Джо Байдън президент

  • 252 402
  • 8 173
# 6 150
Wink
Ами някой лъже тогава - или аз, ти и Титина, които мислим че пристанищата работят 24/7, или наш Джо и всички медии и държавни лица, които се тупат в гърдите, че след намесата на президента най-накрая пристанищата щели да преминат на 24/7 режим, и цитирам “повишат така капацитета си почти два пъти”.
Признавам си, от България не съм влизал в търговско пристанище, и оттогава винаги съм си мислел, че те всички са 24/7, зашото за кранистите и шофьорите няма никакво значение дали е ден или нощ.
Не знам какво имаш предвид, че само някой операции  спирали вечер , явно спират най-важните операции - разтоварването на корабите и извозването на контейнерите.
Одеве гледах клип на шофьор, който стои и чака реда си, каза, че цял ден нито един от седмте крана пред него не е мръднал, показа и огромната опашка от камиони, които стоят и чакат да ги натоварят.

И да, не е от днес, още пролетта четях за нараствашия брой кораби, чакащи да бъдат обработени, което още повече ме озадачава - половин година тия пристанища чакаха президента, за да се сетят, че деня има 24 часа?
Четох, че голяма пречка за минаване на денинощна работа са профсъюзите по пристанищата - не знам доколко е вярно.

Едит - споразумението с профсъюзите изтича догодина.
Виж целия пост
# 6 151
Няма как да знам защо някакъв шофьор в някакъв клип не го товарели, нито доколко е вярно колко камиони има пред него и колко бързо минават.

Не знам какви операции са спирали преди на Порт Ел Ей. Виждам само, че както и да са работели, каквото и да са спирали, през 2019та нямат върволици кораби на рейд. Имат половин дузина, което е съвсем нормално. Сега имат няколко дузини. Такива неща се случват и без пандемии - едно денонощие лошо време или мъгла, примерно, може да забатачи разтоварителния график на пристанище за няколко дни напред.

В Порт ЕлЕй не пристигат само китайски играчки, всичко пристига, включително опасни материали, които не се разтоварват нощем и при които има дълги производствени паузи, за да не стават сакатлъци. Понеже всички чакат на една опашка, няма как да пуснат играчките и дрехите първо, щото те по-бързо ще минат, пък фосфора да го оставят накрая, съвсем примерно (освен от съображения за сигурност или някакви спешни обстоятелства).

Какво точно е договарял Байден, пак да кажа, си нямам представа. Нямам достъп до документацията на товарителницата в ПЕлЕй, че да видя как са работили преди и какви промени правят сега, ако изобщо нещо правят. Байден е политик, едва ли е изненадващо, че ще търси аплодисменти, дори когато нещо е свършено съвсем проформа.
Виж целия пост
# 6 152
Ами ето какво казват от WSJ - не са работили досега 24/7, и занапред най-вероятно няма да го правят.

https://www.wsj.com/articles/port-of-los-angeles-stops-short-of- … beach-11632506723
В друга статия видях, че обема товари е нарастнал с около 1/4, а не 2-3 пъти, и че има съмнения, че профсъюзите нарочно задълбочават проблемите, за да имат по-изгодно споразумение догодина.
Виж целия пост
# 6 153
Не е изключено. Това имах предвид под проблеми от финансово естество. Сега проверих графиците на други пристанища по западния бряг - във Вашингтон също не работят денонощно, само през деня са отворени гейтовете на терминалите (което не означава, че пристанището не работи през нощта, а само че няма товарно-разтоварни дейности).

В статията, която си постнал, директорът на пристанището си е казал, че проблемът не е в пристанището, а в извозвачите в момента. От какъв зор да работят те денонощно, като няма кой да извозва контейнерите денонощно - на кея ли да ги трупат? Та онзи шофьор дето се жалвал по интернет, може би неговата компания по-скоро има отношение към проблема, не пристанището.
Виж целия пост
# 6 154
И на мен ми направи впечатление това изказване, при условие, че съседното пристанище явно нямат такъв проблем и са минали на 24 часов режим в 4 дена от седмицата - не знам каква е разликата, ако изобщо има някаква, или е просто лесно оправдание за директора.
Виж целия пост
# 6 155
Защо да е оправадание - просто е обяснение защо няма смисъл към момента да се увеличават часовете. Има други неща, които могат да се направят. Например да се запълнят празните товарителни позиции, които в момента са 30% ако правилно чета. Значи трябват по-добри договорености с превозвачите и складовете и скоростта ще се увеличи. И ако това не сработи достатъчно, чак тогава може да се говори за увеличаване и на часовете. Правилен им е планът, друг е въпросът защо досега не са  ги свършили тези работи, след като опашките не са от вчера. Но и това не зависи само от пристанището, зависи и от останалите участници.
Виж целия пост
# 6 156
Има само един проблем - според статията, пристанището на Лонг Бййч, което е буквално до пристанището на лос Анжелес, явно няма такива неприятности  с транспорта.
Което ме навежда на мисълта, че не камионите са проблема.

Едит - Пешо избил рибите! Не бил проблема в работното време на пристанищата или в камионите, ами най-ми бил наш Джо!
Само че не е за каквото си мислите! Не!
Наш Джо бил виновен за проблемите в доставките не защото не става за чеп на каца за зеле, а напротив - като един бележит държавник и умел кормчия, той е засилил толкова много нашата икономика, че докерите не насмогват да я захранват с китайски стоки!!!
А ний тук си мислехме, че нищо не бил свършил откак е на власт!

“ demand is up, because income is up, because the president has successfully guided this economy out of the teeth of a terrifying recession."
Да са ни живи и здрави, поне умеят да рязвеселят народа с приказките си!
Виж целия пост
# 6 157
Полових из тарифите на пристанището работи 24/7.  С такова работно време са и пилотите и всички съпътстващи дейности.
Цените са според вида на стоката и са на час, независимо в коя част на денонощието е дейността.
И т.к. с това се занимавах последните 10 години от живота си
- опасни товари се разтоварват на специални терминали - няма забавяне във времето- тарифите както казах са едни и същи. Между другото много голяма част са натоварени на баржи и при тях не се използват кранове за разтоварване
- всяко пристанище има различни докове, където се разтоварват различни товари
- специфично за големите американски пристанища е ФТЗ
- транспортните фирми имат скл договори с контейнерните линии за години напред. Няма има - няма няма. Такива образи като този с видеото са несериозни. Те чакат за единични контейнери, които винаги са ставали “ когато стане”
- точно това пристанище винаги е имало стачки, и които винаги са водели до забавяния ( и при нормални условия се редиектват кораби заради някои стачкуващ). Интересното е че и при стачка ти се калкулира демюрейдж например
Виж целия пост
# 6 158
https://news.bg/int-politics/darzhavniyat-departament-na-sasht-r … m_campaign=footer

Държавният департамент на САЩ започна  раследване на Байдън по случай хаоса предизвикан с  изтеглянето от Афганистан - без думи
Виж целия пост
# 6 159
Как един път не чухме…импийчмънт, лош Байдън, лош!
Виж целия пост
# 6 160
Пак се връщаме на старото заключение - или директора на пристанището лъже, като е казал на Уол Стрийт Джърнъл, че неговото пристанище няма да работи 24/7, или тарифите, които твърдят, че пристанището е 24/7.
Това за транспортните фирми с договорите  - това означава ли, че са нещо като монополисти? Само собствени камиони ли ползват, или имат субконтрактори? Това и за двете пристанища ли е, или само за лос Анжелес?

Лорде - след обстойно и задълбочено разследване, накрая ще обявят, че операцията е била изключително добре планирана, и е изпълнена блестящо, за което наш Джо ще бъде награден с орден за изключителните си заслуги към световния мир и борбата с глобалното затопляне.
Виж целия пост
# 6 161
Пак се връщаме на старото заключение - или директора на пристанището лъже, като е казал на Уол Стрийт Джърнъл, че неговото пристанище няма да работи 24/7, или тарифите, които твърдят, че пристанището е 24/7.
Това е дадено в ценовата листа на пристанището. Както и че работниците работят на смени.

Това за транспортните фирми с договорите  - това означава ли, че са нещо като монополисти? Само собствени камиони ли ползват, или имат субконтрактори? Това и за двете пристанища ли е, или само за лос Анжелес?
Важи за всички пристанища на територията на САЩ. Транспортните фирми са избрани след бидване, където има множество критерии, вкл че трябва да са сертифицирани C-TPAT, ИСО и куп др неща. Не може да се твърди, че са монополисти, но да, за да покрият изискванията и предложат конкурентни цени трябва да са много големи Предполагам използват и субконтрактори, но правило е, вкл и в България, че контейнерните линии извозват от пристанището само с техен транспорт.
Пример. Фирмата за която работех има над 100 контейнера и 100 вагона производство на ден. Нещата трябва да са своевременно извозени, защото няма производство с такива складови площи. Имаме стоки в контейнери, камиони, линии за течни товари, контейнерни терминали и пр., които са в транзит. Всяка голяма фирма прави прогнози какви ще са продажбите до към 10 години напред, горе долу за някой суровини в такива рамки са и договорите с клиентите. Т.е. ние знаем, колко контейнера ще ни трябват днес напр за Китай. Обявяваме процедура по набиране на превозвачи. в книжата по търга, имаме куп изисквания, освен посочените по-горе. Контейнерните линии се надпреварват в търга, избира се който даде най-добри условия ( в условията се вкл и вътрешния транспорт). В някои случай транспорта по море се оказва вътрешен за фирмата. Да кажем Cosco спечелва търга. Договорите обикновенно са за 2 години, след това  или се удължават или се повтаря процедурата (в зависимост дали възложителят е доволен или не). Така контейнерната линия знае, че на ден, само от нас има сигурни поне 100 ТЕУ, т.е. те трябва да ги букнат за близо 2 години напред. Да но с договора сме се уговорили за една цена. Цената може да се качи само при определени условия ( обикновенно качват таксите за обслужване). Та те знаят, че имат 100 ТЕУ /ден и от своя страна търсят вътрешни превозвачи, да дойдат да вземат контейнера и да го закарат на пристанището. От своя страна те откриват тръжна процедура.
Виж целия пост
# 6 162
Ами тогава май е време да преразгледат договорите и да пуснат и ористанищата на лоуд бордовете, тогава всеки камион  ще може да участва в извозването на продукцията от пристанищата - явно големите фирми не могат да се справят.
Виж целия пост
# 6 163
Ами тогава май е време да преразгледат договорите и да пуснат и ористанищата на лоуд бордовете, тогава всеки камион  ще може да участва в извозването на продукцията от пристанищата - явно големите фирми не могат да се справят.
Няма как, пристанищата са зона под митнически контрол и няма как да пуснат така хора вътре.
Скрининга на камионите и водачите, а и транспортните фирми е чудовищен. А да не кажа, че половината не могат да покрият изискванията.
Виж целия пост
# 6 164
Сега погледнах - за TWIC ли говориш? Ако не си осъждан за сериозни престъпления, за месец-два всеки може да го изкара.
Виждам, че има компании, които предлагат ескортни услуги за шофьори, които нямат TWIC.
Друг вариант е шофьори с такива да вкарват и изкарват камионите,или само да изнасят контейнерите и те да бъдат прехвърляни на “непроверени “ камиони наблизо.
Варианти има много
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия