Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Работа, CV-та, HR-и, съвети - 73

  • 27 194
  • 749
# 735
Soul Free, за езиците ясно, те са там. Но пък аз не съм графичен дизайнер или видео монтажист, така че не владея специализирани програми, които да отбележа. Работила съм предимно със CRM системи и поназнайвам офис пакета, като това би следвало да е видно от типа отговорности, които съм изброила така или иначе. Затова се чудех дали има смисъл. Още повече, че и при позициите, които ме интересуват, не се публикува подобно изискване.
Виж целия пост
# 736
Както го усещаш за правилно, така го оформи. Аз споделям мнение просто....
Виж целия пост
# 737
Soul Free, за езиците ясно, те са там. Но пък аз не съм графичен дизайнер или видео монтажист, така че не владея специализирани програми, които да отбележа. Работила съм предимно със CRM системи и поназнайвам офис пакета, като това би следвало да е видно от типа отговорности, които съм изброила така или иначе. Затова се чудех дали има смисъл. Още повече, че и при позициите, които ме интересуват, не се публикува подобно изискване.

То се подразбира ама като се паднеш при HR-ка, която чака само да прочете Excel, Word и малко "инглиш" и подмине набързо, набързо отговорностите изобщо няма да те отрази с липсата даже и на базови знания на офис пакета написано в CV-то.
Виж целия пост
# 738
в момента повече хора могат да използват офис- пакета по-добре, отколкото да напишат две изречения с химикалка
ти къде би сложила кандидат с уърд, ексел и малко инглиш?
Виж целия пост
# 739
Според мен CRM познанията и езиците са много по-важни от офис пакета, който трябва за секретарска длъжност само. Така, че, ако се кандидатства за CRM обява, това ще гледат, което и препоръчвам. Има в момента голямо търсене.
Виж целия пост
# 740
.......
офис пакета, който трябва за секретарска длъжност само.

Глупости! Ексел е велик инструмент за работа в страшно много сфери и, който твърди обратното, значи не го познава достатъчно.
Виж целия пост
# 741
в момента повече хора могат да използват офис- пакета по-добре, отколкото да напишат две изречения с химикалка
ти къде би сложила кандидат с уърд, ексел и малко инглиш?
Не е вярно това. Офис пакета има доста приложения, едно е да ги отвориш за две изречения, друго да работиш сериозно с тях. Колко хора ползват power pivot, power query & DAX или пише макроси в ексел, или правят презентации, в които сами да си рисуват елементите, а не да пльоснат две картинки от нета. Масово не могат да форматират текст с таблици и картинки в Word, без да набиват ентър до припадък. Да не говорим за MS Project, Visio, Access, които не идват стандартно с пакета и не ги ползваш, ако не ти трябват.
Та не подценявайте офис пакета и пишете детайлно какво можете с него. Иначе ще попаднете на някой HR, дето ще си каже - офиса и малко инглиш се знаят по дефолт и ще ви метне СВто в кошчето.
Виж целия пост
# 742
Много хора не владеят офиса, така че не се подразбира.
Така е, повечето програмисти например не го владеят, но не им и трябва. Всеки си владее неговото си нещо. Един съвет - нищо не се подразбира нито от СВто, нито на интервюто. Ако искаш нещо да се знае категорично - пишеш го или го казваш.

Това искрено ме разсмя. Повечето програмисти си го владеят много добре даже, защото програмирането си върви с доста стриктна документация Grinning
П.п. Да не говорим пък за Access, част от офис пакета, който административните позиции не ползват въобще, и който се ползва предимно от хора работещи с бази данни.
Виж целия пост
# 743
Да ви питам за следната ситуация - минали са две интервюта, взаимно са се харесали страните, остава да се уточни дата на започване. Това е последният разговор от края на февруари. Около средата на март кандидатът се обажда, за да провери какво става, и разбира, че човекът за контакт е в болнични, и ще може да даде информация след 2 седмици. Оттогава минаха две седмици, но повече обаждане няма. Фирмата е българска. Бихте ли се обадили отново, за да видите какво се случва? Позицията е за висок мениджмънт.
Виж целия пост
# 744
Аз бих.
Като един човек е в болничен, фирмата спира работа ли? Съмнително ми звучи....
Виж целия пост
# 745
Аз бих, но не ми звучи надеждна тази фирма.  Какво има толкова да се мисли за дата, чак над месец!? Няма ли кой друг да го измисли?
Обявата изтекла ли е или е все още активна?
Виж целия пост
# 746
Може да не е спряла работа, но информация точно за това да не е предадена. Обади се, да се задействат. В твой интерес е. Хора сме. Всичко се случва. 3 от 5 колежки са болни в момента. Двете внезапно.
Виж целия пост
# 747
Може да не е спряла работа, но информация точно за това да не е предадена. Обади се, да се задействат. В твой интерес е. Хора сме. Всичко се случва. 3 от 5 колежки са болни в момента. Двете внезапно.

Абсолютно. При нас се разбиляха няколко човека един след друг - всичко зацикли, защото се занимаваме с различни неща. На всичкото отгоре говорим за симптоми, които не минават за 3-5 дни като при грипния вирус, ами хората още си влачат задуха, умората и там квото... някои от колегите бяха и на болнично лечение. Та в тази ситуация бих се обадила.
Виж целия пост
# 748
Заповядайте в НОВАТА ТЕМА!
Виж целия пост
# 749
Много хора не владеят офиса, така че не се подразбира.
Така е, повечето програмисти например не го владеят, но не им и трябва. Всеки си владее неговото си нещо. Един съвет - нищо не се подразбира нито от СВто, нито на интервюто. Ако искаш нещо да се знае категорично - пишеш го или го казваш.

П.п. Да не говорим пък за Access, част от офис пакета, който административните позиции не ползват въобще, и който се ползва предимно от хора работещи с бази данни.
не ползват Access, защото не са и чували за него. На много бизнеси би помогнал, ако се допитват до специалисти.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия