Най-добри линкове за познаване на часовника

  • 10 635
  • 13
Девойката изяви желание да се научи.
Кажете ми на кой сайт може да се научи най-забавно?
Аз дотук съм намерила този -
http://www.kidsolr.com/earlychildhood/page4.html
ако намерите по-добър, свиркайте!
Виж целия пост
# 1
ние имаме пъзел с цифрите и стрелки , съвсем като истински 1асовник е..

ето малко линкове,дано има нещо к ви хареса

http://www.abclearningtime.com/a410.htm

http://www.bbc.co.uk/wales/snapdragon/yesflash/time-1.htm

http://wondertime.go.com/create-and-play/craft/first-clock.html? … =KNC-BT3727858078

http://www.teachingtime.co.uk/
Виж целия пост
# 2
[quote author=anette1104 link=topic=132292.msg2489083#msg2489083 date
ето малко линкове,дано има нещо к ви хареса


Има, има и още как. Hug Много харесах този http://www.bbc.co.uk/wales/snapdragon/yesflash/time-1.htm
Мисля, че и на Теди ще допадне. Въпреки че много се старая да заменям компютърните образователни игри с такива, при които не се стои пред компа.  Имаме едно часовниче книжка и по него четем и се образоваме засега.
Виж целия пост
# 3

хахахаха, Анде...
Сетих се за един виц.

Научили една мутра, че когато малката стрелка сочи 6, а голямата 12, значи е 6 часа. Ако малката сочи 2, а голямата 12, то е 2 часа и т.н.
И нашия пич тръгва на разходка. Среща го една баба и го пита:
- Колко е часът, баби?
А той:
- Аааааааа, рано е да се каже, бабо!
 Joy Joy Joy
Виж целия пост
# 4
едно време аз се научих да познавам часовника заради детстското. даваха го в 10 и 10. нашите ми показаха къде трябва да са стрелките и така чатнах за какво иде реч. но не помня колко голяма съм била.
Виж целия пост
# 5
Анда, искаш да кажеш, че твоята принцеса познава вече и цифрите  Shocked
Вие ме изумявате ежедневно  Peace
Виж целия пост
# 6
да, цифрите ги познава - мислех, че е обичайно. Брои съзнателно до десет, тоест може да отброи шест копчета, да речем, и несъзнателно до тринайсет, оттам нататък става мазало, тринайсет, осемнайсет, петнайсет.
 Видях идеята за броенето от Um-pa-pa, чиято дъщеря броеше стъпалата при изкачване и слизане. В Dora the Explorer също пада броене, пък и доста песнички с броилки сме пяли.
Обаче се чудя дали не е рано все пак за часовника - нали минутите са кратни на пет - как да й обясня защо пет, десет, петнайсет са на цифрите едно, две, три...
Виж целия пост
# 7
Не е линк, но може да ви свърши работа в случая http://fiut.911.bg/a2/offers.asp?p=1310463
На Мия й хареса много и сега иска да й подарим за РД истински часовник.
Виж целия пост
# 8
Добавям и това,

http://www.woodlands-junior.kent.sch.uk/maths/measures.htm#Time
Виж целия пост
# 9
Заставаме пред часовника и се обясняваме:)
Тя си го навива да звъни в определен час, което обикновенно ни стряска, но пък за нея е ГОЛЯМА забава:)

За сега горе-долу ги схваща нещата, познава часът...то тази голямата стрелка за нищо я няма:)
Виж целия пост
# 10
габа започна да се ориентира по часовника, но много се обърква, когато малката стрелка е между две цифри. вчера открих един лист в хола, на който с баща й са рисували часовници и са обяснявали нещо, ама не знам подробности...според мен, познаването на часовника става поетапно: най-напред кръглите часове и половинките, после "и пет / без пет" и така докато детето свикне с идеята за движението на стрелките и значението на разположението им. едва тогава идва броенето на минутите, защото не винаги голямата стрелка показва нещо, кратно на 5.

анда, сори, линкове не знам. според габа компютърът се ползва основно за намиране на картинки за оцветяване в нета и разпечатването им на принтера.
Виж целия пост
# 11
Направи й картонен часовник, на който над часовете с по-дребни цифри са изписани минутите - 5, 10, 15... Направи стрелките така, че малката да стига до цифрите на часовете, а голямата - до минутите. Може и още по-дребничко да вместиш и междинните 6-7-8 минути, но тогава часовникът трябва да е много голям, за да не се претрупа и да я обърка. А може да добавиш тези подробности по-късно, когато свикне с идеята. При моите деца имаше ефект.
При щерката на брат ми резултатът беше още по-впечатляващ. Беше приблизително на 5 години, когато я попитахме за часа, а тя, с рев:
- Не мога да кажа точно-о-о!
- Добре де, кажи приблизително.
- Пет и двайсет и осе-е-ем.
Толкова си беше.Joy
Виж целия пост
# 12
Това за малката стрелка е просто, ще го схване веднага. За минутната е доста по-сложно и си мисля че децата са мнооого далече от такъв начин на броене. Мисля си, че ще им е по-лесно да запомнят визуално, отколкото да броят. По-скоро непрекъснато в ежедневието й повтаряй - това ще направим в толкова часа, виждаш ли вече е едиколкоси часа. По същия начин както възприемат дните от седмицата и месеците. Отначало са абстракция, но с много повторения в ежедневието, изведнъж се оказва, че децата се ориентират идеално.

ПП Цвета не познава часовника. Сложно й е, а и няма кой знае какъв интерес. Обаче има учудващо добро чувство за време по външни признаци - кога се стъмва, кога е яла, ей такива.
Виж целия пост
# 13
Цитат
Обаче има учудващо добро чувство за време по външни признаци - кога се стъмва, кога е яла, ей такива.

а на габа често като ориентир й служи режимът в детската градина. дори и през лятната ваканция (когато два месеца  и половина не беше стъпвала там), все питаше неща от рода на: "сега обяд ли е? ако бях на детска градина какво щяхме да правим?"

иначе си има собствен часовник и почти не го сваля от ръката си...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия