Дистанционно обучение за учениците - Тема 15 /Февруари 2021/

  • 32 359
  • 765
# 75
А според теб как да прелети този учител от училище до вкъщи за 10минути? Трябва да пренася техниката си до училище всеки ден и обратно, а дали училищата имат качествен интернет, за да се включат 20учителя да си предадат урока?
Хубаво включват отделни класове присъствено, но не е помислено за другата организация.

Както иска да прелетява. Ако им е лош нета и не могат да си направят ДО, да повдигнат въпроса до директора. Има инспекторат и министерство също. Аман от соц манталитет дето можеш сутрин да се покажеш на бюрото и после да се прибереш вкъщи да спиш🙄
Виж целия пост
# 76
https://www.mon.bg/upload/25173/izmenenia+i+dopulnenia.pdf
Виж целия пост
# 77
Дидева, какво се чува, ще ни сменят ли онлайн разписанието. Хич не ми се иска това с уеднаквяването на онлайн и присъствено (ще учат час повече и ще си бият шамари в големите междучасия онлайн), но явно за учителите ще е много трудно иначе. А и аз не очаквам това присъствено да се задържи повече от 1,2 седмици...
Виж целия пост
# 78
С тази заповед Вълчев ще оборва световната научна общност, че изкаралите вируса не могат да се заразят повторно ли?! Сериозно? Особено с новите мутирали щамове? Много ми е интересно и как ще се доказва, че 1) вече си преболедувал (след като няма единен регистър за това) и 2) чрез задължителен тест за антитела? А как ще докаже, че не си и заразоносител?
Виж целия пост
# 79
Дидева, какво се чува, ще ни сменят ли онлайн разписанието. Хич не ми се иска това с уеднаквяването на онлайн и присъствено (ще учат час повече и ще си бият шамари в големите междучасия онлайн), но явно за учитетелите ще е много трудно иначе. А и аз не очаквам това присъствено да се задържи повече от 1,2 седмици...
Да си бият шамари? Това пък защо?! В училище какво прави през голямото междучасие - хапва, пийва, до тоалетна, разцъка телефона, поговори с приятели...Каква е разликата с обучението вкъщи, не се сещам? Моето дете на ДО и ПО винаги е с един и същи график и прави едно и също в междучасието, независимо къде е.
Виж целия пост
# 80
В момента имат по 20 мин междучасие, сега ще имат по 30 ако ги изравнят с присъственото, или бъркам? Заради по-късите часове?

...както и продължителността на почивките при синхронно обучение в електронна среда за учениците от прогимназиалния етап да бъде увеличена с цел съвпадане на началото на присъствените учебни часове и учебните часове в електронна среда.

http://ruo-sofia-grad.com/wp-content/uploads/2021/02/%D0%9F%D0%B … sCxVVWX1qExSHhvNU

Може и да се отнася за определени училища само където не са изравнени.
Виж целия пост
# 81
Темата определено придобива известна цикличност . Коментират се все едни и същи проблеми и все  някак стигаме до извода, че организацията е ... ''оправяте се сами''.
 Спомням си по време на предишното присъствено също в десетки страници се коментираше как трябва да се води едновременно и присъствено и дистанционно . Ето едва тръгнало поредното присъствено и пак -проблем без решение още половин година по-късно...
От прочетеното излиза , че от министерството изцяло са прехвърлили отговорността на преподавателите да го измислят и да го организират....отново....
Вие как мислите?  Наесен ще има ли най-сетне решения и разписани ясни и конкретни механизми или все на едно и също място ще си тъпчем отново и отново?
 Моля модератора да не трие въпроса ми !

Докато пишех  чух по ТВ , че новия щам заразявал  повторно , а защитата на ваксинираните можела да падне до 60%. Така ,че пазете се да не си причиним отново ноемврийския кошмар.
Виж целия пост
# 82
Нищо няма да има. Нито желание имат, нито компетентност.
Виж целия пост
# 83
Вие как мислите?  Наесен ще има ли най-сетне решения и разписани ясни и конкретни механизми или все на едно и също място ще си тъпчем отново и отново?
 Моля модератора да не трие въпроса ми !
   Не виждам нищо скандално във въпросът ти, че чак някой да го триеВ  динамична среда дългосрочни планове с конкретни механизми може да в най-добрия случай безполезно. За образованието има заложени рамки, училищата имат отпуснат бюджет, има назначени да вземат решения , просто трябва да го направят според конкретните задачи, които имат да изпълняват. В образованието от доста време е всеки се спасява единично. Проблемите не са в нарушените стандарти на учебния процес, а че малки деца трябва да стоят затворени по къщята.
Виж целия пост
# 84
Стаматов: Пропуските на децата в усвояването на учебния материал са много по-големи, отколкото преподавателите смятали през септември.
https://www.standartnews.com/balgariya-obrazovanie/stamatov-priz … tsata-451080.html
Виж целия пост
# 85
Сигурна съм, че на есен няма да има ясна стратегия, ако това продължи. Мисля стратегията ни е: вирусът да изчезне от само себе си някак си.
Виж целия пост
# 86
Ако някой може да каже каква ще е ситуацията през септември, то тогава да се разпишат правила и мерки. Но не знам да има такъв.
Смятам, че може да се сложат някакви граници, каквито има и в момента за червена зона и при влизането в такава да се прилагат дадени мерки. Освен заболеваемостта, да се следи и натовареността на болниците. Щото то и грипът поразява масово, но в болниците не е било чак толкова натоварено.
Смятам, че образованието трябва да е приоритет и натрупването на много дълги периоди ДО не е добро. Затова при всяко излизане от червена зона и отслабване натиска върху болниците, първо за училищата мерките трябва да се отпускат. Такива схеми като сегашната обаче не са кой знае колко предпазващи, но пък ужасно натоварващи за всички.
Виж целия пост
# 87
Още в средата на лятото се знаеше какви мерки работят, как и при какви условия става разпространението. Много хора още тогава знаеха какво ще се получи, когато започне учебната година. Нееднократно се обясняваше на МОН какви са рисковете, кои са предпоставките, но те тъпо и упорито твърдяха, че са взети мерки, че училището е безопасна среда, балончета, мехурчета и тем подобни небивалици. Беше ясно, че ще се спукат само след месец, както и се получи. И продължват да се държат по същия начин. Мерки има работещи и те зависят не от родителски претенции, не от популистки теории, не от икономически критерии и лични удобства. А от проста фундаментална наука - физика, химия, математика, биология. Дистанция, непрекъснато обновяване на въздушния поток, малки групи заради намалена вероятност за контакт, възможност за физическа дистанция  и ограничено разпространение при пробив.
Който твърди, че не знае какво ще се случи, няма място в тази система, както и в никоя подобна. Елементарно детерминистично и аналитично мислене се изисква. А те не се учат дори от емпиричен опит.
Виж целия пост
# 88
Четейки последните страници си мисля какви нарциси отглеждаме.Автоимунни,псориазиси,разстройства...Жалко за децата ни.
Наистина ми се ще да отглеждаме повече нужни хора.Времената явно дойдоха,когато много от нас ,особено от децата ни,ще са ненужни,и май трябва да ги учим да свикват с тези нови нормалности,и малко по-мъжки да се държат.Какво да правим,не  са времена за лигавене, кой какво му се иска или има нужда.
В случая не разсъждава даже за ПО или ДО,просто така ми дойде мисълта четейки ви.
Виж целия пост
# 89
E как така не се знае каква ще е ситуацията?! Вие сериозно ли?
1:1 същата следващата есен , че и по-следващата докато затихне полека лека , а може и да си живеем вече с него.
Въпросът е какви ще са решенията,  защото  '' не ме интересува дали и как ще си проведа ДО-то'' съгласете се, че не е никак приемливо в дългосрочен план.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия