Строеж - къде, как, колко? Тема за взаимопомощ 35

  • 22 329
  • 742
# 285
На мен ми е странно защо прозорците са ви долепени до колоните... При нас ще се подлепя 15 см тухла.

При нас няма напукано, но от снимката ти не виждам тези ивици. Ето при нас как е.

Виж целия пост
# 286
На мен ми е странно защо прозорците са ви долепени до колоните... При нас ще се подлепя 15 см тухла.

При нас няма напукано, но от снимката ти не виждам тези ивици. Ето при нас как е.


Ето тези бяло-кремави ивици. Обградила съм с оранжево. Иначе прозорците навсякъде са залепени за втората плоча. Може би е така по проект. Не знам има ли значение. 2.60 е  височината до тавана.
Виж целия пост
# 287
За мен ,ивиците са от пукнатини,между които е влязла вода.Асо армировката е изпълнена читово,не мисля че е кой знае какъв проблем.
Прозорците,опрени в бетонената греда, не са проблем ако има читава изолация и са изнесени или на външен ръб.При нас са по същия начин,но пред тях целия бетон е покрит с 32см стиропор
В случая обаче,ако са по средата на отвора,отгоре ще може да се сложи само 3-4 см изолация ,което не е много добре.Но ние с Драго си мислим,че всички гонят енергоефективност.
Важно е да сте запушили  с пяна всички процепи между тухлите,които се виждат.
Чистенето на вароциментова мазилка не е лесно.Ако сте си оставили лепенките по прозорците и нямате аполайстна,с макетно ножче режете по ръба между дограмата и стената и отлепяте лепенката.Наклепванията по прозорците трабва да се накиснат иначе ще се надраскат при търкане от камъчетата в мазилката.
Виж целия пост
# 288
При нас на пода на саморазливната има подобна шарка, но няма пукнатина, просто е като шарка в сиво. Разгледайте за конденз и маркирайте шарката, следете дали става по-голяма.

Като заговорихте за прозорци, има ли някакви професионални препарати за по-лесно почистване на прозорци пвц?
Виж целия пост
# 289
За мен ,ивиците са от пукнатини,между които е влязла вода.Асо армировката е изпълнена читово,не мисля че е кой знае какъв проблем.
Прозорците,опрени в бетонената греда, не са проблем ако има читава изолация и са изнесени или на външен ръб.При нас са по същия начин,но пред тях целия бетон е покрит с 32см стиропор
В случая обаче,ако са по средата на отвора,отгоре ще може да се сложи само 3-4 см изолация ,което не е много добре.Но ние с Драго си мислим,че всички гонят енергоефективност.
Важно е да сте запушили  с пяна всички процепи между тухлите,които се виждат.
Чистенето на вароциментова мазилка не е лесно.Ако сте си оставили лепенките по прозорците и нямате аполайстна,с макетно ножче режете по ръба между дограмата и стената и отлепяте лепенката.Наклепванията по прозорците трабва да се накиснат иначе ще се надраскат при търкане от камъчетата в мазилката.
Исках да те питам за пукнатините между тухлите, защо се запушват с пяна. По принцип външно и вътрешно на къщата, където има тухли, ще има мазилки и шпаловки, в този случай, има ли нужда от пяна? Включително ще правим хастар преди външната изолация.. Иначе сега не се вижда над плочата в подпокривното пространство да е текло, но 5-6 часа след като я изляха преди месеци се изля пороен дъжд, освен оттогава да са станали тези ивици...
Виж целия пост
# 290
Като заговорихте за прозорци, има ли някакви професионални препарати за по-лесно почистване на прозорци пвц?
В Англия ползвахме препарат за ПВЦ.Не си спомням дали е точно тази марка,но ето



Всякакви петна чистеше.

silvi,дупките се запушват,защото там циркулира въздух.Вътрешната и външната мазилка не са изолатор,но тухлата и изолацията -да.Представи си,че се отоплявате и на местата ,където имате процепи топлината ще достига веднага до изолацията,няма да нагрява тухлата.По тази логика нямаше да запенват и процепа между дограмата и тухлата,нали така и така ще го обръщат и измазват.Отделно хастарната външна  мазилка за мен не е плюс-ако си мислите,че циментът и смесите му са изолатор-не са.
Другият минус на незапълнените дупките е,че много рядко майсторите на изолация лепят всичко на рамка и запенват старателно фугите.В резултат ,се получават въздушни джобове зад изолацията там въздуха циркулира,изолацията намалява ефективността си,а при такива дупки в тухлите,смятайте ,че директно студеният въздух е достигнал до вътрешната ви мазилка.
Виж целия пост
# 291
И нашите са запълнени с пяна и аз така знам. При нас има още за запълване, но горе долу така изглежда.
Виж целия пост
# 292
Като заговорихте за прозорци, има ли някакви професионални препарати за по-лесно почистване на прозорци пвц?
В Англия ползвахме препарат за ПВЦ.Не си спомням дали е точно тази марка,но ето



Всякакви петна чистеше.

silvi,дупките се запушват,защото там циркулира въздух.Вътрешната и външната мазилка не са изолатор,но тухлата и изолацията -да.Представи си,че се отоплявате и на местата ,където имате процепи топлината ще достига веднага до изолацията,няма да нагрява тухлата.По тази логика нямаше да запенват и процепа между дограмата и тухлата,нали така и така ще го обръщат и измазват.Отделно хастарната външна  мазилка за мен не е плюс-ако си мислите,че циментът и смесите му са изолатор-не са.
Другият минус на незапълнените дупките е,че много рядко майсторите на изолация лепят всичко на рамка и запенват старателно фугите.В резултат ,се получават въздушни джобове зад изолацията там въздуха циркулира,изолацията намалява ефективността си,а при такива дупки в тухлите,смятайте ,че директно студеният въздух е достигнал до вътрешната ви мазилка.
Благодаря ти, не знаех за дупките. Мислех, че като ги запълним с мазилка външно и вътрешно въздухът няма да преминава. А и по принцип ако се запечата всичко не е ли по-голям риска от конденз като цяло.. Иначе има ли значение каква пяна ще купим и дали ще я поставяме външно или вътрешно...
Виж целия пост
# 293
Не мисля,че има значение каква е пяната и със сигурност няма значение дали ще е поставена отвън.Запенете хубаво и изрежете излишъка отвън.
Вароциментовата мазилка ,каквато разбрах,че правите,е доста по-паропропусклива от гипсовата.Ако стените са изпълнени  качествено-вътрешна мазилка,тухла,изолация(вата или стиропор),мазилка, парите(въздушните ,не книжните Simple Smile ) си преминават.Естествено,че трябва да се проветрява,водата от дишането не може да излезе ей  така...
Забравих да пиша за бетона-щом е валял дъжд от това е,не съм специалист,но не ми се струва притеснително.
Виж целия пост
# 294
Аз да разпитам за водното подово. Може ли някой да препоръча система и ако от някъде сами сте си снабдявали с материалите. Бригада може също, която работи и ако може цени за изпълнение. 60 лв на кв.м. ми идва скъпо за материали на Рехау.
Виж целия пост
# 295
Драго, ММ сам прави част от подовото, тъй като ни искаха подобна сума на кв метър. Система... Не съм сигурна, но на кратко - тръби Херц, върху фибран и отразяващо фолио на първия етаж, само върху фибран на втория. Навъртя ги " майстор" хванаха ги с МНОГО скоби ( разбирайте мнооооого) и ги подвърза майстора. Мога да разчитам за детайли за колекторите кутии, колектори и всички джаджи. Излезе ни доста по - евтино, а и едва ли при 50/60 лв оферта щяха да вкарат толкова тръба на квадратен метър. Колектори, материали и всичко си купувахме ние, майстор дойде само за кръговете и подвързията.
Виж целия пост
# 296
Вие на каква марка дограма се спряхте за вашите прозорци?
Виж целия пост
# 297
Драго, ММ сам прави част от подовото, тъй като ни искаха подобна сума на кв метър. Система... Не съм сигурна, но на кратко - тръби Херц, върху фибран и отразяващо фолио на първия етаж, само върху фибран на втория. Навъртя ги " майстор" хванаха ги с МНОГО скоби ( разбирайте мнооооого) и ги подвърза майстора. Мога да разчитам за детайли за колекторите кутии, колектори и всички джаджи. Излезе ни доста по - евтино, а и едва ли при 50/60 лв оферта щяха да вкарат толкова тръба на квадратен метър. Колектори, материали и всичко си купувахме ние, майстор дойде само за кръговете и подвързията.

skk007, дали има вариант да пуснеш линк към това, което сте взели като материали? Тръба от тази с кислородна бариера маркова за по-малко от 1,05 лв/л.м. не съм намерила.

H/I, ние за дограма се спряхме на Kommerling 88, надяваме се да се преборя и да сложим такава с алуминиева капачка в сиво отвън и да е бяла отвътре. Стъклопакетите ще са или 4-16-4-16-4, т.е. 44 мм или 6-14-4-14-6 с пластмасов дистанционер. Стъклата ще са или Saint Gobain или AGC, като позиция 1 и 3 са т.нар Ка-стъкла. Монтажът ще е с котви, мембрана от външната страна и долу ще монтираме транспоретен профил (ще имаме первази от камък). Нели в случая много ми помогна със съвети и насоки, за което съм ѝ страшно признателна Flowers Bouquet!
Виж целия пост
# 298
Всички читави марки имат нисък ,среден и висок клас дограми.
Мога да изброя тези марки,за чиито съм правила запитвания.Те са към по-високия ценови клас за ПВЦ.
Важно е да имат средно гумено уплътнение .
Най-добър структярно от всички ПВЦта е Рехау Генео.Той е хибрид от ПВЦ и фибростъкло.Малките прозорчета от профила нямат нужда от армировка.
Останалите ,които определям в един диапазон-ВЕКА(мисля МД беше профила),Кьомерлинг 88,Рехау Синего,Саламандър Блуеволюшън,за Шуко не съм търсила оферта.
Важно е да ви сложат хубава армировка(достатъчно дебела и оригинална за профила си),хубав обков.
Алуминиевага капачка е много хубаво нещо,ако искате бяла дограма вътре.
От алуминиевите дограми има много хубави и много скъпи.Единствено Етем Е75 с всичките уплътнения е добра като съотношение цена-качество.
За всичко друго Драго е писала.Концентрирайте се върху фирмата изпълнител,вида на стъклата и монтажът.
Виж целия пост
# 299
И аз се интересувам от подово.
На нас от фирма, която работи с Рехау ни казаха, че ще е в порядъка на 100лв на м2, но все още не съм получила офертата.

Някой дали е проучвал и охлаждане с панели на тавана подобни на подовото?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия