Необходимо оборудване за кола

  • 3 268
  • 37
# 15
Вие сте изброили повечето неща, само да допълня - одеяло!
Не се знае къде може да се наложи на някой да легне да ремонтира нещо или да попаднете в студ/ да ви на вали яко/ да трябва да превозите нещо което би изцапало салона и т. Н.
Също, за мен е задължително да карам поне с 1/2 пълен резервоар. Мм винаги ми се подиграва, за какво ми е толкова гориво, но аз искам да си имам. ( предимно градски шофьор съм, но човек никога не знае какво може да трябва да свърши или къде да отиде)
Виж целия пост
# 16
Имам пожарогасител, аптечка, крик, стъргалка за лед, метла за сняг, кабели, мултицед, микрофибърна кърпа, ръкавици, спрей за размразяване на стъкла, крушки за фарове, твърда и мека връзка....както каза жената в някой преден пост, никога не знаеп какво ще ти се наложи - днес дърпам някой, утре ми дават ток... иначе нямам триъгълник май. Grinning
Виж целия пост
# 17
Я кажете как се дава ток. Кабели имам, ама като не знам другият дали ще знае как се прави ...  В какъв ред се защипват и въобще подробно, ако може.
Като карах със стария акумулатор и мултицет се търкаляше из жабката, ама сега с новия, не.
Да ви разкажа една смешно-тъпа случка по повод наличностите в жабката.
Нещо ми бяха ровили по двигателя и изпуснаха едно винтче някъде там. Карам си аз и нещо подрънква. Викам си винтчето е, щото отдолу всичко е в кори и не може да изпадне. Дразни ме тоя звук, ама яко. Викам брат ми да свалим кората и да видим какво дрънка. Самата кора също ми я беше свалял преди това един познат и имах подозрение, че може да не я е завинтил добре. Представям си как в движение пада и заорава в асфалта, изтърбушвайки де що може чарколяци. Та таман две в едно да свършим. Да, ама канал нямаме. Спирам леко над едни малки стълби на паркинга до работата ми. Шубе ме е, че ще сляза барабар с колата по трите стъпала, а брат ми давай, та давай напред. Заляга нашия на стъпалата, маха кората. Винтче няма. Поне я стегна както трябва. Разделяме се всеки по колите, тръгвам аз и бре, пак дрънка. Точно в този момент получавам просветление свише, че дрънкат битовете в кутията с отвертката в жабката. Simple Smile Много се чудих да му кажа ли на брат ми за какво е залягал под колата. Срам, не срам, казах му. Той си ме знае. Оттогава, обаче, кутията с битовете се сдоби с парче противодрънкащ дунапрен.
Виж целия пост
# 18
И да ти кажем, ще забравиш. В книжката на всяка кола си е описано подробно. Също и как се сменя гума и т.н.
Виж целия пост
# 19
Ааа, няма да забравя. Такива неща си ги пиша на един лист при книжката. В нея не помня да има нещо за кабелите, но ще видя. Имам я и на компа в електронен вид.
Виж целия пост
# 20
На кабелите си пише кое е плюс и кое минус. На акумулатора също е ясно написано. Слагаш плюса на плюс и минуса на минус, като много внимаваш да не допреш двете клеми една до друга, докато мотаеш кабелите из ръцете си. Съответно на другата кола също. Гледай да са стабилно захванати, да не халтавят. Палиш колата, която е в изправност. После палиш другата и изчакваш да поработи известно време преди да откачиш кабелите. Като ги откачаш също внимаваш да не допреш клемите. Това е.
Виж целия пост
# 21
https://caralyze.bg/articles/kak-pravilno-da-podadem-tok-na-avto … oshten-akumulator
Виж целия пост
# 22
Доколкото знам, тегленето с въже е забранено от известно време, само с твърда връзка или репатрак. Иначе аз имам почти всякакви инструменти, навик от времето, когато карах доста стари коли. 😂
Виж целия пост
# 23
Точно това ми трябваше. Благодаря. Покрай стария акумулатор бях почнала да го усещам, че му идва време за добро зареждане (вкъщи със зарядно). Не ме е оставял. Но човек не знае какво може да му дойде до главата.
Виж целия пост
# 24
Доколкото знам, тегленето с въже е забранено от известно време, само с твърда връзка или репатрак. Иначе аз имам почти всякакви инструменти, навик от времето, когато карах доста стари коли. 😂
Не е забранено. Забранено е само навлизането по автомагистрала при теглене с гъвкава връзка (въже).
Виж целия пост
# 25
И аз не бях чувала. А иначе колите с автоматични скорости стават все повече, а те не може да бъдат теглени. Т.е. някои могат, ама бавно и за кратко, други изобщо не могат.
Виж целия пост
# 26
Забранено е тегленето с въже от няколко години. Но в малките градове не се контролира.
В колата каквото трябва по закон. Останалото според потребностите на шофера.
В разхвърляна кола всичко има, в подредена нищо няма.
Тъкмо взех друга кола, естествено подредена като аптека. Един приятел ми звъни, че се заключил и ключа му в колата. Като отидох му викам за какво ме  викаш?
- Ще измислиш нещо.
- К'во да измисля, а и нищо нямам в колата.
- Що не дойде с баничарката.
Отключихме я де.
Виж целия пост
# 27
Забранено е тегленето с въже от няколко години. Но в малките градове не се контролира.
В колата каквото трябва по закон. Останалото според потребностите на шофера.
В разхвърляна кола всичко има, в подредена нищо няма.
Тъкмо взех друга кола, естествено подредена като аптека. Един приятел ми звъни, че се заключил и ключа му в колата. Като отидох му викам за какво ме  викаш?
- Ще измислиш нещо.
- К'во да измисля, а и нищо нямам в колата.
- Що не дойде с баничарката.
Отключихме я де.
Не и според ЗДП:
Цитат
Чл. 83. (1) Тегленето на повредено моторно превозно средство се извършва с гъвкава връзка, с твърда връзка или от автомобил със специално приспособление.
Виж целия пост
# 28
Двустранен констативен протокол в жабката.
Виж целия пост
# 29
Въжета и кабели за тоци нямам.
Но имам едно джобно ножче Викторинокс с няколко приставки (не съм го ползвала до сега), още една мини аптечка, пак не съм я ползвала, пазарски чанти, чадър, и една любезна бележка с надпис ВРЪЩАМ СЕ СЛЕД МАЛКО, ИЗВИНЯВАМ СЕ и телефонния ми номер. Спасявала ме като трябва да спра кофти за 2-3 минути. Знам, че ще ми звъннат, а няма да ми надерат колата
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия