Това само в Канада ли го има?

  • 2 896
  • 28
# 15
Това наистина е много яко.
За връщането говоря. И при нас се е налагало да връщаме и то доста нещица. Embarassed  Embarassed  Embarassed  Веднъж купих пишеща машина от STAPLES и след като попълних въпросните документи отидох и я върнах. Казах, че не съм задоволен с продукта им. Когато купувахме home theatre sistem, дотътрихме го в къщи и при отварянето на кутията едната от тонколоните се одраска и отидох и го върнах целия кашон и им казах, че така е било и ми е направило впечатление при отварянето и  без АБСОЛЮТНО  никакав проблем ми дадоха чисто нов кашон.
Същата е далаверата и с дрехите. Магазини като MACY`S, NORDSTROM, BLOOMINGDALE , магазини който държат на реномето и клиентелата / а и не така реномираните/  си приемат всичко назад макар и да БЪДЕ УПОТРЕБЯВАНО.
Да не говорим за магазините за техника. Всеки бута всеки ръчка нещо, някой надуват звука до дупка. Купуват  го, а след две седмици на опашка пред кастомер сервис да си вземат парите обратно и да върнат стоката от която УЖ били разочаровани... / а всъщност много от тия върнати стоки се разпродават на половин цена/
 Това лято дойде братовчед ми от БГ и се хвана за главата. В действителност в БГ го няма това УЛИВАНЕ.
А ако това го направиш в българия ще те изкарат с шутове от магазина. Confused
Виж целия пост
# 16
Цитат на: Kalinka
Тук няма как да носиш дрехите, защото трябва да ги върнеш с етикетите.
  Ама и носени дрехи ли връщат??? Това ме шашна....


Не зная. Ние сме връщали стока само еднъж - един портативен DVD player, но в гаранционната карта пишеше, че при проблем първо подлежи на поправка (ако проблемът е поправим) и едва тогава на замяна.
Ако става въпрос за услугите в Канада като институция не искам да си отварям устата, защото покрай последното ни преместване и смяната на адрес и телефонен номер, купуването на мебели и т.н. ми побеля косата. Една седмица преди да се преместим ни изключиха телефона по грешка (трябваше да се изключи в 10 часа в събота, 29 май, а те го изключиха в събота, 22 май; моят рожден ден Hands Fist )и ми заявиха, че линията е повредена; ако искаме да ни я поправят - 100$. #Cussing out Да живеят мобилните телефони! След като се преместихме на новия адрес телефонът, който трябваше  вече да е включен не работеше. На обаждането ми (отново да живеят мобилните телефони) заявиха, че линията е повредена и ще ни коства 100$ за да я поправят. #Cussing out  След като им разказах какво мисля за тях в много културен стил - е как може и двете ни линии да са повредени, (повредата със сигурност не бе в нашия телефон, защото имаме повече от един апарат; в такива случаи е много подходящо човек да използва всички титли които притежава, за да впечатли врага) и им затворих телефона, почти веднага последва позвъняване: оказа се, че нямало повреда; забравили били да включат номера.  #Sniper
На тези от вестника им трябваше повече от седмица, за да рзберат кой доставя ежедневника в нашия район (аз им звънях всеки ден, като по часовник, докато накрая попаднах на служителка, която си гледа работата както трябва. Точно за 5 минути успя да намери името на доставчика и още на другия ден вестикът пристигна). Такива работи в Канада.
Виж целия пост
# 17
Цитат на: Laura
Такива работи в Канада.


Ох, и аз тъкмо се борих с най-голямото си разочарование до сега тук. Преди около месец пуснах поръчка за телефон, трябваш ни отделна линия, т.е. някой трябва физически да дойде да я раздели. 10000 пъти се обаждах да го подчертая, накрая остана те да се обадят да насрочат ден, когато да дойде техник. Така и не се обадиха, но на връх Бъдни вечер получих сметка за почти $100 за активиране и инсталация + такса за първия месец и прочие  #2gunfire  #2gunfire Развалиха ми деня. Бел това!
Та веднага след празниците последва луд скандал  #Bad Talk , искаха да ми дадат кредит, извинения, но аз им казах, че не искам повече да си имам работа с тях и край Mr. Green Добре, че НИКОГа не слагам нещо да си взимат сами парите от сметката ми, че ходи ги гони после в подобен случай  #Sniper

А иначе за връщането, ние не сме злоупотребявали до сега. Но още ме е яд, че бяхме купили safety shoes на мъжа ми, който почна такава работа и ги носи точно 1 път, защото тогава разбраха, че е програмист и повече не го потърсиха  Twisted Evil А те са $70 и така си стоят сега  #Puppy dog
Най-ми е удобно, че мога да пазарувам за децата без да ги влача по магазините както правех в БГ. Изобщо за много неща е удобно. Тъпо е наистина, че хората прекаляват.
Виж целия пост
# 18
Цитат на: Millena
Цитат на: Laura
Такива работи в Канада.


Ох, и аз тъкмо се борих с най-голямото си разочарование до сега тук. Преди около месец пуснах поръчка за телефон, трябваш ни отделна линия, т.е. някой трябва физически да дойде да я раздели. 10000 пъти се обаждах да го подчертая, накрая остана те да се обадят да насрочат ден, когато да дойде техник. Така и не се обадиха, но на връх Бъдни вечер получих сметка за почти $100 за активиране и инсталация + такса за първия месец и прочие  #2gunfire  #2gunfire Развалиха ми деня. Бел това!
Та веднага след празниците последва луд скандал  #Bad Talk , искаха да ми дадат кредит, извинения, но аз им казах, че не искам повече да си имам работа с тях и край Mr. Green Добре, че НИКОГа не слагам нещо да си взимат сами парите от сметката ми, че ходи ги гони после в подобен случай  #Sniper

А иначе за връщането, ние не сме злоупотребявали до сега. Но още ме е яд, че бяхме купили safety shoes на мъжа ми, който почна такава работа и ги носи точно 1 път, защото тогава разбраха, че е програмист и повече не го потърсиха  Twisted Evil А те са $70 и така си стоят сега  #Puppy dog
Най-ми е удобно, че мога да пазарувам за децата без да ги влача по магазините както правех в БГ. Изобщо за много неща е удобно. Тъпо е наистина, че хората прекаляват.


Всъщност, аз и досега обвинявам Rogers cable за това, че родих 5 седмици по-рано. Съвесм сериозно. То бе цяла сага със заглавие "как се активира втори кабел в апартамент"; някои хора са идиоти, наистина.  Накратко, искахме да ни активират втория "outlet" в спалнята (при положение, че имахме право на 4 безплатни такива) след 10 (десет!) посещения на техници в рамките на 7 дни, които един след друг констатираха, че няма сигнал (нещо, което им бяхаме казали и написали в официално писмо; в края на краищата ние не сме идиоти; при това съпругът ми е инженер) 11-тия дойде и ми каза "ами вие нямате сигнал от извода". Аз буквално изпаднах в ступор и му казах да си тръгва; не мога да ви опиша как се чувствах! След 30 минути на вратата се позвъни и дойдоха...... двама предстваители от Rogers Cable - изобщо нямаха идея, че преди тях е идвал някой друг. Оказа се, че проблемът бил в целия блок - някой физически бил прекъзнал връзката по цялата стена и затова сме нямали кабел в спалнята. Та те прокараха удължителен кабел от този в хола и така се реши проблемът, но вредата вече бе нанесена - аз започнах да раждам още същата вечер, вероятно в резултат от шока, който преживях (да ми кажат за 11-ти път, че нямаме сигнал).  Такива работи. Е, сега пак сме с тях, но засега нямам оплаквания.
Виж целия пост
# 19
Тая работа с връщането е повече от чудесна! Не се задръстваш с излишни или ненужни вещи.
Аз например за някои неща съм една колебливаааа... , ум да ти зайде. Седя в магазина пет часа и се чудя за някоя съвършена глупост. Мъжо откача, децата пищят - аз СЕ КОЛЕБАЯ. Какво да направя като не мога веднага да взимам решения, за дреболиите става въпрос. Почвам да умувам: ще го ползвам ли наистина? Добре ли ми стои? Достатъчно практично ли е? А дъли пък няма нещо по-добро като качество и пари?  Thinking Въобщеее, ъъъ, сложен живот водя, ви казвам! То са решения, решения, решения, дето все на момента трябва да вземеш  ooooh! . А в Щатите нямах никакви такива проблеми. "Грабвам" го нещото (доколкото човек като мене може изобщо да грабне нещо Laughing ), а после на спокойствие го мисля.

Цитат на: HOLY
... Чудя се нямат ли много загуби магазините по тази причина!...


Хич, не се притеснявай за това, Холи. Не само, че не се набутват, ами даже напротив. Освен, че е калкулирано в цената, както каза mucky , оборотът, който правят е трижди по-голям само заради тая политика. Помисли си колко пъти си върнала нещо без да купиш други две неща. Само фактът, че влизаш отново в магазина, сам по себе си е плюс за търговията. В действителност, колкото и да връщаш, винаги купуваш нещо друго и в крайна сметка, загубите са за твоя портфейл Laughing .
Виж целия пост
# 20
Ами моми4ета вие май много ги бавите, аз изобщо не ги 4акам, като стане някой гаф и направо им се обаждам вдигам им скандал и даже сега ме издирват да ми давали няколко безплатни селфона. А мъжът ми в 1 часа посред нощ и се обажда за да ни сменят 1 буква от имеила, защото я беше объркал при регистрацията Embarassed .....абееее изобщо е хубаво да ги държите подготвени за вас Grinning  

Цитат на: Мама от Финландия
Ама после е голяма гадост като си купиш нещо и мислиш, че то е ново а се окаже, че някой друг го е ползвал или носил преди тебе... не смятате ли така?

Закупената и върната стока не отива отново в магазина, по-принцип пътя на стоката е следния: Ако е развалена не се занимават с нея, а я изхвърлят. Ако има малка повреда се дава на фирма да се ремонтира и след това не отива отново в магазина, а на онлаин разпродажба или ако отиде в магазина то тя е изложена като "open box" с по-ниска цена и хората си знаят.

Та...така и аз съм връщала доста неща Embarassed ами защо не? Щом може, но не съм се възползвала от ситуацията, а просто се слу4ва да не ми хареса ка4еството с което би трябвало да бъдат или не са ми били удобни за ползване, например помпата за изцеждане на кърма. Хубаво би било и в БГ да е така, поне до някаква степен, защото сега с приста молби и уговорки може евентуално да ти сменят закупената стока с друга.
Виж целия пост
# 21
Цитат на: Laura

някои хора са идиоти, наистина

11-тия дойде и ми каза "ами вие нямате сигнал от извода".


Абсолютно те разбирам! И на мен ми отне доста време да убедя разни хора в Бел, че няма как дистанционно да ми пуснат телефона. Т.е те могат да го активират, де, но не и аз да го ползвам. Физически не мога.
Карай. Взехме си мобилен с unlimited imcomming calls dance
Сори за off tpic-а  angel008
Виж целия пост
# 22
Май само ние английските мами си траем по въпроса Stuck Out Tongue Майтап- и тук е така и добре,че е така,че ние каквито сме "каръци" с мъжа Imp Мале , изпитвам понякога ужас при мисълта,че трябва нещо да се купи Imp  Imp  Imp
Виж целия пост
# 23
По закон в Англия всичко е минимум с едногодишна гаранция. Ако не си happy с някоя стока също можеш да я върнеш.
Много неща сме връщали особенно електроника, защото не покрива очакванията ни. Дрехи връщаме, ако сме открили дефект или съм сгрешила размера, независимо дали са в разпродажба или не. Веднъж върнах и боя за коса на Loreal. Менаджерката на магазина не беше много щастлива от факта, че връщам празните кутии, но просто не отговаряше на описанието си, а аз я бях изпробвала вече, както се досещате.
Връщахме и стол за компютър след почти 1 год употреба, защото се счупи преди да мине 1 год от покупката му. Замениха ни го с нов, който също се счупи след 2 месеца и втория път направо взехме парите.
Единствено преди няколко седмици имах проблеми с новозакупена вана за баня. Докараха ни я с дефект, който не забелязахме и чак когато майсторът тръгна да я монтира го видя. В магазина ми казаха, че трябвало да ги информирам за дефекти до 72 часа след покупката, после не носели отговорност. На мен като ми кипна  #Onfire и с циганския ми английски им обясних набързо какви са задълженията им по закон. Казах че майстора ще монтира дефектната вана, но после, тъй като е в едногодишна гаранция, демонтажа, монтажа и съответно всички щети в банята ще са за тяхна сметка. Веднага промениха отношението си и "специалната поръчка" беше доставена за 2 работни дни, няколко дни преди Коледа. Ама защо трябваше така да нервират бременна жена!!!!!!
Виж целия пост
# 24
Това с връщането много ми допада. Не го разбирам заради "обичаите" в България. Мисля си че е прекрасна идея, без разбира се да се злоупотребява.
За първи път чух за това от брат ми който е в САЩ.  Чудих се и се маях как така ще си купиш скенер за да си сканираш някакви снимки и документи и после без никакви угризения, притеснения и проблеми ще го върнеш.  Rolling Eyes
От друга страна е перфектно ако наистина нещо не ти допада в последствие да можеш да го върнеш. Най-вече за децата - я дрехата ще е малка или тясна или играчката не подходяща.... На мен често ми се е случвало едната обувка да ме стяга или някоя дреха да има дефект или дефекна техника..... тогава съм си мислила, че не е чесно да ти взимат парите по този гаден  начин като ти пробутват некачествена стока без право на замяна. Добре че има и умни хора да измислят подобни работи по " цивилизованите" държави
Виж целия пост
# 25
Цитат на: meri_ark
..Веднъж върнах и боя за коса на Loreal. ..
Laughing  Laughing И аз, и аз. И понеже я бях купила от ASDA, те се свързаха с LOREAL и те пък после с мене и ми платиха и обезщетение даже. "Обвиних" ги, че е бил сгрешен цвета на боята в кутията им. Нямах това намерение, но АЗДА-чии се погрижиха за това Simple Smile
Виж целия пост
# 26
....А на АЗДА сме връщали няколко пъти хранителни продукти. Но това си е и мото на компанията. Бяхме купили пълнени пъдпъдъци (не ни харесаха) и върнахме единият (другият го бяхме омаломащили - то не, че е е голямо нещо Laughing ). Но като цяло не помня да сме злоупотребявали и безпричинно да сме връщали.
Виж целия пост
# 27
ние сме връщали дрехи,без етикет само да пазиш касовата бележка.а половинката имаше един период от време дето беше сменил 6 лаптопа.вземе го ,нещо не му хареса и го върне.предпоследния тъкмо го одобри,когато случайно забеляза една  почти невидима точица на екрана.като го връщаше се опитали да го успокоят ,че това не е проблем и не му пречи на самият комп.,да ама той казал,че си плаща и иска да е перфектно всичко.
най -накрая се връща с последния.съвършен! Grinning .и ние доволни около него... ,мъжо вади кабела да го включи към захранването,нещо той му се отплесва  и щепсела се удря в екрана Shocked ...сега си имаме една точка там Laughing

мони като беше малко бебе едното и шише на "авент"  се сдуха докато го стерилизирах в микрото- излязоха му едни топченца отгоре като балончета.отидохме да го върнем в аптеката и оттам ни казаха,че проблема не е в тях.прибрахме се и писахме на "авент" като казахме,че можем да предоставим снимка на продукта.на другия ден ни отговориха,че нямало нужда от снимка,че много съжаляват и до седмица ще ни изпратят шишето.
е,изпратиха го! Laughing
Виж целия пост
# 28
Абе хората са го иzмислили
При тожа консуматорско обЩество как да си продават новата
стока а?
Ми то в цената дето я плаЩаме им е вклйучена и гаранцията
ВръЩам си на обЩо основание и това си е
Сега лятото правихме модерниzация на двора и слагахме едни гранитни камъни, обаче се окаzа че сме вzели повече отолкото ни трябват и си ги върнахме, да не говорим zа раzни маШинариийки z къЩи  че мъжа ми е много сръчен и си прави всичко сам
В Бг има многоооо хляб да иzядат докато стигнат това ниво на обслужване. То не zнаят че клиента имам винаги право пък да не говорими zа това
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия