ШЕСТОКЛАСНИЦИ 2020/2021 година - тема 4

  • 20 725
  • 792
# 15
Благодаря за темата!
Рени, "устройството на водомер" кърти Joy Отвреме на време му подреждам тетрадките на моя и има една ненадписана. Всеки път се чудя по какво е, всеки път отварям на първата страница и прочитам заглавие на урок: "Аз съм предприемач" ... и почвам да се хиля.
Гаргамела, моят веднъж търсеше кой играе една негова игра. Нямало никой в БГ, който да я харесва тази игра и му било мъчно. Посъветвах го да потърси на български и гугъл изплю мое мнение в нашата тема. За моя изненада беше много горд, че съм го споменала и него и играта му.
Виж целия пост
# 16
Тони,моят ходеше до скоро и то с кеф.Сега категорично отказа,а аз не го и натискам,в предвид ситуацията в момента.Иначе си е хубаво да се пробва,но.....
Има 5 по география и все още чака резултат от преразказа.
Виж целия пост
# 17
Гери, викат му класно и по география, ама в Школо е отразено кото тест.
Ханна, това не е учене, това е натоварване с глупости, поне за мен. Сега имам нова информация. Трябва да измисли тест от 20 въпроса върху “ Представлението”,с избираем отговор. Е , извинявам се, ама проект за театрите, професии свързани с театъра , съоръжения в театъра, първите актьори в Бг- ами това си е сериозен труд и отнема време. Тестът за капак. Просто не знам колко трябва да е денонощието за да й стигне времето. Не знам и дали има смисъл изобщо. Проектите по математика с геометричните фигури, теория и задачи не е погледнат. Геометричния град, който й отне дни също.
Виж целия пост
# 18
reni, ми то направо заради една глава да си станат деца театрални режисьори. Можеше да им каже прочетете, съберете инфо и следващите един два часа ще ви изпитвам, добре е да има малко размисъл върху урока, но това пък чак тест да правят и то от 20 въпроса си е наглост, да не би да иска някои да и подготви тестовете които да ги дава на следващите випуски, туй си е чиста експлоатация на детски труд, интересно дали поне ще им плати с финикииски знаци.
Виж целия пост
# 19
Съгласна съм с теб, renydent. Геометричният град сигурно е отнел повече време от решаването на 20-30 задачи. Пък и това е математика все пак, не е труд и творчество. Още повече, че не е оценен и този труд и време.
По БЕЛ по-полезно би било няколко теста, или преразкази, отколкото събиране на материал за театрите в България. Материалът по БЕЛ е труден. Иска упражнения, разяснения, учене на правила, на изключения от правилата... а не губене на време за скалъпване на проект за оценка.
Проектите при нас са по желание, ако искаш допълнителна оценка.
Виж целия пост
# 20
renydent,мога да си представя как се чувства детето,то аз с нетърпение очаквам оценяване на проекта,,а той не е оценен Angry
Дали да не се оплачеш на по-високо ниво?То тези изисквания на нищо не приличат.
Виж целия пост
# 21
Ееее момичета, току - що получихме оценките от контролната по БЕЛ, резултатите както каза госпожата - много лоши и във вторник освен по ЧП ще правят отново конторлно по БЕ върху местоименията, може би този път няма да има въпроси от Лит., мойта изкарала 4, има общо три 5, няколко четворки, една 2 и др. 3, като гледам май ние ще сме с 4 за срока, дори им каза че ако и във вторник се представят така ще им пише слаби оценки за срока, мен ме съмнява да е за всички, тъй като си има любимци и надали ще им метне по някоя 4 или 5.
На мен ми е все тая, и без това нищо не и се разбира от преподаването, от нета да го чета по ще го разберем.
Пожелавам на всички успех с контролните и др. тестове и поправки ако има такива.
Виж целия пост
# 22
Ханна, определено е така. 30 задачи ще се решат по- бързо от тези глупости. Ползата несравнима.Проектите не носят оценки, поне до сега не са оценявани.
Вчера и друго разбрах. По математика са на изваждане на рациолнни числа, а ги почнаха след ваканцията. Разгръщам старателно учебника и изумявам как са взели толкова много уроци за седмица.Оказа се, че упражнителните уроци се прескачат. Просто чудно! Такова претупване не съм очаквала.
Виж целия пост
# 23
По математика сме до Декартова координатна система.
Виж целия пост
# 24
Ние по математика също сме на рационални, но нашата учителка си ги кара наред, дори и ги пита, това как ще стане, туй какво ще бъде, тъй като им се вижда лесно и фасулско всички дават верен отговор, дори и това дете което е проблемно, то сигурно си е със ЦОП или СОП както там го водят, не прескаат уроци и домашна си им дава която не е много.
Виж целия пост
# 25
Не бих коментирала дали са лесни или трудни рационалните числа, защото не съм учител, просто смятам,че не е редно да се преподава всеки час нов урок, без затвърждаване на знанията. И изобщо не обвинявам ДО, и в училище си беше същото при тази учителка.В петък, когато правили поправката на сгрешеното класно, то се забавило при дъщеря ми. И тя казала , че още не го вижда. Госпожата я питала” Р...., и ти ли трябваше да правиш?”. Е, след като точно тя повдигна въпроса да грешните задачи, как пък не си спомня точно това дете? Мисля си, че не бих забравила точно кой ме е хванал в издънка.Не знам колко добър математик е- може да е най- добрия, но определено не я бива за преподавател.
Виж целия пост
# 26
Точно така, Рени и преди съм казвала, че ДО просто показа на родителите, проблемите в училище и обучението в реално време. Е наред с това, че се наложи на голяма част от тях истински да участват в процеса, а не просто да засилят отрочетата си на училище.
Виж целия пост
# 27
Нашите свършиха с причастия по български. По литература започнаха "Представлението"
По математика са на умножение на рационални числа. Там си карат уроците един по един както са в учебника. По Архимед са. След всеки урок с нови знания, има урок за управления.
По география привършват с Южна Америка.
При нас е спокойно откъм натоварване и няма такива безумни проекти и задачи като някои от описаните тук.
Виж целия пост
# 28
И при нас няма проекти,но се прескачат уроци по мат,упражнителните също.От урок по две задачи,без изписването ,направо отговор.Моят нищо не разбрал,еми изписва знаците и тип топ.Пуснах до г-жата,че не става така и ,че все пак мат.е важен предмет,чакат ги матури и това е меко казано недопустимо.Чакам сега отговор,уж!Иначе са на свойства на събирането на рац.числа.Общо взето по мат се оказа най-слабото преподаване.
Виж целия пост
# 29
Стон, ако ви трябва тест за Южна Америка, ще пусна на щерката- 25 въпроса беше.
Класно ли , тест ли по история е върху целия материал от началото на срока. И нещо, днес разбра девойката- във вторник контролно и по БЕЛ- предполагам причастия, защото на местоимения правиха. Става все па- забавно другата седмица.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия