Шестокласници през 2020/2021

  • 25 145
  • 810
# 60
При нас положението е добре, нямаме активни случаи с Ковид в града. Надявам се децата да ходят на училище.
Виж целия пост
# 61
С 6 часа бел седмично,още не са стигнали до" Отечество любезно".
Виж целия пост
# 62
При нас са разделили куплетите на Отечество любезно, та само първия ще се учи наизуст.
Виж целия пост
# 63
Оффф, в кварталното училище има много  случай на заразени и ученици  и учители. Тя не учи там, но навън и на частните уроци контактува с деца от училището. И притеснена и ядосана съм..чакат да стане мазало и тогава да се действа.. Видно е,че събирането и неспазването на мерките носи риск и зараза...
Виж целия пост
# 64
Трябва да попитам за стихотворението дали ще го учат наизуст.
Досега обяснявах за що е то призма. Схвана, даже му беше интересно. Но сам не. И на училище не.
Виж целия пост
# 65
И аз вчера обяснявах урока за призмата, уж разбрал. Днес домашното обаче пак не може да го реши сам. Всеки урок по Математика го обяснявам вкъщи, направо се чудя защо изобщо ходи на училище и какво правят в часовете.
Виж целия пост
# 66
По назад мисля че писах за Отечество любезно, даде им го миналата седмица, само двата куплета, научи ги, малко запъваше, но като цяло го знае, докато го учеше се пукнахме от смях, защото като се запъне и не се сеща и показвам, и вместо едно се сеща друго, примерно : гърдите ти, и точно тва го забравя, докато се сети минава време, за да и помогна реших да и ги посоча мойте, а тя вместо гърди ми казва цици, за цветето трендафил, ударението вместо на едно място го слага на друго и се получи името на човек, абе с две думи доста се посмяхме, и на други думи като и ги подсказвах с ръце и знаци, а та се сетих и за още една - пълни, и и правя знака с ръка за пари и соча към джоба си, не се сеща, почнах да го пълня каквото имаше върху масата и да го друскам, тя пък вместо пълни ми вика крадеш, почнах да ги вадя и викам да ейто откраднах си дистанционното, на баба ти портфейла и другото какво беше не си спомням, ама през това време с майка ми се пукаме от смях, тя също се смее и казва - ми то кво друго да е, не се сещам, тогава и казах пълни а не е крадеш, е понаучи го, малко зор и хумор имаше, но стана. Добре че поне вече като се запъне не казва отначало да го почва а продължава нататък, на едната и класна като беше мойта по - малка и беше направило впечатление че прави така, докато отвикне зор видях, то не бяха обяснение, сръдни и какво ли не, ужасно си беше с това връщане.

Честно да си кажа незнам докъде са стигнали с материала по нито един предмет, като взеха по Математика първите два урока, ме помоли за помощ на някои задачи и до там, единствения момент в който и помагах за уроците по някои предмети беше на онлайн обучението като бяха, иначе не съм сядала да и помагам, а, и за една таблица по История на първия урок, само да добавя че са на Просвета - Математиката, История, География, други от това издателство имаше ли нямаше ли не помня. Та дали са почнали с призмите или още си дъвчат окръжностите, нямам си на идея. Освен събота или неделя да хвърля едно око, да видя до къде са стигнали. Само някой да не си помисли че съм безотговорна, от началото още взех решение че ще се справя сама с уроците,
най - важното което трябваше да знае и когато се помни най - лесно и бързо съм я научила от рано, много преди да му е дошло времето.
Може да и помогна ако наистина види големия зор, иначе сама да се оправя, ако и аз не успея, има учители, те затова са там, да им обясняват нещата които ги затрудняват.
Виж целия пост
# 67
И аз вчера обяснявах урока за призмата, уж разбрал. Днес домашното обаче пак не може да го реши сам. Всеки урок по Математика го обяснявам вкъщи, направо се чудя защо изобщо ходи на училище и какво правят в часовете.

И ние сме така. Не само по Математика.
Не знам при вас как е, но нашите взимат всеки ден нов урок. То едва научили едните задачи и минават напред. Много е трудно.

Ние по БЕЛ учихме наизуст "Хубава си моя горо". Това другото стихотворение не сме го взимали.

Снощи се разправяхме с моята хубавица колко я мързи. То бива, ама чак пък толкоз. Ако не я проверя какво е научила и написала и ако не я подканям с домашните, ами тя не знам тройка дали ще върже. Казах й, че скоро смятам да престана да й помагам, щом така ще се цупи на всеки урок. Всичко върши с досада и отегчение, все едно я карам да копае на нивата. Даже и по рисуване я мързи да си свърши работата прилично, а умее да рисува.
Виж целия пост
# 68
Важно е да се учат стихотворенията, както и анализите към тях. Поне трябва да могат да ги разпознават, кое на кой автор е и оснвната тема. Моят син ги учи лесно, за 5-10 минити в междучасието или по време докато изпитват първото дете.
По математика тази геометрия се оказа интересна, избора на сборник за решаване ми е странен, но каквото си е решил учителя, няма да му се бъркаме.
 
Виж целия пост
# 69
Utro77Значи масово всички се чудим какво правят в училище,защото се налага постоянно родител да обяснява по нещо.И за мързела така за мойто се повтарям но много го мързи всичко със голям зор при нас.На мен лично математиката мие безкрайно трудна за себеси решавам но немога да обяснявам.Неми е и работа де
Виж целия пост
# 70
Според мен лошата дисциплина е една от причините децата да не успяват нищо да схванат в училище.
Както ви споменах, ние довечера имаме родителска среща по повод дисциплината на класа.

Не знам какво ще се измисли. Дано се подобрят нещата.

Аз всеки ден се надявам до 18ч. моята да е приключила с подготовката, но винаги е оставила по някоя трудна задача, по нещо неразбрано в урока. И в крайна сметка приключваме към 21-22ч. Крайно уморително ми идва. Минали са едва няколко седмици, а се чувствам като парцал вече... Чудя се на учителите ли да се сърдя, че хем не им обясняват, хем ги затрупват с домашни, на дъщеря ми ли да се сърдя, че не успява да се подготви сама...
Виж целия пост
# 71
Аз снощи вкарах в ход наказанията.Забраних xbox и фортнайт.Вчера с две 4-по музика и английски.Не ми е толкова за оценките ,колкото за нейната безхаберност.По музика госпожата й е казал ,че ще я изпита на продържителност на ноти или нещо подобно-е, изобщо не ги е научила.Нямало ги в учебника,нямало ги и в нета.Питала някакво дете и толкоз.Да обаче това ,което й е казано не е вярно .  А за английския тотално издивях.Беше болна,когато класа е правил входното,и знам че има разсейващ момент,когато го правиш докато всички имат урок. И все пак при нейните знания и възможности се потресох.На едно от упражненията няма нито една запетайка- съответно са дръпнати 2 точки. На упражнение за предлози -пак грешки,на упражнение за време отново.Нещо ,което тя не бърка още от 4 клас-идея нямам спала ли е или е бляла.А най ме ядоса факта ,че не й пука. "Това е английски ,бе жена,знаеш че ще я оправя даже без да уча". Отговорих достойно "Това е Фортнайт-ще съществува и без теб"
Виж целия пост
# 72
Reny, репликата е била съвсем на място!:smiles:
Моята вчера решавала преди училище задачи, 8 решила вярно и останали две типа от дадено лице на многоъгълник, страна и апотема да намери брой страни. Написала си чинно формулите в началото, ама кой да ги гледа - получила 3.5 и 4.5 бр.
Вечерта се прибира със скейтборда, похвалих я уж и истимаро я накарах да начертае фигурите, за да финализира. Сумтя, пухтя, но седна и като започна - греда! "Ми то е невъзможно, условието е грешно!" Зачете се, по едно време се усети. Всичката й е такава - бързата работа слепи ги ражда.Rage
Виж целия пост
# 73
Гаргамела, подсети ме, че онзи ден помагах за задача и изкарах броя на страните 6.5, та се опулих. Joy После се оказа, че не n, а b търся.
Виж целия пост
# 74
И при нас има определена род.среща,не са посочени причините за нея.
Много ме дразни факта,че не се връщат част от контролните с оправданието,че оценката е достатъчна.За капак държат децата да сложат подпис,е добре де,а как да видя грешките,пропуски,изисквания и т.н.Уж и родителят трябва да е запознат,но на практика излиза точно обратното( баш по важните предмети)
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия