Продавач на Техномаркет ме излъга в цената.

  • 2 344
  • 19
# 15
Да, и аз си мисля, че може би тези 5 лв. са за нещо допълнително - гаранцията примерно ? Скоро нищо не съм купувала от техномаркет с гаранция, не съм наясно дали се плаща отделно, но да споделя, че в неделя 19,15 ч , точно след ЧП, в празен Техномаркет/нямаше клиенти, само служители/, купих усилвател за интернет връзка, на етикета пишеше 79,99 редовна цена. Консултантът нищо не каза за намаление, но на касата ми обявиха 45,99. Стоях като стресната и питах защо.Не можаха да ми обяснят откъде идва това гол.намаление, че и необявено никъде.
Виж целия пост
# 16
Аз съм работила на каса с пари и грешки стават съвсем неумишлено. В края на деня касата трябва да излезе точна до стотинка, всяко разминаване, означава грешка. И касиерката едва ли прибира парите в повече, а се чуди и препотява, защо се е случило. Ако дойдат на проверка и касата не излезе, може да стане голям проблем.
Виж целия пост
# 17
Понеже тези дни купувахме голям електроуред, допълнителната удължена гаранция струваше 5 лв. За нея няма касов бон, защото самата гаранция е квитанция.
Съвсем точно излизат парите при описаната ситуация.
Виж целия пост
# 18
Е значи драма няма.
Виж целия пост
# 19
Е ако авторката беше поразпитала колко ѝ струва гаранцията, можеше и да не пуска тема. Не знам какво очаква. Да иде да си пита в магазина щом са ѝ важни тези 5лв, ние откъде да знаем касата дали им излиза или авторката не е разбрала какви пари е дала.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия