Дистанционно обучение за учениците-Teмa 14 /Януари 2021/

  • 42 883
  • 1 060
# 15
В Германия училищата работят (както и в много европейски държави) и имат по-малка смъртност от нас.

Дали не се дължи на факта, че здравната им система не е пълна пародия, като нашата?
Виж целия пост
# 16
В Германия училищата работят (както и в много европейски държави) и имат по-малка смъртност от нас.

Дали не се дължи на факта, че здравната им система не е пълна пародия, като нашата?

Ама чакайте, бе, хора - образователният министър заяви, че броят на починалите учители процентно кореспондира на общия такъв смъртност. Тоест колкото починали касиерки в Била има, толкова и учители. Защо се намила непрекъснато и какво точно чакаме, след като и сметнаха от НОЩ как ще трябва една година зй изграждане на масов имунитет чрез ваксиниране. Т.е. каквото е през януари, ще бъде и 2 месеца след това. Какво точно планираме, че да могат всички ученици да ходят на училище като в нормална държава, в която образованието е ценност и цел? Щото в Австрия бяха на Нова година по къщите с вечерен час, а тук повечето от вас се извървяха в Джъмбо и после отидоха на Витошка или спа хотел?  И сакън - ресторантите затваряли рано. А после ще си затваряме децата вкъщи - по желание или щото учителите ги било страх... аман от простотия...
Виж целия пост
# 17
Нали вече на няколко пъти беше описвано как точно работят училищата в Германия? Нещо общо с тукашните да откривате? Или това не е важно, важното е да натъртите, че училищата в Германия работят Joy Знаем го това. Важното обаче е при какви мерки за безопасност - отворени постоянно прозорци, дистанция и т.н. Та какво общо викате има с нашите, където прозорците са плътно затворени и стаите наблъскани?
Виж целия пост
# 18
Ами не знам вашите деца къде са, но при моето в 2 поредни училища нон-стоп се е проветрявало преди да има ковид. Включително съм се обаждала да питам дали не прекаляват. Не ми го изкарвайте тэва като довод да си стоят вкъщи... Вие да не сте от пазаруващите в Джъмбо?
Виж целия пост
# 19
И що да не го изкарвам като е точно така? Нито един прозорец не се отваря от ноември насам. Минавала съм и виждам цялата сграда, плюс коридорите, синът ми потвърждава! 15 минути на обяд и това е. Как е във вашето училище много слабо ме вълнува, вълнува ме нашето. Връзката с Джъмбо явно е дълбоко закодирана, щото не я схванах грам.
Виж целия пост
# 20
И в нашата класна стая не се отваряше прозорец ноември. Родители вдигнаха скандал на госпожата във Вайбър групата, че отваряла прозорците и децата измръзвали. И директно забраниха отваряне.
Имам познато дете в Германия. С шапка, шал, ръкавици и на отворени прозорци. И никой не мрънка.
Виж целия пост
# 21
При нас се отваряше.Също имаше родители,който мрънкаха,че на децата им е студено и госпожата им каза да ги обличат по-дебело.
Виж целия пост
# 22
Добре, а какво става с детските градини и яслите?
И каква е заболяваемостта на персонала там?
Статия от линка е много интересна.
Но се говори основно за заболяваемост при учителите, нищо за персонала в детските градини?
И винаги се предполага, че ученици заразяват учители. Т.е. няма друга верига - приятели, мъж, роднини, магазин и т.н.
В Германия училищата работят (както и в много европейски държави) и имат по-малка смъртност от нас.

Имам много роднини учители и не, не са се затворили вкъщи, живеят си, ходят напред назад, организират си масово празнуване на Нова година.
И не мога да приема, че монетата има само една страна.

Фрау Клау, къде точно в Германия работят училищата?
В Германия училищата и детските градини излязоха във ваканция седмица по-рано, заради високия брой заразени. Засега остават затворени до 11 януари, за да се добие ясна представа за новозаразени след празниците. На 5 януари ще бъде решено как точно ще продължат. В Долна Саксония образователният министър обмисля различни варианти - всички ученици с маски и в час, с малки "почивки без маска" през междучасието на отворен прозорец, проветряване през определено време. Може да се премине и към т.нар. План Б от пролетта - редуване присъствено и дистанционно обучение. Предлага се също и удължаване на зимната ваканция, за сметка на по-кратка лятна.
В България за такива планове и мерки е смешно да говорим. И тъжно.
Виж целия пост
# 23
на нас ни обясняват как децата били нарочени, а не трябвало, защото имало изследвания, които показвали, че децата не били фактор чак толкова. Да му се чуди човек на акъла на образователния министър в на Долна Саксония защо ли обмисля идеи  с маски!
Виж целия пост
# 24
 В провинцията, в която  следва дъщеря ми, и към момента НЯМА карантина. Показваш негативен тест при влизането си от рискова зона (каквато е България)и си свободен. Да, на 05.01 ще се  проведе среща с канцлерката , ама  след това  до 07.01 всеки бундесланд  ще решава индивидуално как да се подходи. Първият вариант, към който ще се стремят в провинция Северен-Рейн-Вестфалия, е връщане  на всички ученици след 10.01 в класните стаи при спазване на мерките, разбира се. Вторият е при преминаването на така наречената 7-Tage Inzidenz над 200 - тогава  планират и ограничаващи мерки, които обаче пак няма да засегнат  малките ученици ( до 7 клас) във всеки един случай (или ако се наложи, то ще е само в частта със следобедните им занимания в училище).  Дори и при доста по-тежка картина и наложени  общонационални ограничения ще се гледа да се осигури присъствено обучение за по-малките и  редуващо се за по-големите. Никъде не видях да става дума за варианта ДО от до...

Да, ние нямаме провинции, факт, но има немалко места в страната, в които картинката въобще не е толкова плашеща като в София, Бургас, Варна.. Защо и там всички минават под ножа?
Виж целия пост
# 25

Ама чакайте, бе, хора - образователният министър заяви, че броят на починалите учители процентно кореспондира на общия такъв смъртност. Тоест колкото починали касиерки в Била има, толкова и учители. Защо се намила ... аман от простотия...
Обучението на касиерка в Била трае от един ден до седмица-две и обикновено завършва успешно при над 98%от кой да е завършил средно образование.
Обучението на гимназиален учител по споменатите предмети трае с години .Успешно се дипломират не повече от половината записали обучение , а въобще способни да го запишат са не повече от 5% от завършилите гимназисти, защото останалите просто някъде в годините назад в един момент са спрели да разбират за какво става въпрос и до голяма степен поради неспособност и некомпетентност на ''учители'' , получили документ по опростена процедура.
 Възможно ли е да преподаде даден учебен  материал човек, който е неспособен да се справи с прдназначено за ученици контролно по същия този материал?!!
Проблема няма нищо общо със заплащането.

Andriel, не знам как е с назначенията в училищата, но при наемането  на постоянен частен учител за  индивидуални уроци на съответното ниво в столицата е нормално човек да иска да бъде спокоен на кого поверява детето си. Хората с име и репутация запълват възможностите си  за частни ученици месеци преди началото на годината. По-вярно би било ако кажем ,че те избират учениците си, а не ние тях и който се добере до такъв учител ,не го изпуска за нищо на света.
Виж целия пост
# 26
Това не им пречи да тъкат на два стана - да си седят на държавната работа и да си работят частно. Единствено не могат да дават частни уроци на ученици, на които са редовни учители.
Да, нормално е при частна дейност да подбира учениците, с които работи. Аз също решавам с кого да работя, когато работя самостоятелно. Като наемен работник следвам правилата на организацията.
Виж целия пост
# 27
Не сте съвсем права. Поне не за всички.
Извадихме късмет с наистина страхотни учители в държавно училище.
След загубата на частен учител заради болестта и до този момен т 6 отказа от претоварени с частни ученици добри учители, към момента разчитаме само на държавния по този предмет.
Виж целия пост
# 28
За кое не съм права? Не виждам противоречие. Добрият си е добър и на двете места, защото той е това, което е. Просто на едното място е наемен работник и работи по правилата на организацията, а когато работи самостоятелно, работи по своите правила.
Виж целия пост
# 29
За кое не съм права? Не виждам противоречие. Добрият си е добър и на двете места, защото той е това, което е. Просто на едното място е наемен работник и работи по правилата на организацията, а когато работи самостоятелно, работи по своите правила.

На теория, да, на практика - не съвсем при сегашните условия. Калпавото  ( в повечето случаи) ДО увеличи сериозно нуждата от частни уроци и кадърните учители са претрупани с работа на частно. Ето още един сериозен негатив на ДО - доведе до това баш можещите преподаватели  по ключови предмети като български, математика,  чужди езици  (за осмокласници особено) да искат да си останат вкъщи още. Не непременно от страх от заразяване, а за да могат да задържат този осезаемо нараснал поток  ( и постъпленията от него), с който иначе не биха се справили при присъствено обучение.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия