"Обичам" Топлофикация - тема 5

  • 29 374
  • 751
# 390
Много ви благодаря за отогворите!
Добра идея да разпитам съседите.
Досега никога сме нямали проблеми, а сега човек не може да се изкъпе като хората.
Виж целия пост
# 391
При нас смениха помпата.
Виж целия пост
# 392
Здравейте,

Не живеем в апартамента от половин година, съответно сме изпуснали всички срокове за отчитане, вкл. и този за обжалване на изравнителната сметка. А всички радиатори са ни свалени преди повече от 10 години. Т.е. имаме само топла вода. В момента има начислена една огромна изравнителна сметка, която сме имали право да обжалваме до 31 август. Ако някой е минал през подобно или има идея какво можем да направим? Благодаря!
Виж целия пост
# 393
10г със свалени. А досега как сте се отчитали?
Нищо не може да се направи. Сроковете са изтекли. Наредбата е приложена - начислена е пълна мощност.
Няма да питам защо такова безхаберие сте проявили.
Виж целия пост
# 394
10г със свалени. А досега как сте се отчитали?
Нищо не може да се направи. Сроковете са изтекли. Наредбата е приложена - начислена е пълна мощност.
Няма да питам защо такова безхаберие сте проявили.

Абсолютно сте прав/а за безхаберието! И аз това питам мъжа ми. Причини за изпускането на сроковете мога да намеря поне 10 за нас, но съм наясно, че никой не го интересуват. Затова попитах, дали има някакви следващи начини, дори това да е платим и след това да обжалваме?... Аз не съм живяла в този апартамент и предполагам, че свекърва ми се е оправяла с тези неща. Но тя почина... Търся решение, ако някой има, ако не-то си е за наша сметка, наясно съм.
Виж целия пост
# 395
Ами увисвайте пред топлофиказия и се молете и питайте.
Юридически, за да ви възстановят срока, трябва да извадите някакви форсмажор обстоятелства, които да са ви попречели да го спазите. Ама май няма такива...
Явно сте и питали в топлофикация, и са ви отрязали веднъж..така разбирам от поста ви, защото вече сте наясно с процедурата и срока за обжалване...
Виж целия пост
# 396
Ами увисвайте пред топлофиказия и се молете и питайте.
Юридически, за да ви възстановят срока, трябва да извадите някакви форсмажор обстоятелства, които да са ви попречели да го спазите. Ама май няма такива...
Явно сте и питали в топлофикация, и са ви отрязали веднъж..така разбирам от поста ви, защото вече сте наясно с процедурата и срока за обжалване...

Благодаря Ви за отговора.
Виж целия пост
# 397
Преди имаше вариант за ново изравняване, ако събереш подписи от всички съседи, че са съгласни. Но не знам с какъв срок беше обвързано. Звъннете и попитайте.

Имате ли представа каква може да е причината да няма гореща вода, а само топла, и къде да се оплача?
Допреди лятото водата ни беше вряла, а от известно време за къпане не е достатъчно топла. Интересно, че не е постоянно така. Има случаи, в които става леко по-гореща, но нищо общо с това, което беше, и пак трябва да се пуска само топлата вода.
От топлофикация ли настройват абонатната станция на блока или се прави  от домоуправителя?
При нас се оказа някакъв клапан, който се беше счупил и мешаше топлата със студена. Пуснах писмено сигнал и на следващия ден веднага дойдоха и го оправиха.
Стана постепенно, в началото не се усещаше осезаемо, но накрая съвсем хладка стана. Яд ме е, че чакахме почти година и изразходихме доста вода, която платихме за топла. След това сметките ни паднаха доста, с около 20 лв. месечно.
Виж целия пост
# 398
Ето такава идея търсех! Много благодаря! Ще пробваме!

Преди имаше вариант за ново изравняване, ако събереш подписи от всички съседи, че са съгласни. Но не знам с какъв срок беше обвързано. Звъннете и попитайте.

Имате ли представа каква може да е причината да няма гореща вода, а само топла, и къде да се оплача?
Допреди лятото водата ни беше вряла, а от известно време за къпане не е достатъчно топла. Интересно, че не е постоянно така. Има случаи, в които става леко по-гореща, но нищо общо с това, което беше, и пак трябва да се пуска само топлата вода.
От топлофикация ли настройват абонатната станция на блока или се прави  от домоуправителя?
При нас се оказа някакъв клапан, който се беше счупил и мешаше топлата със студена. Пуснах писмено сигнал и на следващия ден веднага дойдоха и го оправиха.
Стана постепенно, в началото не се усещаше осезаемо, но накрая съвсем хладка стана. Яд ме е, че чакахме почти година и изразходихме доста вода, която платихме за топла. След това сметките ни паднаха доста, с около 20 лв. месечно.
Виж целия пост
# 399
Здравейте ! Идвам с малко тъп въпрос, но не знам вече кой да питам .. Преди да пуснат парното от Топлофикация, знам че трябва да завъртим вентила ( не съм сигурна, че така се казва ) и да пуснем на 5 .. Въпросът ми е, вертикално или хоризонтално означава, че е пуснат, защото на 2 от радиаторите е хоризонтално и на 1 вертикално завъртяно.. И сега се чудя кои са спрени и кой е пуснат 🤭😁
Виж целия пост
# 400
На дясно е затворен, на ляво е отворен.
Защо ги спирате? Оставете си ги отворени.
Виж целия пост
# 401
На дясно е затворен, на ляво е отворен.
Защо ги спирате? Оставете си ги отворени.
Благодаря ! Спирам ги, защото има лек теч. То и от снимката се вижда къде 🤭 . Пък и счупих врътката ,та ако искам да го спра или пусна, става само от вентила ..
Виж целия пост
# 402
Ами това е много опасно. Може да избие посред зима и заради вас и другите да стоят на студено, а при вас щетите ще са големи. Ремонтът е евтин. Направете го.
Виж целия пост
# 403
От такъв лек теч/капки/  в блока ми протече от 14ти до първи етаж. Изби неочаквано, както е капало години наред и наводнението беше страшно и по стълбището. В най-големия студ чакахме кифлата да се ремонтира. После съседите май я съдиха за щети.
Не бях от засегнатите, но беше много неприятно за всички.
И асансьорите спряха за няколко дни заради наводнението.
Затова, АК47, ако си на квартира настоявай да го ремонтира собственика. А ако си у вас - заемай се с ремонта.
Виж целия пост
# 404
Има ли смисъл да обезвъздушавам сега, след като утре сутрин ще спират топлата вода? Акога ще пуснат парното... някой знае ли?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия