Лидл 144 - Октомврийски новости

  • 139 387
  • 3 596
# 45
Според мен няма да има проблем четецът да приеме картата от хартия /ламинирано картонче с QR кода, стига да е в необходимия размер може би - като на телефона, но вероятно зависи какви указания ще дадат на служителите, дали те ще приемат този начин на маркиране.
Виж целия пост
# 46
Хората, които едва свързват двата края, дали биха се юрнали за плодово кисело мляко с 10 Ст по-евтино или за бутер кроасан от 50 гр на цената на половин хляб?

Това да, но пилешко филе на 5,99 за кг и още оферти ще има според мен.
Виж целия пост
# 47
Благодаря за темата.
Днес пробвах приложението. Работи. Момичето от касата ми се усмихна само. Малко се озорих докато намеря скреч картата, ама защото съм кьорава. Накрая я намерих, но не спечелих нищо.

Имам молба, ако някой види изостанали овлажнител/дифузер за въздух, моля да сподели, особено ако е във Варна.

Виж целия пост
# 48
Хората, които едва свързват двата края, дали биха се юрнали за плодово кисело мляко с 10 Ст по-евтино или за бутер кроасан от 50 гр на цената на половин хляб?
Това да, но пилешко филе на 5,99 за кг и още оферти ще има според мен.
И филе едва ли, ако в Т-маркет примерно има бутчета за 2-3лв... То вкъщи рядко купуваме филе... Картофи евтини има и на пазара - зеленчуци/плодове бабите все още така се снабдяват.

Всеки търговец може да си избира каква политика на отстъпки да ползва. На мен ми е супер удобно всичко да ми е в телефона, вместо да мъкна по 100 карти в портфейла и да се чудя коя къде съм забравила..
Животът си върви към дигитализация, няма как да се разчита постоянно на старите технологии. Дори супер много се дразня колко хартия се хаби за тъпите брошури...
Лидъл е насочен към масовия потребител като цяло, а не към таргетни гупи. Нито е необходимо да покрива претенциите на всеки един потребител - затова си има и сумати други вериги (дори прекалено много за нашия пазар), квартални магазини, борси и т.н.

Баба ми в Лидъл не пазарува, аз й пазарувам (на 80). Майка ми се оправя сама прекрасно (на 60).
Виж целия пост
# 49
Някой сподели че е спечелил кърпи от скреч карта, веднага ли си ги вземаш ,или как става ?
При следващо пазаруване се вземат, но трябва да бъде в рамките на 7 дни. Така ми обясни момичето на касата. Попитах, да се върна ли, каза ми че ще могат да се вземат след 15 Мин ( толкова време било нужно за активиране). Това последното не ми се вярва, но не споря, утре пак ще ходя така или иначе.
bradata, и това май е добре да се добави. Simple Smile
3) Скреч картите се появяват в приложението след направена покупка. Стават активни 15 мин. след покупката. Ако спечелите награда от тях, трябва да я вземете в рамките на 7 дни.

Тук вече ми изниква въпрос дали може да се вземе наградата от всеки един филиал?
Няма значение от къде ще ги вземеш, важното е да активираш купона преди това.
Виж целия пост
# 50
Днес пробвах приложението. Работи. Момичето от касата ми се усмихна само
Може ли да споделиш (и всеки друг, който вече се "чекира" Grinning) на този скенер за приложението има ли обозначение, надпис, че е за Лидл Плюс? Знам, че питах по-назад, но на моменти съм върховна блейка и като нищо ще ми извади очите, без да го забележа... RelaxedRelaxedRelaxed
Виж целия пост
# 51
Намира се точно зад монитора и има изрязана окръжност в плексигласа заради него.
Виж целия пост
# 52
Много сте ми интересни с това "няма да им събирам данни", ами то още щом си хванеш телефона, или седнеш на компютъра някой започва да ти събира данните, какво като и Лидл ще ги събира. И без това там има само имена и телефон, голяма работа, или поне за мен е така, започнах да претръпвам вече с тези данни.
Трещерица, ти си Бг-мама баба, така, че не си в по-горна категория от обикновените баби 😉
Насито, по-новите модели на huawei нямат.
Брадата, мерси за темата, надявам се да сте си изкупонясвали добре снощи.
Виж целия пост
# 53
Че събират, знам много добре. Но поне да е по-малко. Сори за офф-а.
И да допълня- не ме разбирайте погрешно, нямам нищо против приложението, даже обратното- харесва ми идеята, но просто ще го ползвам умерено. И ще си намирам по-лесно бележките за гаранция на нещата, подлежащи на това 😜. По този повод, ако имат търсачка из артикулите на бележките, за по-лесно търсене на бележка с гаранция на артикул би било чудесно (но не и за разработчиците на приложението 😄).
Виж целия пост
# 54
Спокойно девойки, колкото и да сте разсеяни ние ще сме длъжни от 05.10 да ви попитаме дали сте в матрицата и ако сте, ще ви посочим къде да сканирате телефона Simple Smile
Виж целия пост
# 55
Спокойно девойки, колкото и да сте разсеяни ние ще сме длъжни от 05.10 да ви попитаме дали сте в матрицата и ако сте, ще ви посочим къде да сканирате телефона Simple Smile
Благодаря, mishka88!!! Hug
Аз понеже мисля нелегално още тия дни да опитам... да не правя други циркове във филиала, че вече там се събличах неколкократно за мерене и какви ли не маймунджулъци... Relaxed
Виж целия пост
# 56
Много сте ми интересни с това "няма да им събирам данни", ами то още щом си хванеш телефона, или седнеш на компютъра някой започва да ти събира данните, какво като и Лидл ще ги събира. И без това там има само имена и телефон, голяма работа, или поне за мен е така, започнах да претръпвам вече с тези данни.

абсолютно е така. на мен не ми дреме, само да не ми показват колко харчим месечно в лидл, че досега си живеем в блажено неведение, а иначе сигурно удар ще получа Wink.
Виж целия пост
# 57
Отклонявам се от темата, но само при нас го има това за всяко ново нещо" ама това не може,ама как така". Никой не е задължил някой да пазарува където и да било, от магазина са решили да е по тази начин, не може да се угоди на всички. Относно бабите ,които не могат да се оправят сами,имам такива в обкръжението си ,жена на 60+ не е толкова възрастна и въпреки това не може да си тегли пари от банкомат защото машинката щяла да глътне картата. Като има пропуснато повикване на телефона идва до нас защото не умее да провери сама. Обяснявано и показвано е стотици пъти, просто не може. Та за такива хора смятам все ще се намери кой да им напазарува пилешко филе Grinning
Виж целия пост
# 58
Утре ще  съм с отварянето на магазина за доместос Simple Smile Ще споделя дали съм успяла да взема кърпичките подарък .
Виж целия пост
# 59
Спокойно девойки, колкото и да сте разсеяни ние ще сме длъжни от 05.10 да ви попитаме дали сте в матрицата и ако сте, ще ви посочим къде да сканирате телефона Simple Smile
Благодаря, mishka88!!! Hug
Аз понеже мисля нелегално още тия дни да опитам... да не правя други циркове във филиала, че вече там се събличах неколкократно за мерене и какви ли не маймунджулъци... Relaxed
Много сте ми интересни с това "няма да им събирам данни", ами то още щом си хванеш телефона, или седнеш на компютъра някой започва да ти събира данните, какво като и Лидл ще ги събира. И без това там има само имена и телефон, голяма работа, или поне за мен е така, започнах да претръпвам вече с тези данни.

абсолютно е така. на мен не ми дреме, само да не ми показват колко харчим месечно в лидл, че досега си живеем в блажено неведение, а иначе сигурно удар ще получа Wink.
JoyJoyJoy Ще ме уморите. Все се каня да си събирам някъде бисерите от форума. Много ни е забавна темичката. Не съм предполагала, всъщност, че за един сравнително малък магазин като Лидл, в който уж няма много продукти, ще има толкова активна тема във форума, в която едвам ще смогвам да изчета мненията и ще са ми не само много полезни, но интересни и забавни, при това и, че винаги ще има нещо ново, което не знам ( в уж добре познатия магазин).  За да изляза от лирическото отклонение, ще кажа, че новите пилешки 🐔 кюфтета пуснаха страшно много вода и мазнина и станаха  почти наполовина.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия