанция, което е трудно осъществимо. Докато е така, предпочитам ДО.
А по въпроса за "МОЛА", защото в не една тема се споменава-най-продължителното присъствие на сина ми в МОЛ е малко преди 15 септември, когато го оборудвам с якета, обувки, панталони, анцузи за физическо. С това приключваме посещението до следващия  септември, инцидентно за нещо ходим още 1,2 пъти в годината. На кино-веднъж на 2-3 години. За него няма нищо привлекателно в "институцията" МОЛ.., така че точно от там особена опасност няма.
Виж целия пост
# 341
Много и различни мнения, обаче върху следното не може да се спори-ДО не е равно на некачествено обучение. Ако някъде се е оказало некачествено, то не е защото в същността си е неприсъствено, а защото самите учители са го направили такова.


Аз подозирам, че същите тези учители, които не се справиха с ДО, не се справят добре и с присъственото, но това не може да се види.
Виж целия пост
# 342
Два основни проблема имаше с ДО. Първо, то се случи в момент на сериозна световна криза, която постави на изпитание всички на психично ниво. Никога не сме се сблъсквали със ситуация на непознат вирус, който подпали цяла Европа и света, а живи свидетели на пандемията с испанския грип вече няма. Второ, при нас всичко беше абсолютно неясно откъм въвеждането на самото ДО - нито техника, нито организация, нито обучение на учителите, нито опит, нито нищо. Учителите се оправяха кой както може, родителите също кой както може. При тези два фактора дори е чудо, че имаше положителни резултати и те се дължат изцяло на учителите и на родителите, които подходиха отговорно, с цената на почти денонощна работа.

В момента може би болшинството родители и учители изпитват ужас от ДО именно поради негативния опит от хаоса, в който бяха поставени, а кой иска да се връща към нещо, което го е напрегнало до ръба на скъсването! Това е чисто защитна реакция, нормално е. Но с времето все повече хора ще се концентрират върху анализа на ситуацията малко от дистанцията на времето и ако се наложи отново ДО вече нещата ще стоят по много по-добър начин, натрупаният опит и автоматизирането на някои похвати дори чисто технически и организационно ще свалят напрежението. Нещата не са чак толкова зле, колкото ни се струва в момента, просто отношението е реакция на стресовата ситуация през пролетта неприятното усещане на принуда и безизходица от пролетта. Психически имаме два варианта - или се поддаваме и запазваме негативната емоция и като резултат всячески се опитваме да избегнем връщането в подобна ситуация и опит, или по някакъв начин прекрачваме през негативното усещане от миналия опит и търсим вътрешни начини и рационални сценарии за справяне в нова ситуация на ДО. Нещо като със зор да минеш първото ниво на една игра, много да ти е неприятно, че на второ ниво пак ще е гадно, обаче искаш да го минеш това ниво и се престрашаваш, колкото и да те бият лошите там.
Виж целия пост
# 343
Искам да попитам дали някой знае какъв би бил начина да поставим на дневен ред въпроса за ЛПК, които всяка година се издават от ЛЛ в началото на учебната година и да предложим тази година поне това безумие да отпадне по изключение?

Ние говорихме с личната, покани ни през август да идем.
Виж целия пост
# 344
зелено човече, благодаря! Аз по-скоро имах предвид на ниво МОН/МЗ да се постави въпроса да отпадне за тази година.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия