Енгин Акюрек в Дъщерята на посланика". Нови и стари проекти – Тема 404

  • 39 247
  • 736
# 690

Красота!

Здравейте, момичета! 🤗
Аз ще изгледам серията довечера, но като ви чета съм направо шокирана и натъжена. Аз също намирах оправдание за поведението на Наре, това че тя има нужда от време след всичко което преживяха, че е объркана и наранена, но.....това което причини сега на Санджар...без думи съм. От вас разбирам че го е предала и тя. Дала е неговият дом на врага му, оставила е семейството му на улицата😢😢😢И сега виждам от поста на Мариянка, че той я е предупредил да не го прави. А защо и е приписал конака?Не е трябвало, било е грешка от негова страна. С връщането на пръстените и това" Ейвала дъще на посланика" отново приключи тяхната легенда, всичко стана огледално, както казахте вие...много изчерпателно и хубаво сте го обяснили. Дори да не съм гледала с думички, последната сцена ми скъса сърцето  Ах, Енгин....как е възможно да ни караш да страдаме така заедно с героя ти😢Ще ми е трудно да изгледам тази серия като знам краят и...но ще я изгледам с оптимизъм. Вярвам на Санджар, той ще намери изход, ще спаси всички. Вярвам му , не като Наре, която мисли че само тя е права. Дано да осъзнае какво е направила.
Виж целия пост
# 691

Благодаря за превода Two Hearts
Спорен да ви е деня, момичета Yellow Heart

Чудесни постове имате, момичета  Yellow Heart  Yoanna L , съгласна съм с теб за СЦ, не са лоши, не знам що ги линчуват, и наистина това е недостатъка, не ни показват любовта в този обем в който ние бихме искали, а наблягат на драмата.
Виж целия пост
# 692


Здравейте момичета Two Hearts
Хубави коментари от изгледалите серията.
Аз ви казах, че я изгледах още на другата сутрин с руска озвучка, днес ще я видя и с българския превод, но основните неща си бяха абсолютно ясни и разминаване по смисъл - нямат.
Първо Каврук обясни на Наре за конака, после и Санджар, когато тя му каза, че ще даде сватбения си подарък на Кахраман. Санджар тогава ѝ каза, че това не е подарък, а е довереност. Това при турците е равносилно на някаква обязаност на този на когото са доверили, че той трябва да се грижи за него дори с цената на собствения си живот, а този който доверява - той влага същото от себе си. Санджар довери своя дом, семейството в този дом и всичко което този конак съхранява като история - на Наре и на Мелек. От една страна ги осигури, а сега чрез тях /чрез Наре/ даде сигурност и на семейството си.
Е, да ама...  не.
Когато Санджар пак така довери на Каврук семейството си /при първото залавяне на Акън/, какво направи Каврук за да остане в конака и да изпълни довереността. Забрави за себе си, забрави за любовта си, забрави за собствения си живот  - за да изпълни това което му е доверено. Това е имаш чест и гордост.

Наре хубаво попита баща си относно неговата чест. Роптаеше, че Санджар има особено отношение към честта на бившата съпруга /носеща детето му/. Пиша го така, защото те не знаеха, че дете всъщност няма. Проява на някаква чест е и да помогне на тези, които страдат и имат нужда от помощ и закрила. Случаят с бащата на Локи, което предизвика гневната реакция на Наре точно по този кодекс на честта на Ефетата.  Тя това не може да проумее - живота на Санджар. За нея той е капсулован като една екзотика, а после и като човек който не ѝ е повярвал. Отварям една скоба за да кажа, че всеки на мястото на Санджар  точно в онзи момент няма да ѝ повярва. А ѝ нейните игри на щастие. Пак отварям една скоба - Фатмагюл така ли се чувстваше /като Наре/ след изнасилването? Беше съсипана, отчаяна, искаща да умре... Нашето момиче обаче ухилено до уши, с червена девствена лента  се омъжва за бедното селско момче, дето няма и пари за чай и живее в дървена колиба.  А приказките  на Гедиз, как ѝ вярва за всичко - ама  9 години след случая... Айде, моля ви се... Реплики и поведение на чист сваляч. Ами той така се държеше и със Сахра - то чупки, то фасони, то галантности.  Рицарят на белите дами, само дето и двете не са толкова бели.

Изказах си изказването, защото снощи гледайки новините за земетресението в Хърватия и как хората са останали без домове, някак "прехвърлих"  върху сериалните събития. Санджар беше казал веднъж на Наре, че е точно като земетресение.
Наистина тя удря точно така -  внезапно, силно и разрушително. Ако хората са имали късмета да останат живи, то са останали без нищо друго.
Сега остави семейството на Санджар и всички които пряко зависят от тях - без нищо.
Интересно ми е как ще оправи нещата. Имам идея и бих ѝ я подсказала, ама тя нали е фина и цивилизована - няма да я хареса.
Ако съм на нейно място  ще постъпя и ще "говоря" на техния език /на посланика и на Кахраман/. Видяхме, че пистолетите просто така си се валят навсякъде където и да не ти хрумне да ги търсиш - взимам един ще се поупражнявам в стрелба... В каквото ми падне -  може и да уцеля някого, не гарантирам... Обаче ще си върна конака.

А и кой каза, че като снимат в затвора - снимат точно Санджар.  Може и Наре да е...  Сега тя ще е много отчаяна  и би направила всичко за да върне статуквото.

П.П. Още нещо да добавя. Санджар бил предал Наре и тя не му прощава. Да, никой не отрича, че той първо в онази нощ не ѝ повярва и я остави зад вратата, но това беше нещо лично - само между тях двамата. Сега Наре с връщането на пръстените и отказа си да свърже живота си с неговия се отнасяше към "предателството" му с Менекше и факта, че ще има дете от нея, както и че се радваше на това дете. Това също беше лично, касаещо само тях двамата.
Но, даването на довереността /конака/ на Кахраман излиза от тази графа. Тук тя не просто остави Санджар зад вратата /което за него е равносилно на неговото действие от онази нощ/ тя остави зад вратата цялото му семейство, дори и Мелек.  Има огромна разлика.
И то при положение, че той ѝ имаше огромно доверие.
 
Виж целия пост
# 693


В затвора може би снимат Тюлин/Менекше.
По реалистично е да снимат нея. Не вярвам да се разделим скоро с героинята.
Ако ще има просължение с разкопаването на гроба, с нахлуването на полицията в конака - цялата войскова част на Мугла за арест на 1 човек, то ще имаме още срещи с Менекшето. Разследване на смъртта на Сахра, ще видят и огнестрелната рана - там да му мисли Гедиз...
Да не забравяме, че писаха, че е протеже на режисьора...
Според мен Санджар трябва да е навън, да може да мисли, как да си връща акциите и да оправя стореното от Наре.
Виж целия пост
# 694
Някъде ми се мярна снимка и коментари към нея, че Тюлин/Менекше била написала VEDA.
Хората ѝ пожелаха "гюле, гюле" и до там. Никой май не се прискърби, че напуска сериала и да ѝ напишат "браво" за актьорското майсторство...



А нещо подобно да е казвала Наре за Санджар?
Санджар можеше ли да диша когато тя и Мелек заминаваха за Швейцария?!
Санджар можеше ли да диша когато тя му върна пръстените и му каза, че е играла на щастие?!
Санджар дали ще може отново да диша когато тя подари довереността си /конака/ на Кахраман и остави на улицата семейството му!?



Да, повери му пръстените си, защото ѝ пречеше Менекше и бебето.  Тях вече ги няма като проблем, може да си запее старата песен...
"Искам да стана булка... Да вляза през тази врата..." Дрън-дрън...  Манипулаторка...





Значи когато върна пръстените и Санджар си тръгна от дома ѝ разбит, тя хукна посред нощите с Гедиз само при една негова дума.
Сега пък въобще не я мисля - при две джентълменски думи, ще хукне и брак да сключи с него /ако слуховете са верни/.  Но... ако това се случи, значи ще си го е заслужила.   
Виж целия пост
# 695


Голяма скица е Сами.
Колко е пораснало бебочето на Едип.
Виж целия пост
# 696
Здравейте,


Цитат
тя хукна посред нощите с Гедиз само при една негова дума.
Сега пък въобще не я мисля - при две джентълменски думи, ще хукне и брак да сключи с него /ако слуховете са верни/.  Но... ако това се случи, значи ще си го е заслужила.   
Ами тогава и бебе ще чакаме, което предполагам ще го гледа Санджар.Wink

Момичета, Flowers Bouquet
Виж целия пост
# 697


https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=25865601749752 … ;substory_index=0

Момичета, изгледали или не още 34 епизод, ето и 50-я анализ от Навид Шахзад. Време бол по празниците - нали ще сме повечето време у дома - да гледаме, да четем. Само желание и любов да има. Че и нов разказ ни чака.


Изгубен рай
Навид Шахзад

Епизод 34 от настоящия сериал "Дъщерята на посланика” подчертава аспект от живота на различни герои, на които не сме обърнали достатъчно внимание. Във всеки случай е очевидно, че характерът на Гедиз е напълно разбит и изглежда почти жалък. Обяснението на майка му за характера му като „милостив“ може да се обясни с майчиното пристрастие и невежеството на всичко, което синът й е направил. Жестокостта, с която Гедиз се опита да унищожи Санджар, е наистина непростима и въпреки това Наре го моли да помогне на бившия си приятел. Колкото и да се съпротивлява, Санджар се държи достойно, както подобава на благороден човек, тъй като Гедиз спаси живота му, когато Сахра се готвеше да го застреля. Мъж с малко думи, Санджар подкрепя с присъствието си точно толкова, колкото да благодари на Гедиз за спасяването на живота му, само за да си тръгне веднага след като Наре проведе личен разговор със Сахра, по време на който тя й казва, че знае за убийството на Локи.

Това е поредният случай на Наре да не споделя информация със Санджар в подходящия момент. Историята  от Джейлян като свидетел за убийството на Локи е известна на Наре и все пак тя разказва за това на Санджар много по-късно. В собствените си опити да запази Санджар в безопасност, Наре допуска няколко грешки, които оказват влияние върху връзката им; особено по отношение на последната сцена. Това, което не може да се разбере, е защо не може да се довери на Санджар достатъчно, за да сподели информацията с него в точното време, например; когато Челеби я заплашваше да подпише имението, защо не се обади на Санджар? Със сигурност знаем, че Санджар никога не би й позволил да направи това, тъй като той беше напълно ясен относно статута на имението, който не подлежи на обсъждане - и не е, както Наре предполага, само инат или гордост, че Санджар е толкова чувствителен относно собствеността на дома си. Той вече е изброил причините, поради които не може да го даде, тъй като това най-вероятно би убило майка му, за да се изнесе, но Наре в собственото си еднолично решение смята, че е най-добре да припише имението и да спаси Санджар от затвора.

На първо място, дори ако това е замислено като сватбен подарък, което говори за огромната щедрост на Санджар и доверието, което той дава на Наре да се грижи за семейството му; имението не принадлежи на Наре, тъй като е поверено на нея. И все пак, дори след като Санджар й каза недвусмислено, че ако Наре даде имението, би било равносилно на изгонването му; тя продължава напред и го подписва на Кахраман! Ако някога е имало герой, който е бил написан с пожелание за смърт, това е Наре! Но преди да стигнем до края на епизода, ще видим, че персонажът на Сахра е спретнато унищожен по най-невероятния начин, а Менекше в крайна сметка е арестувана от полицията за непредумишлено убийство. С такъв позорен край човек не знае дали да съжалява за Сахра - просто, когато Гедиз прекалява с нея, или просто да се успокои, че излишен персонаж без достоверност най-накрая е срещнал смъртта си. Пълното безразличие на Санджар към Менекеше, тъй като тя е с белезници е симптоматично за това как той я е изписал изцяло от живота си, но погледът на лицето на бившата му съпруга е причина за безпокойство. Без угризения или молба към Санджар, едноизмерният герой Менекше изглежда е отстранен от играта в обозримо бъдеще. Ако трябва да има възкресение, трябва да изчакаме новият екип от сценаристи да измисли достоверен сценарий, като се надяваме, че Менекше ще подобри актьорската си игра, която през последните няколко епизода се движи надолу.

По време на епизодите, излъчени досега, имението на Ефе придоби стойност, която е почти равна на тази на друг герой сред много актьори. Подобно на живите герои от сериала, имението също има история, тъй като многократно се подчертава неговото значение като убежище, подслон и последно пристанище от жестокия свят. Започвайки с дядото на Санджар Мехмет Ефе, малката стая в таванското помещение на голямата резиденция на Ъшъклъ предлага почивка по време на насилието, обхванато от турската война за независимост. Скрит за една година от кръвожадните си врагове, ужасяващият ранен беден ездач не само възстановява здравето си, но създава приятелство с дядото на Гедиз, което продължава почти сто години; само да бъде унищожено по ирония на съдбата от внука Ъшъклъ.

Преминавайки от ръка на ръка, след като наследството намери законния си собственик, имението отразява чертите на характера на настоящата си стопанка, т.е. матриархът на Халисе Ефе, жена, която е работила като слугиня на Ъшъклъ, за да бъде превърната в хазайка от сина си Санджар Ефе. Изкачването от скромно начало до "Султанка " я е направило толкова обсебена от утвърждаването на собствената си власт, че отблъсква почти всеки, който я обича. Единственото убежище, което имението предлага от непрекъснатите си изисквания за внимание и послушание, е малката стая на тавана, която сега служи на внука на Мехмет Ефе, Санджар. Това е мястото, където той събра парчетата от разбития си живот и намери някакво спокойствие, което да му позволи да продължи да живее. В онези тъмни дни, преди Наре да се завърне, Санджар се бе превърнал в балсам за раните си. Работейки неуморно през деня, прибирайки маслини, тъмни и блестящи като очите му, Санджар се връщаше в спартанската стая, за да опита и да заспи, докато преживява идиличните летни дни. Кой знае колко сълзи е пролял, колко безсънни нощи е прекарал, опитвайки се да облекчи непрестанната болка от раздялата с любимата си или колко често се е доверявал на призраците от миналото, докато са го гледали мълчаливо от снимки, с интервали във времето?

Също така е важно, че имението никога не е отеквало от детски смях или тропането на малки крачета до неочакваното завръщане на Мелек. Детето на Санджар идва като топене на снеговете по планинските върхове след мрачна зима и озеленява сърцето му, точно както го прави в момента с детската си интуиция, но с изключителна зрялост. Имението Eфe посреща третото поколение на Eфe с щедрост, тъй като интериорът отеква със звука на играните игри и чичо, симулиращ самолетни полети. Но с всичко, което присъствието на Мелек донесе, това е спорадично щастие, което идва и излиза по своя воля, като отварящи се или затварящи се врати и независимо от желанията на героите. Въпреки цялото си величие имението има и тъмна страна, тъй като заговори и отравяния, гняв и тъга смесват отварата на вещицата за лични цели; тайни се шушукат през заглушени телефони, а стратегии за измама, маневриране и манипулация се излюпват в спални, кухни и другаде.

Важна характеристика на филмова или телевизионна история е създаването на връзки. Във всяка история именно тези връзки между герои и места, реални събития и желания, между паметта и преживяването свързват историята. Писателите се опитват да измислят толкова сложен и многопластов свят, колкото реалния, но начинът, по който събитията могат да бъдат пренаписани, преразгледани или напълно редактирани, не е като реалния живот, който остава неуловим. Невъзможно е да си представим Санджар Ефе без фона на планините и горите, чудовищната му кола, тъмнината на очите и косата, мрачния му темперамент, огнения гняв и също толкова немислима ожесточена любов. В този смисъл той е достоен господар на имението Ефе. Но с принудителното изгонване на брат му Яхя - толкова различен от него, колкото креда от сирене; Санджар Eфe е оставен да се занимава с домакинство от жени, всяка от които има свои особености.

Най-голямата сред тях е леля Фериде, капризна, ексцентрична, очевидно мразеща мъжете, но мекосърдечна жена, която не одобрява категорично автократичните идеи на Халисе за управление на живота на всички в къщата. Виждаме известна доза писателска умора, тъй като "кухненските сцени " стават все по-чести, Зехра става почти невидима и Мелек се заключва в стаята си с онлайн уроците си. От останалите Елван остава с нейния строг и преувеличен „Аз”, той почти се състезава с Наре в екранно време и прави фаталната грешка, като казва на Яхя и Дуду, че новият собственик на имението е не друг, а Наре. Тази жизненоважна информация е това, което Кахраман използва, когато изпраща презряния Челеби да шантазира Наре, за да я принуди да му предаде имението. Сред жените, чийто живот е бил отровен от Акън, Мюге изглежда се е възстановила, след като е преодоляла страха си от коварния, хитър пират на име Кахраман. Не можем да не оценим как Мюге е устроила живота си след ужасното предателство. Въпреки усилията й да разубеди брат си от неговия деструктивен път, трябва да оценим и усилията й да помогне на Санджар да открие тайната на Боз, която, надяваме се, отново ще наклони баланса в полза на Санджар. Утвърден факт е, че жените могат да бъдат безстрашни като мъжете и ние имаме характера на Наре, за да го докажем, но колкото и безстрашни да са те, защо жените в „Дъщерята на посланика” категорично отказват да слушат добри съвети, особено когато идват от мъже? Например Наре, никога не е правила това, което Санджар иска от нея, освен по въпроси, касаещи Мелек. Силните жени, които са достойни и показват добра мярка за самоуважение, създават отлични героини, но не е задължително да пренебрегват добрите съвети и да не се поддават на изкушението на "независимостта" на жените. Наре е отговорна за падането на Санджар от скалата точно толкова, колкото и за това, което следва в края на епизода. Това, че мъжете и жените правят грешки и трябва да плащат за тях, е едно от неизменните правила на живота и когато решава да игнорира аргументите на Санджар, Наре драматично връща цялата история на „Дъщерята на посланика” обратно в изходната точка.

Забелязахме, че през излъчените 34 епизода сценаристките са наказвали Санджар за прегрешенията му в абсолютна мярка, точно както Санджар с Наре. Ако той се зарече, че никога няма да й прости, тя ще направи същото; ако той се зарече никога да не използва името й, тя ще направи същото. Докато и двамата са готови да рискуват живота си един за друг по време на отвличането, желанието да се „защити” другият придобива опасно измерение, особено в края на епизод 34.

През последните години непрекъснатият диалог се превърна в тенденция. Подобно на прекалено весел водещ на риалити шоу, изглежда, че сценаристите са започнали да поставят толкова много думи в устата на героите, че няма време - да мислят, чуват или виждат. Когато персонажът гледа нещо, ние като зрители го виждаме през очите му. Когато спира да слуша, ние се опираме на героя, за да ни помогне да слушаме какво го движи. Енгин Акюрек е майстор на мълчаливото предаване на информация на зрителя. Подобно на Санджар, реакцията на Акюрек към опустошителното откровение на Наре идва като жесток удар върху тялото, когато лицето му изразява недоверие, разочарование и в крайна сметка тъга. Изважда пръстените й от джоба си, изтръгва своя и без думи дава трите на Наре. Без дума за възмущение, гняв или предупреждение - Акюрек ни моли да се вслушаме в неговото мълчание, което е като падането на последния лист преди настъпването на зимата. Малко актьори имат способността да задържат интереса на камерата само с интензивността на погледа си или с мимолетните изражения на лицето. Акюрек изпълнява и двата подвига толкова естествено, колкото и дишането, тъй като персонажът наистина няма какво да каже, освен "eywallah!" Когато се отдръпва от Наре и тръгва към планината и гората си, получаваме отчетливото  впечатление, че Санджар е изгонен от рая си, за да се скита в пустинята. От този ден Ефе ще чака само да види белите панделки, които Мелек обеща да закачва на дърветата, за да му каже колко много му липсва.
Виж целия пост
# 698




























"Домът е моята крепост."

От мен толкова по серията.


Скрит текст:
Виж целия пост
# 699


Класация на екранните двойки за изминалата седмица.
Виж целия пост
# 700


https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=25865601749752 … ;substory_index=0

Момичета, изгледали или не още 34 епизод, ето и 50-я анализ от Навид Шахзад. Време бол по празниците - нали ще сме повечето време у дома - да гледаме, да четем. Само желание и любов да има. Че и нов разказ ни чака.


Изгубен рай
Навид Шахзад

Скрит текст:
Епизод 34 от настоящия сериал "Дъщерята на посланика” подчертава аспект от живота на различни герои, на които не сме обърнали достатъчно внимание. Във всеки случай е очевидно, че характерът на Гедиз е напълно разбит и изглежда почти жалък. Обяснението на майка му за характера му като „милостив“ може да се обясни с майчиното пристрастие и невежеството на всичко, което синът й е направил. Жестокостта, с която Гедиз се опита да унищожи Санджар, е наистина непростима и въпреки това Наре го моли да помогне на бившия си приятел. Колкото и да се съпротивлява, Санджар се държи достойно, както подобава на благороден човек, тъй като Гедиз спаси живота му, когато Сахра се готвеше да го застреля. Мъж с малко думи, Санджар подкрепя с присъствието си точно толкова, колкото да благодари на Гедиз за спасяването на живота му, само за да си тръгне веднага след като Наре проведе личен разговор със Сахра, по време на който тя й казва, че знае за убийството на Локи.

Това е поредният случай на Наре да не споделя информация със Санджар в подходящия момент. Историята  от Джейлян като свидетел за убийството на Локи е известна на Наре и все пак тя разказва за това на Санджар много по-късно. В собствените си опити да запази Санджар в безопасност, Наре допуска няколко грешки, които оказват влияние върху връзката им; особено по отношение на последната сцена. Това, което не може да се разбере, е защо не може да се довери на Санджар достатъчно, за да сподели информацията с него в точното време, например; когато Челеби я заплашваше да подпише имението, защо не се обади на Санджар? Със сигурност знаем, че Санджар никога не би й позволил да направи това, тъй като той беше напълно ясен относно статута на имението, който не подлежи на обсъждане - и не е, както Наре предполага, само инат или гордост, че Санджар е толкова чувствителен относно собствеността на дома си. Той вече е изброил причините, поради които не може да го даде, тъй като това най-вероятно би убило майка му, за да се изнесе, но Наре в собственото си еднолично решение смята, че е най-добре да припише имението и да спаси Санджар от затвора.

На първо място, дори ако това е замислено като сватбен подарък, което говори за огромната щедрост на Санджар и доверието, което той дава на Наре да се грижи за семейството му; имението не принадлежи на Наре, тъй като е поверено на нея. И все пак, дори след като Санджар й каза недвусмислено, че ако Наре даде имението, би било равносилно на изгонването му; тя продължава напред и го подписва на Кахраман! Ако някога е имало герой, който е бил написан с пожелание за смърт, това е Наре! Но преди да стигнем до края на епизода, ще видим, че персонажът на Сахра е спретнато унищожен по най-невероятния начин, а Менекше в крайна сметка е арестувана от полицията за непредумишлено убийство. С такъв позорен край човек не знае дали да съжалява за Сахра - просто, когато Гедиз прекалява с нея, или просто да се успокои, че излишен персонаж без достоверност най-накрая е срещнал смъртта си. Пълното безразличие на Санджар към Менекеше, тъй като тя е с белезници е симптоматично за това как той я е изписал изцяло от живота си, но погледът на лицето на бившата му съпруга е причина за безпокойство. Без угризения или молба към Санджар, едноизмерният герой Менекше изглежда е отстранен от играта в обозримо бъдеще. Ако трябва да има възкресение, трябва да изчакаме новият екип от сценаристи да измисли достоверен сценарий, като се надяваме, че Менекше ще подобри актьорската си игра, която през последните няколко епизода се движи надолу.

По време на епизодите, излъчени досега, имението на Ефе придоби стойност, която е почти равна на тази на друг герой сред много актьори. Подобно на живите герои от сериала, имението също има история, тъй като многократно се подчертава неговото значение като убежище, подслон и последно пристанище от жестокия свят. Започвайки с дядото на Санджар Мехмет Ефе, малката стая в таванското помещение на голямата резиденция на Ъшъклъ предлага почивка по време на насилието, обхванато от турската война за независимост. Скрит за една година от кръвожадните си врагове, ужасяващият ранен беден ездач не само възстановява здравето си, но създава приятелство с дядото на Гедиз, което продължава почти сто години; само да бъде унищожено по ирония на съдбата от внука Ъшъклъ.

Преминавайки от ръка на ръка, след като наследството намери законния си собственик, имението отразява чертите на характера на настоящата си стопанка, т.е. матриархът на Халисе Ефе, жена, която е работила като слугиня на Ъшъклъ, за да бъде превърната в хазайка от сина си Санджар Ефе. Изкачването от скромно начало до "Султанка " я е направило толкова обсебена от утвърждаването на собствената си власт, че отблъсква почти всеки, който я обича. Единственото убежище, което имението предлага от непрекъснатите си изисквания за внимание и послушание, е малката стая на тавана, която сега служи на внука на Мехмет Ефе, Санджар. Това е мястото, където той събра парчетата от разбития си живот и намери някакво спокойствие, което да му позволи да продължи да живее. В онези тъмни дни, преди Наре да се завърне, Санджар се бе превърнал в балсам за раните си. Работейки неуморно през деня, прибирайки маслини, тъмни и блестящи като очите му, Санджар се връщаше в спартанската стая, за да опита и да заспи, докато преживява идиличните летни дни. Кой знае колко сълзи е пролял, колко безсънни нощи е прекарал, опитвайки се да облекчи непрестанната болка от раздялата с любимата си или колко често се е доверявал на призраците от миналото, докато са го гледали мълчаливо от снимки, с интервали във времето?

Също така е важно, че имението никога не е отеквало от детски смях или тропането на малки крачета до неочакваното завръщане на Мелек. Детето на Санджар идва като топене на снеговете по планинските върхове след мрачна зима и озеленява сърцето му, точно както го прави в момента с детската си интуиция, но с изключителна зрялост. Имението Eфe посреща третото поколение на Eфe с щедрост, тъй като интериорът отеква със звука на играните игри и чичо, симулиращ самолетни полети. Но с всичко, което присъствието на Мелек донесе, това е спорадично щастие, което идва и излиза по своя воля, като отварящи се или затварящи се врати и независимо от желанията на героите. Въпреки цялото си величие имението има и тъмна страна, тъй като заговори и отравяния, гняв и тъга смесват отварата на вещицата за лични цели; тайни се шушукат през заглушени телефони, а стратегии за измама, маневриране и манипулация се излюпват в спални, кухни и другаде.

Важна характеристика на филмова или телевизионна история е създаването на връзки. Във всяка история именно тези връзки между герои и места, реални събития и желания, между паметта и преживяването свързват историята. Писателите се опитват да измислят толкова сложен и многопластов свят, колкото реалния, но начинът, по който събитията могат да бъдат пренаписани, преразгледани или напълно редактирани, не е като реалния живот, който остава неуловим. Невъзможно е да си представим Санджар Ефе без фона на планините и горите, чудовищната му кола, тъмнината на очите и косата, мрачния му темперамент, огнения гняв и също толкова немислима ожесточена любов. В този смисъл той е достоен господар на имението Ефе. Но с принудителното изгонване на брат му Яхя - толкова различен от него, колкото креда от сирене; Санджар Eфe е оставен да се занимава с домакинство от жени, всяка от които има свои особености.

Най-голямата сред тях е леля Фериде, капризна, ексцентрична, очевидно мразеща мъжете, но мекосърдечна жена, която не одобрява категорично автократичните идеи на Халисе за управление на живота на всички в къщата. Виждаме известна доза писателска умора, тъй като "кухненските сцени " стават все по-чести, Зехра става почти невидима и Мелек се заключва в стаята си с онлайн уроците си. От останалите Елван остава с нейния строг и преувеличен „Аз”, той почти се състезава с Наре в екранно време и прави фаталната грешка, като казва на Яхя и Дуду, че новият собственик на имението е не друг, а Наре. Тази жизненоважна информация е това, което Кахраман използва, когато изпраща презряния Челеби да шантазира Наре, за да я принуди да му предаде имението. Сред жените, чийто живот е бил отровен от Акън, Мюге изглежда се е възстановила, след като е преодоляла страха си от коварния, хитър пират на име Кахраман. Не можем да не оценим как Мюге е устроила живота си след ужасното предателство. Въпреки усилията й да разубеди брат си от неговия деструктивен път, трябва да оценим и усилията й да помогне на Санджар да открие тайната на Боз, която, надяваме се, отново ще наклони баланса в полза на Санджар. Утвърден факт е, че жените могат да бъдат безстрашни като мъжете и ние имаме характера на Наре, за да го докажем, но колкото и безстрашни да са те, защо жените в „Дъщерята на посланика” категорично отказват да слушат добри съвети, особено когато идват от мъже? Например Наре, никога не е правила това, което Санджар иска от нея, освен по въпроси, касаещи Мелек. Силните жени, които са достойни и показват добра мярка за самоуважение, създават отлични героини, но не е задължително да пренебрегват добрите съвети и да не се поддават на изкушението на "независимостта" на жените. Наре е отговорна за падането на Санджар от скалата точно толкова, колкото и за това, което следва в края на епизода. Това, че мъжете и жените правят грешки и трябва да плащат за тях, е едно от неизменните правила на живота и когато решава да игнорира аргументите на Санджар, Наре драматично връща цялата история на „Дъщерята на посланика” обратно в изходната точка.

Забелязахме, че през излъчените 34 епизода сценаристките са наказвали Санджар за прегрешенията му в абсолютна мярка, точно както Санджар с Наре. Ако той се зарече, че никога няма да й прости, тя ще направи същото; ако той се зарече никога да не използва името й, тя ще направи същото. Докато и двамата са готови да рискуват живота си един за друг по време на отвличането, желанието да се „защити” другият придобива опасно измерение, особено в края на епизод 34.

През последните години непрекъснатият диалог се превърна в тенденция. Подобно на прекалено весел водещ на риалити шоу, изглежда, че сценаристите са започнали да поставят толкова много думи в устата на героите, че няма време - да мислят, чуват или виждат. Когато персонажът гледа нещо, ние като зрители го виждаме през очите му. Когато спира да слуша, ние се опираме на героя, за да ни помогне да слушаме какво го движи. Енгин Акюрек е майстор на мълчаливото предаване на информация на зрителя. Подобно на Санджар, реакцията на Акюрек към опустошителното откровение на Наре идва като жесток удар върху тялото, когато лицето му изразява недоверие, разочарование и в крайна сметка тъга. Изважда пръстените й от джоба си, изтръгва своя и без думи дава трите на Наре. Без дума за възмущение, гняв или предупреждение - Акюрек ни моли да се вслушаме в неговото мълчание, което е като падането на последния лист преди настъпването на зимата. Малко актьори имат способността да задържат интереса на камерата само с интензивността на погледа си или с мимолетните изражения на лицето. Акюрек изпълнява и двата подвига толкова естествено, колкото и дишането, тъй като персонажът наистина няма какво да каже, освен "eywallah!"
Когато се отдръпва от Наре и тръгва към планината и гората си, получаваме отчетливото  впечатление, че Санджар е изгонен от рая си, за да се скита в пустинята. От този ден Ефе ще чака само да види белите панделки, които Мелек обеща да закачва на дърветата, за да му каже колко много му липсва.[/color][/i][/b]
Благодаря за превода.Flowers Bouquet

Ох, горката Сахра, отиде си, а не я признаха за двойка с Гедиз.Тъкмо стоплиха отношенията ....

Виж целия пост
# 701


Като се сетя какви хубави моменти имахме с Йомер и Елиф в серията за Нова година...
Радост за очите ми са...














Тук даже забравиха, че идва празник.  Всъщност празникът им ще е на улицата - Наре ще ги поздрави на 8 езика  и... стига им толкова. Халисето като нищо ще прекара Новата година я в операционната, я в реанимацията...
Дали са  правили снимки в болница? Тц, нямаме информация.

А пък от другите сериали какви новогодишни зад кадър клипчета пускат за радост на зрителската си аудитория.Честно казано вече една година жадувам да видя  хубави снимки на Енгин и Неслихан зад кадър, някакво интервю, нещо с което да поздравят  тези които гледат и все още очакват да видят  любовта им, която си остана май само на думи... "Не мога да дишам без теб, ама играх на щастие и не мога да се омъжа за теб", както и ако Санджар не направи това което тя е поискала, то непременно "ще ѝ се отворят нови рани, които заедно със старите  ще кървят"... Толкова кръв изтече в този сериал, все едно е за вампири...
Чувствам се много разочарована от Наре, че направо ми загорча всичко гледано в серията. Дори  ме заболя само като си помислих как ще реагира Халисе на новината, че  домът им вече не е техен.
Спирам, че пак яхнах метлата... ами да взема да  отлетя и да не ви досаждам повече за  днес.
Виж целия пост
# 702


Разделени, но не сърдити бяха тук.
Кога ли ще видим отново близост между двамата.
Санджар вероятно ще продължи да ги пази, с помощта на Каврук...
Ами Наре, не може да диша без него, да я видим как ще се справи.
Спомням си поговорката: Всяко зло за добро. А дано!!!

Да допълня - снимали са в конака и в пристанището/марината до 4-5 сутринта.






Да допълня и тази класация за най-коментираните актьори през изминалата седмица.
Виж целия пост
# 703


Лека.
Виж целия пост
# 704
Здравейте,
напоследък не ми остава време за нищо.
Надямам се през следващите почивни дни да успея да се наспя Grinning

Благодаря за превода.

Yoanna ,благодаря ти.  Напълно съм съгласна с теб. Наре има нужда от любим човек и семейство,спокойствие и мир.Ако се отпусне за миг,спре да оправя света,довери се на Санджар(който вече не мога даразбера дали  обича или не,май не знае какво иска).. Просто да опита да има семейство,да остави някой да се погрижи за нея. Да прости от сърце, Щом прощава на всеки и всичко,защо  към Санджар не успява?
Да ходи на терапия. Нали е модерна,защо не отидат на терапия със Санджар ? Ц
Имат нужда да са оправят отношенията си.
Тя е все апред с рогата,все да върви по нейното,което май не е травма, а част от характера й. Дано нещата се оправят и видим, компромиси и от двете страни.

Аз чесно казано,много бих се подразнила на оставането на Тюлен в сериала.Губи ми се интереса към образа й,даже присъствието на самата актриса ми е безлично и излишно.
Имаха как да спретнат един даста интересен и интелигентен персонаж. Даже потенциала й,като жена на Санджар,беше хубава основа. Надявам се актрисата да може много повече от това което показа в този образ.


Нищо лично към актрисата, не можах да си спестя публикацията Joy
Малко ме хваня яд,че отстраниха Сахра-явно беше  "плънка" за запълване на някои пукнатини.
Време е вече полицията да разкрие случилото се с Акън,няма да оставят Санджар за повече от 2 епизода в затвора.
Относно  Наре,омъжи ли се за Гедиз- край за нея,поне в моите очи.Няма да има нормално обяснение и прошка.
За имението Санджар макар и трудно,ще  й прости,но ако се омъжи няма.
Санджар се държи винаги рационално,разбира се,надцени лоялността на Наре и отново се разминаха.  Хубаво е да си силна жена,независимо и  с мнение. Но когато обичаш  някого поведението ти,би трябвало да е друго. Напоследък Наре прави грешка след грешка.За всичко има обяснение.Като оставим настрана яда,който изпитвам към грешките им със Санджар,винаги мога да бъда либерална и да опитам да обуя обувките им.
Дано в новите епизоди видим как застават един до друг,за ръце,говорейки,разбирайки се.
Всеки да знае какво иска и да се бори за него. Пожелавам им по-галяма близост-физическа и душевна,да се сплотят, да видим една истинска двойка на екрана.  Все пак това и тяхната история.  
Свалям шапка пред актьорското майсторство на Енгин и Неслихан.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия