Прахосмукачка робот - 20

  • 57 987
  • 745
# 60
Аз си слагам препарат на моята. Конга имам.

Наистина в книжката ( на Конга) пише, че може да се слага препарат който не е корозивен обаче. Аз за подходящ не се сещам. Ти какъв слагаш и от колко време?
Виж целия пост
# 61
Аз поръчах Conga 5090, ще дам отчет като дойде и я пробвам.Първо ми изпратиха гаранцията и фактурата по имейла,сега чакам и робота!Дано и аз съм доволна като повечето с такава прахосмукачка!
Виж целия пост
# 62
Направо съм бясна. Няма по-нагли от бг търговците! Написах съвсем културен мейл до продавача, в който описвам проблемите с Конгата - това че отваряйки приложението батерията от макс заряд магически пада на 2 черти, това че напоследък се движи абсолютно хаотично, това че 15-20 мин чисти и при пълна батерия просто спира и отива на станцията, че централната четка се счупи леко от едната страна (което не пречи на работата на робота, освен че леко трака, поръчах си нова, то това да е проблема...). На което получавам, лично за мен, доста  груб мейл, пълен с удивителни и главни букви, което е недопустимо в комуникация с клиенти. Доводите на продавача, как едва ли не трябва да изключвам робота, вместо да стои постоянно на станцията, както е редно и както във всяко упътване пише, защото ЛЕД светлините, които не харчат принципно почти, да не кажа никаква енергия, видиш ли точели фатално заряда на робота. В скрит текст ще сложа мейла, който иска да го прочете и се чудя, тъй като не ми изглежда особено сговорчив и добронамерен към ремонт и смяна на батерията, дали да не го подпукам при следващия му подобен мейл, който чакам, директно с една хубава жалба към комисията?
П.с. в момента робота работи, точно на 15 мин. отиде да се зарежда, като е на макс батерия и от там аз трябва да го пускам отново, съответно нова карта ще чертае и ще ми бръмчи още повече време ... ама не, нормално било, зависило от лайсните в апармамента ми... ай да му се не знае

Скрит текст:
здравейте,
1- Счупени четки не подлежат на гаранция, това са повреди причинени по механичен път. Четка не се чупи от самосебе си без даден физически контакт!
2- Ако не сте изключили робота след зареждане лампичките черпят ток и свалят заряда на батерията- затова трябва да го презареждате в случая който обяснявате. Когато не се ползва- трябва да се изключи от бутона вкл. на капака със задържане 5-6 секунди докато лампичките се изключат.
3- Чистенето ''около 25 мин'' не може да коментираме- заряда на батерията( обяснихме за това в предишната точка 1) зависи от множество странични фактори като степен на заредност, сила на мощността на която се рабоТИ(* НА ниска степен издържа повече...на макс по-малко..>), вида настилка, наклони, прагове, лайсни...и т.н.
4- начина на чистене и движения са по избор на робота, не е задължително да бъде подреден по някакъв начин. Ако има зададени някакви предпочитания от приложението- то те може да окажат влияние на чистенето. СЪЩО ТАКА АКО ИМА ПОСЛЕДИЦИ ОТ СЧУПВАНЕТО НА ЧЕТКАТА - ТОВА СЪЩО МОЖЕ ДА ОКАЖЕ ВЛИЯНИЕ НА ТОВА!Изключете приложението, рестартирайте робота за 2 часа като натиснете и задържите бутона за вкл на капака на робота 5-6 секунди и стартирайте от същия бутон чистенето- не от приложението!!!

Ако въпреки това изисквате преглед и тест на робота- моля, информирайте ни, като преди това задължително докажете твърденията си с видео или друго доказателство на което да се виждат описаните проблеми.
Виж целия пост
# 63
Егати отношението, егати неграмотността!
За това пазарувам онлайн от небългарски търговци.

Направи това, което са наредили - смени четката, спри го и т.н. Виж как работи и направи клипче. Пази цялата комуникация.
Виж целия пост
# 64
Спрях го, изтрих приложението, добавих робота наново и си е все едно и също. Проблемите са преди това така фатално чупене на четката. Пратих мейл със скрийн шотове, на които се вижда ясно че в промеждутък от 1 минута заряда на батерията играе от пълна до почти празна, както и снимах няколко карти с хаотичните му движения. 

Скрит текст:
Скрит текст:
Скрит текст:
Виж целия пост
# 65
Аз съм без коментар... доказатлства трябва да имаш, солидна защита, адвокат може би, за да се размърдат да си изпълнят задълженията по закон и да я вземат за гаранционно обслужване Scream
Он лайн ли я закупи и кога? Аз при това отношение и ако проблемите продължават ще настоявам да ми върнат парите и да си я приберат, за съдействие може да се сезира и Комисия за защита на потребителите.
Виж целия пост
# 66
На 10 август я купих от Емаг от продавач РЕМИ ДЕЛУКС. И аз съм безмълвна, даже ми се струва че проблемите на този робот май не са само с батерията. Това пък е 30 мин чистене, отново се върна на станцията с пълна батерия.... не съм експерт по роботите, но това определено не е систематично чистене на стаите.

Скрит текст:
Виж целия пост
# 67
Имаш ли някакъв договор/указания за ползване, в които е описан ред за предявяване на рекламация?
Виж целия пост
# 68
Имам гаранционна карта, която сега чак виждам, че е издададена от Техноарена, а роботът е купен от фирма Реми Делукс. Как става този номер? Купувайки телевизор да речем от Технополис, фактурата не би трябвало да е от Зора.. Изобщо не бях обърнала внимание, само погледнах дали са ми пратили гаранционна карта и фактура и ги прибрах при подобните документи. Ще си имам главоболия, усещам го просто.

Сега вече точно 12 мин.се върти единствено около велоергометъра... ще го наритам накрая!
Виж целия пост
# 69
Виж къде има описани условията по рекламация. Какво пише на сайта на emag?
Виж целия пост
# 70
zvаnchе, звъннах на Техноарена и ми казаха да изпратя робота до сервиза им за ремонт. Не мога да разбера, купувам нещо от един търговец, който очевидно не желае да се занимава с рекламации, на гаранционната карта пък посочен друг магазин, където дори без да ме питат какъв е проблема, го приемат за ремонт.. Трябваше да си купя Шаоми моп про, както първоначално планирах...
Виж целия пост
# 71
Chloe, в гаранцията би трябвало да е описано какво покрива.
Скапване на батерия за 2 месеца според мен е фабричен проблем.
Обикновено батериите имат по-кратка гаранция, но все пак имат такава- редактирам: 6 месеца гаранция на батерията на произволен робот от сайта на Техноарена.
Защо не звъннеш в Техноарена, явно от тях е купен робота от тези другите неграмотници. Опитай, би трябвало да се отнесат по-сериозно.

Аз пък поръчах Dreame F9 от mobisector, взех, че платих с карта, сега 1 седмица трябвало да чакам да пристигне. Да видим, дано са коректни.


Виж целия пост
# 72
То проблемът е че не знам дали само батерията е дефектна. Не може систематичен робот да чисти само хола 48 мин. и една голяма част просто да я остави непочистен. За мен просто ми се е паднал абсолютно дефектен боклук,  ето още малко "карти" от преди малко...

kristin@, честита машинка Simple Smile


Виж целия пост
# 73
Ако не е наред батерията, може да се шашка софтуера и затова да прави такива щуротии.
В началото нали е работил добре?
Ако сменят батерията/ според мен трябва да е гаранционно/, ще се оправи.
Аз бих се обадила директно на издателя на гаранцията.
Успех!
Виж целия пост
# 74
Обадих се и казаха да го изпратя за ремонт на адреса на гаранционната карта Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия