Какво регистрирате в Студиелинк - номер на карта или номер на сметка? Защото на българските карти не пише номер на сметка, а номер на карта, зад която стои сметка, ама това Ви го пише в договора и так е номера на сметката, или в електронното може да го видите номера.
Значи, трябва да проверите в банката - издател в БГдали се поддържа по тази СМЕТКА, свързана с тази карта,дали се поддържа услугата SDD (Sepa direct debit) мисля, че само Уникредит я предлагат тази услуга, но май е след изрично заявяване. Така че, на въпроса Ви, по - вероятно е да не стане.
Защото в случая давайки номера на сметката, презумпцията е че насрещния платежен агент - Унито, ще си изтегли сам дължимото, тоест ще трябва да е активирана оторизацията за директен дебит и трябва банката да е достъпна по СЕПА освен това, което не важи за всички български банки.
Друг е въпросът, че вероятно дадената сметка/карта е левова, а за плащане в евро (ако изобщо такова е възможно, заради описаното) банката ще Ви приложи трънския курс.
Ако не става, платете с банков превод, ще намерите сметката на Унивесритета и им изпратете платежния документ по мейла, че сте направили превода. Ще Ви струва толкова, колкото превод на левовата равностойност в България - 1-2 лева, като е важно задължително да посочите че искате таксите да са SHA или SLEV, тоест поделени. Иначе ще Ви чарджват много а при тази инструкция която Ви казвам, получателят няма да има такса, защото за него е превод в националната му валута, само Вие ще платите до 1 евро такса на българската банка.
Оправете си холандската карта и забравете за българските банки....
Същото важи и за мобилните оператори.
Не подписвайте договор за план с холанците - с предплатена карта е идеалния вариант, плащате си такса всеки месец. Имате ли договор, може после година да Ви теглят пари от сметката, няма оправия с тях, играх го.
За 15-20 евро имате до 15 ГБ нет и разговори и локални и международни достатъчно ( но, има ли нет, има и Вайбър и Уатс ъп, друго не Ви трябва).